Jump to content

Recommended Posts

  • SIMRAIL Team
Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users.
Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 2/7/2024 at 4:45 PM, wolff88 said:

Problem podczas deszczu. Tak się nie da grać, kiedy to rozwiążecie jakąś aktualizacją..? Ileż można czekać..

 

Miejmy nadzieje ze tworcy zdaja sobie sprawe ze po wyjsciu z EA gracze beda oczekiwac Hotfix-ow a nie occzekiwania na aktualizacje zbiorcze ktore naprawia dany problem!

  • I agree 7
Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, Kolejarz1982 napisał(a):

Miejmy nadzieje ze tworcy zdaja sobie sprawe ze po wyjsciu z EA gracze beda oczekiwac Hotfix-ow a nie occzekiwania na aktualizacje zbiorcze ktore naprawia dany problem!

Wręcz przeciwnie, twórcy uważają, że nie ma już czego wydawać w małych aktualizacjach 😞

https://www.gry-online.pl/newsroom/planowane-nowosci-w-simrail-deweloper-odniosl-sie-do-najwiekszego/z127eb1

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Cytat

Teraz np. ruch AI, manewry, zapis gry to de facto elementy nowego edytora misji i wszystko to musi zostać wydane w całości.

Ponadto to są jakby bzdury. De facto to powinno to być zawarte w wersji z dnia 13 stycznia 2023 roku... Pi razy makaron 4 lata po rozpoczęciu pracy nad grą. 

Wciskanie kitu, że dla gry, która z założenia opierać się ma na multi (pierwotne założenie, wiele razy wygłaszane) ruch AI i manewry to "elementy nowego edytora misji" i właśnie to blokuje eliminacje błędów na multi i generalnie fundamentu całej gry oraz poszczególnych jej elementów (pojazdy, trasa itd.) jest jakimś nieśmiesznym żartem. Wychodzi trochę na to, że na multi w ogóle nie są planowane manewry. Przypomnijmy tylko, że te manewry już były. Tak samo jak wsiadanie ludzików do pociągów. A co z walniętym systemem dźwięków?  Walniętą fizyką światła - kabiny i ściany ze szkła? W końcu optymalizacją? Chociażby dla tej optymalizacji powinny być raz na dwa tygodnie jakieś patchy. Optymalizacja, też "musi zostać wydana w całości"?

Cytat

nie ma już czego wydawać w małych aktualizacjach

Nie. Nie ma... Pomijając tylko błędy zgłaszane przez ludzi, którzy poświęcają swój czas, żeby raz - grać, dwa - zgłosić te błędy. Ci sami ludzie również wydali pieniądze i to już nawet nie jest kwestia, że je wydali i ile ich wydali, tylko że postanowili to zrobić i chociażby za to wydaje mi się, że należy im się szacunek. A w tym przypadku wystarczyłoby po prostu poprawić to co ewidentnie jest do poprawienia (bo JEST).

Pomijając kwestię, że jeśli chodzi o singiel to ruch AI i zapis jest podstawą podstaw. Nie żyjemy już dawno w czasach Microsoft Train Simulator. Od tamtego czasu minęło niemal ćwierć wieku, a od oficjalnej informacji o pojawieniu się SimRail - 5 lat. Przez 5 lat powinno już być kilka SimRaili, a my cały czas mówimy o tym samym tworze. Jeszcze nie tak dawno był to "SimRail 2021", a nie "SimRail". Może macie tam jakieś większe lub mniejsze porównanie do MaSzyny, tworu który był klejony przez kilkanaście lat, zanim zaczął przedstawiać bardziej rozwinięty świat jak tylko klika pociągów i kilkanaście kartonów na krzyż... ale to jest w ogóle inny kaliber. MaSzyna od początku miała w miarę ogarnięty fundament, który na początku dał jej kopa. Dzisiaj stał się jej przekleństwem. I tak samo wydaje mi się, jest w przypadku SimRail tylko nie chcą tego przyznać. Na początku było "wow", ale grafika i w ogóle. A tu przyszło co do czego i o... Zapowiadane było, że aktualizacja z listopada to będzie przełom. A czy był?  Oczywiście... można grać na tym co jest (chociaż np. ten wątek przedstawia kwestię niemocy), ale chyba nie na tym to polega. 

Zapis gry to już z tego co pamiętam i Microsoftowy kabinowy płaskownik miał... Te ćwierć wieku temu. Trainz ze 3-4 lata później z pewnością już miał. No i pisząc, że zapis gry ma coś wspólnego z edytorem jakimkolwiek, no to... eh... 

Cytat

A to wymaga miesięcy pracy i testów.

Koniec końców...

W dniu 7.02.2024 o 17:45, wolff88 napisał(a):

Ileż można czekać..

...znaleźliśmy odpowiedź, którą i tak każdy już chyba zna: "miesiące".

Edited by en57
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, en57 napisał(a):

De facto to powinno to być zawarte w wersji z dnia 13 stycznia 2023 roku...

100% racji. Ja do Simraila podchodziłem właśnie z nadzieją na dobry tryb single, to co dostałem owego 13 stycznia... No, śmiech na sali. A jaki jest stan tego trybu gry po roku od wydania? W zasadzie bez zmian. Doszły scenariusze z EN57, które są niczym innym jak przerobionymi scenariuszami już wcześniej dostępnymi w grze. W zasadzie "honor" singleplayera ratują scenariusze od społeczności, w których- jak się okazuje- można jednak dać pociągi AI oraz dośc ograniczone manewry. Gdyby nie to, w zasadzie można by singla w ogóle wywalić z gry. Swoją drogą, wczoraj próbowałem jeden scenariusz, w którym trzeba zmienić kabinę w lokomotywie (Grodzisk- Idzikowice bodajże). Gra się sypie na tak podstawowej w symulatorze kolejowym rzeczy, po zmianie kabiny przestały działać światła a lok jechał do tyłu pomimo wybranego kierunku do przodu. To jest właśnie ten fundament o którym mówisz. Ta gra powinna to już mieć ogarnięte od roku, trochę słabo że dopiero mieć to będzie. Wyobraźcie sobie teraz chociażby symulator lotu, w którym po niemal roku obecności na rynku dopiero zaczynają się prace nad mechaniką lądowania...

10 godzin temu, en57 napisał(a):

Wychodzi trochę na to, że na multi w ogóle nie są planowane manewry

Nie no, są. Jeden dev ostatnio się na ten temat bardzo rozpisał i rozwiał niektóre z moich wątpliwości. Na Discordzie padały już informacje, że na razie na multi "manewrować" będą głównie EZT.

Jeszcze co do zapisu gry, Był on obecny w pierwszej roadmapie (marzec 2023), w tej z czerwca już go nie było. Teraz znowu jest. A by się przydał, oj przydał...

 

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 77 / 85
          • Percentage filling 91%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 22 / 78
          • Percentage filling 28%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 67 / 83
          • Percentage filling 81%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 23 / 90
          • Percentage filling 26%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 71 / 90
          • Percentage filling 79%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 6 / 71
          • Percentage filling 8%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 3 / 84
          • Percentage filling 4%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 69 / 79
          • Percentage filling 87%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 10 / 85
          • Percentage filling 12%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 26 / 82
          • Percentage filling 32%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 7 / 79
          • Percentage filling 9%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 4 / 52
          • Percentage filling 8%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 33 / 80
          • Percentage filling 41%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 7 / 89
          • Percentage filling 8%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 29 / 34
          • Percentage filling 85%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 10 / 34
          • Percentage filling 29%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 24 / 34
          • Percentage filling 71%
          • Most players 31
      • PL8
      • pl8
      • 13 / 34
          • Percentage filling 38%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 30 / 34
          • Percentage filling 88%
          • Most players 33
      • EN2
      • en2
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 29 / 34
          • Percentage filling 85%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 8 / 34
          • Percentage filling 24%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 9 / 34
          • Percentage filling 26%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 11 / 34
          • Percentage filling 32%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 9 / 34
          • Percentage filling 26%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 21 / 34
          • Percentage filling 62%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 630 / 1603 Total players
    • 39% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy