wolff88 Posted February 7, 2024 Posted February 7, 2024 (edited) Problem podczas deszczu. Tak się nie da grać, kiedy to rozwiążecie jakąś aktualizacją..? Ileż można czekać.. Edited February 7, 2024 by wolff88 2 2
SIMRAIL Team Admin BOT Posted February 7, 2024 SIMRAIL Team Posted February 7, 2024 Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users. Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
Kolejarz1982 Posted February 16, 2024 Posted February 16, 2024 On 2/7/2024 at 4:45 PM, wolff88 said: Problem podczas deszczu. Tak się nie da grać, kiedy to rozwiążecie jakąś aktualizacją..? Ileż można czekać.. Expand Miejmy nadzieje ze tworcy zdaja sobie sprawe ze po wyjsciu z EA gracze beda oczekiwac Hotfix-ow a nie occzekiwania na aktualizacje zbiorcze ktore naprawia dany problem! 7
broniewskijarek Posted February 16, 2024 Posted February 16, 2024 Hotfixy powinny być co tydzień lub dwa, żeby usuwać właśnie takie błędy. 9
Albi_PL Posted February 17, 2024 Posted February 17, 2024 Jak ktoś się zdecyduje na płatne DLC i tak ma wyglądać poprawianie błędów, to aż strach kupować ewentualne dodatki. 8
zbynak Posted February 17, 2024 Posted February 17, 2024 On 2/16/2024 at 7:50 PM, Kolejarz1982 said: Miejmy nadzieje ze tworcy zdaja sobie sprawe ze po wyjsciu z EA gracze beda oczekiwac Hotfix-ow a nie occzekiwania na aktualizacje zbiorcze ktore naprawia dany problem! Expand Wręcz przeciwnie, twórcy uważają, że nie ma już czego wydawać w małych aktualizacjach 😞 https://www.gry-online.pl/newsroom/planowane-nowosci-w-simrail-deweloper-odniosl-sie-do-najwiekszego/z127eb1 1
en57 Posted February 17, 2024 Posted February 17, 2024 (edited) Cytat Teraz np. ruch AI, manewry, zapis gry to de facto elementy nowego edytora misji i wszystko to musi zostać wydane w całości. Expand Ponadto to są jakby bzdury. De facto to powinno to być zawarte w wersji z dnia 13 stycznia 2023 roku... Pi razy makaron 4 lata po rozpoczęciu pracy nad grą. Wciskanie kitu, że dla gry, która z założenia opierać się ma na multi (pierwotne założenie, wiele razy wygłaszane) ruch AI i manewry to "elementy nowego edytora misji" i właśnie to blokuje eliminacje błędów na multi i generalnie fundamentu całej gry oraz poszczególnych jej elementów (pojazdy, trasa itd.) jest jakimś nieśmiesznym żartem. Wychodzi trochę na to, że na multi w ogóle nie są planowane manewry. Przypomnijmy tylko, że te manewry już były. Tak samo jak wsiadanie ludzików do pociągów. A co z walniętym systemem dźwięków? Walniętą fizyką światła - kabiny i ściany ze szkła? W końcu optymalizacją? Chociażby dla tej optymalizacji powinny być raz na dwa tygodnie jakieś patchy. Optymalizacja, też "musi zostać wydana w całości"? Cytat nie ma już czego wydawać w małych aktualizacjach Expand Nie. Nie ma... Pomijając tylko błędy zgłaszane przez ludzi, którzy poświęcają swój czas, żeby raz - grać, dwa - zgłosić te błędy. Ci sami ludzie również wydali pieniądze i to już nawet nie jest kwestia, że je wydali i ile ich wydali, tylko że postanowili to zrobić i chociażby za to wydaje mi się, że należy im się szacunek. A w tym przypadku wystarczyłoby po prostu poprawić to co ewidentnie jest do poprawienia (bo JEST). Pomijając kwestię, że jeśli chodzi o singiel to ruch AI i zapis jest podstawą podstaw. Nie żyjemy już dawno w czasach Microsoft Train Simulator. Od tamtego czasu minęło niemal ćwierć wieku, a od oficjalnej informacji o pojawieniu się SimRail - 5 lat. Przez 5 lat powinno już być kilka SimRaili, a my cały czas mówimy o tym samym tworze. Jeszcze nie tak dawno był to "SimRail 2021", a nie "SimRail". Może macie tam jakieś większe lub mniejsze porównanie do MaSzyny, tworu który był klejony przez kilkanaście lat, zanim zaczął przedstawiać bardziej rozwinięty świat jak tylko klika pociągów i kilkanaście kartonów na krzyż... ale to jest w ogóle inny kaliber. MaSzyna od początku miała w miarę ogarnięty fundament, który na początku dał jej kopa. Dzisiaj stał się jej przekleństwem. I tak samo wydaje mi się, jest w przypadku SimRail tylko nie chcą tego przyznać. Na początku było "wow", ale grafika i w ogóle. A tu przyszło co do czego i o... Zapowiadane było, że aktualizacja z listopada to będzie przełom. A czy był? Oczywiście... można grać na tym co jest (chociaż np. ten wątek przedstawia kwestię niemocy), ale chyba nie na tym to polega. Zapis gry to już z tego co pamiętam i Microsoftowy kabinowy płaskownik miał... Te ćwierć wieku temu. Trainz ze 3-4 lata później z pewnością już miał. No i pisząc, że zapis gry ma coś wspólnego z edytorem jakimkolwiek, no to... eh... Cytat A to wymaga miesięcy pracy i testów. Expand Koniec końców... On 2/7/2024 at 4:45 PM, wolff88 said: Ileż można czekać.. Expand ...znaleźliśmy odpowiedź, którą i tak każdy już chyba zna: "miesiące". Edited February 17, 2024 by en57 3
mluczak.kutno Posted February 18, 2024 Posted February 18, 2024 On 2/17/2024 at 11:32 PM, en57 said: De facto to powinno to być zawarte w wersji z dnia 13 stycznia 2023 roku... Expand 100% racji. Ja do Simraila podchodziłem właśnie z nadzieją na dobry tryb single, to co dostałem owego 13 stycznia... No, śmiech na sali. A jaki jest stan tego trybu gry po roku od wydania? W zasadzie bez zmian. Doszły scenariusze z EN57, które są niczym innym jak przerobionymi scenariuszami już wcześniej dostępnymi w grze. W zasadzie "honor" singleplayera ratują scenariusze od społeczności, w których- jak się okazuje- można jednak dać pociągi AI oraz dośc ograniczone manewry. Gdyby nie to, w zasadzie można by singla w ogóle wywalić z gry. Swoją drogą, wczoraj próbowałem jeden scenariusz, w którym trzeba zmienić kabinę w lokomotywie (Grodzisk- Idzikowice bodajże). Gra się sypie na tak podstawowej w symulatorze kolejowym rzeczy, po zmianie kabiny przestały działać światła a lok jechał do tyłu pomimo wybranego kierunku do przodu. To jest właśnie ten fundament o którym mówisz. Ta gra powinna to już mieć ogarnięte od roku, trochę słabo że dopiero mieć to będzie. Wyobraźcie sobie teraz chociażby symulator lotu, w którym po niemal roku obecności na rynku dopiero zaczynają się prace nad mechaniką lądowania... On 2/17/2024 at 11:32 PM, en57 said: Wychodzi trochę na to, że na multi w ogóle nie są planowane manewry Expand Nie no, są. Jeden dev ostatnio się na ten temat bardzo rozpisał i rozwiał niektóre z moich wątpliwości. Na Discordzie padały już informacje, że na razie na multi "manewrować" będą głównie EZT. Jeszcze co do zapisu gry, Był on obecny w pierwszej roadmapie (marzec 2023), w tej z czerwca już go nie było. Teraz znowu jest. A by się przydał, oj przydał...
Recommended Posts