Jump to content

Naprzód II w EN57


Recommended Posts

  • SIMRAIL Team

W pozycji naprzód II jest większe przyspieszenie (prąd rozruchu 175A), w pozycji naprzód I jest niższe przyspieszenie (prąd rozruchu 135A).

Dodatkowo wzorując się na rozwiązaniach z rzeczywistości w EN71 wprowadziliśmy tryb górski - jazda w pozycji naprzód I jest tylko przy silnikach połączonych szeregowo (pozycja R jest "martwa"), ale za to można używać normalnie bocznikowania (B1-B3), co pozwala na lepsze możliwości sterowania jazdą w zakresie do 40-60 km/h.

  • Like 1
  • Thanks 3
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

50 minut temu, Królik Uszasty napisał(a):

Dodatkowo wzorując się na rozwiązaniach z rzeczywistości w EN71 wprowadziliśmy tryb górski - jazda w pozycji naprzód I jest tylko przy silnikach połączonych szeregowo (pozycja R jest "martwa"), ale za to można używać normalnie bocznikowania (B1-B3), co pozwala na lepsze możliwości sterowania jazdą w zakresie do 40-60 km/h.

No to teraz tylko wprowadźcie te góry w grze 🙂 Np. trasę Kraków - Zakopane 🙂 To będzie można testować.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 3.01.2024 o 12:54, Królik Uszasty napisał(a):

W pozycji naprzód II jest większe przyspieszenie (prąd rozruchu 175A), w pozycji naprzód II jest niższe przyspieszenie (prąd rozruchu 135A)...

Zagubiłem się. Która pozycja daje większy prąd rozruchowy? 🙂

//Oryginalny post został poprawiony. KU

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy