adamets2 Posted January 3, 2024 Posted January 3, 2024 Pytanie tak z ciekawości: do czego służy nastawnik: Naprzód II w EN57 (kibelku)? Przy naprzód I jedzie już z pełną szybkością. Do czego więc Naprzód II ?
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted January 3, 2024 SIMRAIL Team Posted January 3, 2024 W pozycji naprzód II jest większe przyspieszenie (prąd rozruchu 175A), w pozycji naprzód I jest niższe przyspieszenie (prąd rozruchu 135A). Dodatkowo wzorując się na rozwiązaniach z rzeczywistości w EN71 wprowadziliśmy tryb górski - jazda w pozycji naprzód I jest tylko przy silnikach połączonych szeregowo (pozycja R jest "martwa"), ale za to można używać normalnie bocznikowania (B1-B3), co pozwala na lepsze możliwości sterowania jazdą w zakresie do 40-60 km/h. 1 3 1
adamets2 Posted January 3, 2024 Author Posted January 3, 2024 50 minut temu, Królik Uszasty napisał(a): Dodatkowo wzorując się na rozwiązaniach z rzeczywistości w EN71 wprowadziliśmy tryb górski - jazda w pozycji naprzód I jest tylko przy silnikach połączonych szeregowo (pozycja R jest "martwa"), ale za to można używać normalnie bocznikowania (B1-B3), co pozwala na lepsze możliwości sterowania jazdą w zakresie do 40-60 km/h. No to teraz tylko wprowadźcie te góry w grze 🙂 Np. trasę Kraków - Zakopane 🙂 To będzie można testować. 1
Szczurson Posted January 3, 2024 Posted January 3, 2024 W dniu 3.01.2024 o 12:54, Królik Uszasty napisał(a): W pozycji naprzód II jest większe przyspieszenie (prąd rozruchu 175A), w pozycji naprzód II jest niższe przyspieszenie (prąd rozruchu 135A)... Zagubiłem się. Która pozycja daje większy prąd rozruchowy? 🙂 //Oryginalny post został poprawiony. KU
adamets2 Posted January 3, 2024 Author Posted January 3, 2024 Królik Uszasty zrobił pewno literówkę. Na pewno chodzi o to, że w pozycji naprzód I jest niższe, a w naprzód II wyższe. Trochę logiki... 🙂
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted January 4, 2024 SIMRAIL Team Posted January 4, 2024 Poprawiłem swoją wiadomość - 135A jest w pozycji naprzód I. 2
Recommended Posts