Jump to content

Recommended Posts

Posted

Natrafiłem na problem który wcześniej nie występował do dnia 10.12 (ostatnia aktualizacja wgrana). EP07 w scenariuszu WAWA-KATOWICE nie jest w stanie osiągnąć więcej niż 90 km/h. Nastawnik na maksa, bocznikowanie też, a loko jest czymś blokowane/hamowane. Dodać należy że przy pozycji 2 nastawnika prąd jest podawany na silniki, a loko stoi, dopiero rusza przy pozycji nastawnika 3+... hamulec postojowy oczywiście zwolniony.

Kto ma remedium? Czy to bug?

Posted
5 godzin temu, Cpt.Ryan napisał(a):

Natrafiłem na problem który wcześniej nie występował do dnia 10.12 (ostatnia aktualizacja wgrana). EP07 w scenariuszu WAWA-KATOWICE nie jest w stanie osiągnąć więcej niż 90 km/h. Nastawnik na maksa, bocznikowanie też, a loko jest czymś blokowane/hamowane. Dodać należy że przy pozycji 2 nastawnika prąd jest podawany na silniki, a loko stoi, dopiero rusza przy pozycji nastawnika 3+... hamulec postojowy oczywiście zwolniony.

Kto ma remedium? Czy to bug?

Nie potwierdzam. Dziś sprawdziłem i działa ok. Może po wyluzowaniu (niecałkowitym) ustawiasz kran na "odcięcie" zamiast "jazda"?

  • 1 month later...
Posted

miałem to samo na EN57 tylko nie pamiętam czy pojedynczy czy duet... po którymś restarcie problem sam zniknął

  • 1 month later...
Posted

Cześć. Mam podobny problem, EP07 (EU07) nie jest w stanie osiągnąć Vmax, wszystko teoretycznie jest prawidłowo a lokomotywa się wlecze i nie mogę jej bardziej rozpędzić. Jakieś rozwiązanie do tego jest?

Posted
15 minut temu, arcus1962 napisał(a):

Cześć. Mam podobny problem, EP07 (EU07) nie jest w stanie osiągnąć Vmax, wszystko teoretycznie jest prawidłowo a lokomotywa się wlecze i nie mogę jej bardziej rozpędzić. Jakieś rozwiązanie do tego jest?

Zależy gdzie jedziesz i z czym jedziesz. Jadąc pasażerem, nie powinieneś mieć problemu z osiągnięciem prędkości rozkładowej, natomiast towar to zupełnie inna historia. Przykładowo, ciągnąc 2-3 tyś. na haku ze Staszica w kierunku Wrocławia czy na Siatkówkę Nowiny, jadąc pod górę ciężko jest się rozpędzić do rozkładowej na przestrzeni nawet 5-10 km.

Jeszcze pytanie czy posługujesz się bocznikowaniem w siódemce, bo bez tego osiąganie wyższych prędkości może być problematyczne.

Posted

Tak, stosuję bocznikowanie, i chodzi o pasażerskie. Dziwne, że ledwo telepię się 109 na trasie a taki sam EP07 za mną pędzi 140, składy podobne.

 

Posted
16 minut temu, arcus1962 napisał(a):

Tak, stosuję bocznikowanie, i chodzi o pasażerskie. Dziwne, że ledwo telepię się 109 na trasie a taki sam EP07 za mną pędzi 140, składy podobne.

Problem z odhamowaniem. Duże opory, to widać po prądzie jaki masz. W sobotę tak miałem, ale w czasie tego powolnego rozpędzania, udało mi się nabić powietrze i później odzyskać pełną moc.

Posted

A patrzyłeś, czy nie wywaliło Ci przekaźnika nadmiarowego sprężarki? ( lampka na lewo od lampki wyłącznika szybkiego)

Jak jest wywalony, to sprężarka nie nabija powietrza i przewód główny się "zapycha", nie osiąga tych 5 bar i ciągle hamuje.

Posted (edited)

OK, będę sprawdzał to, o czym piszecie, dzięki na razie za odpowiedzi 🙂

EDIT: u mnie jest tak, jak na zdjęciu, zaraz po odjeździe więc chyba wszystko OK. I jeszcze jedno pytanie: mam ustawienie na "niski zakres prądu", czy tak ma być?

 

Zrzut ekranu (179).png

Edited by arcadius
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy