Jew is only your enemy Posted December 10, 2023 Posted December 10, 2023 Natrafiłem na problem który wcześniej nie występował do dnia 10.12 (ostatnia aktualizacja wgrana). EP07 w scenariuszu WAWA-KATOWICE nie jest w stanie osiągnąć więcej niż 90 km/h. Nastawnik na maksa, bocznikowanie też, a loko jest czymś blokowane/hamowane. Dodać należy że przy pozycji 2 nastawnika prąd jest podawany na silniki, a loko stoi, dopiero rusza przy pozycji nastawnika 3+... hamulec postojowy oczywiście zwolniony. Kto ma remedium? Czy to bug?
qbahn Posted December 10, 2023 Posted December 10, 2023 5 godzin temu, Cpt.Ryan napisał(a): Natrafiłem na problem który wcześniej nie występował do dnia 10.12 (ostatnia aktualizacja wgrana). EP07 w scenariuszu WAWA-KATOWICE nie jest w stanie osiągnąć więcej niż 90 km/h. Nastawnik na maksa, bocznikowanie też, a loko jest czymś blokowane/hamowane. Dodać należy że przy pozycji 2 nastawnika prąd jest podawany na silniki, a loko stoi, dopiero rusza przy pozycji nastawnika 3+... hamulec postojowy oczywiście zwolniony. Kto ma remedium? Czy to bug? Nie potwierdzam. Dziś sprawdziłem i działa ok. Może po wyluzowaniu (niecałkowitym) ustawiasz kran na "odcięcie" zamiast "jazda"?
BalRock Posted January 20 Posted January 20 miałem to samo na EN57 tylko nie pamiętam czy pojedynczy czy duet... po którymś restarcie problem sam zniknął
arcadius Posted February 25 Posted February 25 Cześć. Mam podobny problem, EP07 (EU07) nie jest w stanie osiągnąć Vmax, wszystko teoretycznie jest prawidłowo a lokomotywa się wlecze i nie mogę jej bardziej rozpędzić. Jakieś rozwiązanie do tego jest?
Corrazone Posted February 25 Posted February 25 15 minut temu, arcus1962 napisał(a): Cześć. Mam podobny problem, EP07 (EU07) nie jest w stanie osiągnąć Vmax, wszystko teoretycznie jest prawidłowo a lokomotywa się wlecze i nie mogę jej bardziej rozpędzić. Jakieś rozwiązanie do tego jest? Zależy gdzie jedziesz i z czym jedziesz. Jadąc pasażerem, nie powinieneś mieć problemu z osiągnięciem prędkości rozkładowej, natomiast towar to zupełnie inna historia. Przykładowo, ciągnąc 2-3 tyś. na haku ze Staszica w kierunku Wrocławia czy na Siatkówkę Nowiny, jadąc pod górę ciężko jest się rozpędzić do rozkładowej na przestrzeni nawet 5-10 km. Jeszcze pytanie czy posługujesz się bocznikowaniem w siódemce, bo bez tego osiąganie wyższych prędkości może być problematyczne.
arcadius Posted February 25 Posted February 25 Tak, stosuję bocznikowanie, i chodzi o pasażerskie. Dziwne, że ledwo telepię się 109 na trasie a taki sam EP07 za mną pędzi 140, składy podobne.
Conrad Posted February 25 Posted February 25 16 minut temu, arcus1962 napisał(a): Tak, stosuję bocznikowanie, i chodzi o pasażerskie. Dziwne, że ledwo telepię się 109 na trasie a taki sam EP07 za mną pędzi 140, składy podobne. Problem z odhamowaniem. Duże opory, to widać po prądzie jaki masz. W sobotę tak miałem, ale w czasie tego powolnego rozpędzania, udało mi się nabić powietrze i później odzyskać pełną moc.
broniewskijarek Posted February 25 Posted February 25 A patrzyłeś, czy nie wywaliło Ci przekaźnika nadmiarowego sprężarki? ( lampka na lewo od lampki wyłącznika szybkiego) Jak jest wywalony, to sprężarka nie nabija powietrza i przewód główny się "zapycha", nie osiąga tych 5 bar i ciągle hamuje.
arcadius Posted February 25 Posted February 25 (edited) OK, będę sprawdzał to, o czym piszecie, dzięki na razie za odpowiedzi 🙂 EDIT: u mnie jest tak, jak na zdjęciu, zaraz po odjeździe więc chyba wszystko OK. I jeszcze jedno pytanie: mam ustawienie na "niski zakres prądu", czy tak ma być? Edited February 26 by arcadius
Recommended Posts