Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć,

odpaliłem ostatnio grę po aktualizacjach i nie wyświetlają mi się informacje o pociągach jak chcę jakiś wybrać. Same znaki zapytania. Widzę tylko numer.

Wcześniej wszystko działało. Teraz muszę wybierać niemalże w ciemno. Ktoś wie o co może chodzić?

brakdanychpocigu.thumb.jpg.a648683f8d1500550d0a27478ca24ecd.jpg

  • I agree 1
Posted

@darth-gregorius Jeżeli sprawdzenie spójności plików nie pomogło, spróbuj w wyszukiwarkę Windows wpisać polecenie - %appdata% i zatwierdź Enter. Przeniesie Cię do katalogu "Roaming". Kliknij u góry w pasku w "Appdata" i wejdź do folderu "LocalLow", a następnie usuń katalog o nazwie "SimKol". Po ponownym uruchomieniu SimRail na Steam, folder ten automatycznie powinien się odbudować, a symulator zostanie przywrócony do ustawień wyjściowych. Wiadomo, wtedy należy wszystko sobie ustawić, ale może to pomoże. Jeżeli nie, to być może używasz jakiegoś oprogramowania antywirusowego. Jeśli tak jest, dodaj plik wykonywalny .exe SimRail do wyjątków i odblokuj go także w zaporze, zarówno na Windows, jak również w ww. programie antywirusowym. Gdyby to nie pomogło, zostaje chyba przeinstalowanie symulatora. Mam nadzieję, że coś z tego pomoże. 🙂

  • Thanks 2
Posted
16 godzin temu, skylake napisał(a):

@darth-gregorius Jeżeli sprawdzenie spójności plików nie pomogło, spróbuj w wyszukiwarkę Windows wpisać polecenie - %appdata% i zatwierdź Enter. Przeniesie Cię do katalogu "Roaming". Kliknij u góry w pasku w "Appdata" i wejdź do folderu "LocalLow", a następnie usuń katalog o nazwie "SimKol". Po ponownym uruchomieniu SimRail na Steam, folder ten automatycznie powinien się odbudować, a symulator zostanie przywrócony do ustawień wyjściowych. Wiadomo, wtedy należy wszystko sobie ustawić, ale może to pomoże. Jeżeli nie, to być może używasz jakiegoś oprogramowania antywirusowego. Jeśli tak jest, dodaj plik wykonywalny .exe SimRail do wyjątków i odblokuj go także w zaporze, zarówno na Windows, jak również w ww. programie antywirusowym. Gdyby to nie pomogło, zostaje chyba przeinstalowanie symulatora. Mam nadzieję, że coś z tego pomoże. 🙂

 

Kolego dziękuje! usunięcie katalogi "SimKol" pomogło, wracam do gry 😄

Pozdrawiam!

Posted
21 godzin temu, skylake napisał(a):

@darth-gregorius Jeżeli sprawdzenie spójności plików nie pomogło, spróbuj w wyszukiwarkę Windows wpisać polecenie - %appdata% i zatwierdź Enter. Przeniesie Cię do katalogu "Roaming". Kliknij u góry w pasku w "Appdata" i wejdź do folderu "LocalLow", a następnie usuń katalog o nazwie "SimKol". Po ponownym uruchomieniu SimRail na Steam, folder ten automatycznie powinien się odbudować, a symulator zostanie przywrócony do ustawień wyjściowych. Wiadomo, wtedy należy wszystko sobie ustawić, ale może to pomoże. Jeżeli nie, to być może używasz jakiegoś oprogramowania antywirusowego. Jeśli tak jest, dodaj plik wykonywalny .exe SimRail do wyjątków i odblokuj go także w zaporze, zarówno na Windows, jak również w ww. programie antywirusowym. Gdyby to nie pomogło, zostaje chyba przeinstalowanie symulatora. Mam nadzieję, że coś z tego pomoże. 🙂

U mnie również pomogło, dziękuje za pomoc. 😀

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy