przemo85 Posted November 29, 2023 Share Posted November 29, 2023 Cześć, odpaliłem ostatnio grę po aktualizacjach i nie wyświetlają mi się informacje o pociągach jak chcę jakiś wybrać. Same znaki zapytania. Widzę tylko numer. Wcześniej wszystko działało. Teraz muszę wybierać niemalże w ciemno. Ktoś wie o co może chodzić? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KOlorowy Posted November 29, 2023 Share Posted November 29, 2023 Może nie będę oryginalny, ale... spójność plików sprawdzona? Link to comment Share on other sites More sharing options...
darth-gregorius Posted November 29, 2023 Share Posted November 29, 2023 1 godzinę temu, KOlorowy napisał(a): Może nie będę oryginalny, ale... spójność plików sprawdzona? U mnie nie pomogło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skylake Posted November 29, 2023 Share Posted November 29, 2023 @darth-gregorius Jeżeli sprawdzenie spójności plików nie pomogło, spróbuj w wyszukiwarkę Windows wpisać polecenie - %appdata% i zatwierdź Enter. Przeniesie Cię do katalogu "Roaming". Kliknij u góry w pasku w "Appdata" i wejdź do folderu "LocalLow", a następnie usuń katalog o nazwie "SimKol". Po ponownym uruchomieniu SimRail na Steam, folder ten automatycznie powinien się odbudować, a symulator zostanie przywrócony do ustawień wyjściowych. Wiadomo, wtedy należy wszystko sobie ustawić, ale może to pomoże. Jeżeli nie, to być może używasz jakiegoś oprogramowania antywirusowego. Jeśli tak jest, dodaj plik wykonywalny .exe SimRail do wyjątków i odblokuj go także w zaporze, zarówno na Windows, jak również w ww. programie antywirusowym. Gdyby to nie pomogło, zostaje chyba przeinstalowanie symulatora. Mam nadzieję, że coś z tego pomoże. 🙂 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemo85 Posted November 30, 2023 Author Share Posted November 30, 2023 16 godzin temu, skylake napisał(a): @darth-gregorius Jeżeli sprawdzenie spójności plików nie pomogło, spróbuj w wyszukiwarkę Windows wpisać polecenie - %appdata% i zatwierdź Enter. Przeniesie Cię do katalogu "Roaming". Kliknij u góry w pasku w "Appdata" i wejdź do folderu "LocalLow", a następnie usuń katalog o nazwie "SimKol". Po ponownym uruchomieniu SimRail na Steam, folder ten automatycznie powinien się odbudować, a symulator zostanie przywrócony do ustawień wyjściowych. Wiadomo, wtedy należy wszystko sobie ustawić, ale może to pomoże. Jeżeli nie, to być może używasz jakiegoś oprogramowania antywirusowego. Jeśli tak jest, dodaj plik wykonywalny .exe SimRail do wyjątków i odblokuj go także w zaporze, zarówno na Windows, jak również w ww. programie antywirusowym. Gdyby to nie pomogło, zostaje chyba przeinstalowanie symulatora. Mam nadzieję, że coś z tego pomoże. 🙂 Kolego dziękuje! usunięcie katalogi "SimKol" pomogło, wracam do gry 😄 Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
darth-gregorius Posted November 30, 2023 Share Posted November 30, 2023 21 godzin temu, skylake napisał(a): @darth-gregorius Jeżeli sprawdzenie spójności plików nie pomogło, spróbuj w wyszukiwarkę Windows wpisać polecenie - %appdata% i zatwierdź Enter. Przeniesie Cię do katalogu "Roaming". Kliknij u góry w pasku w "Appdata" i wejdź do folderu "LocalLow", a następnie usuń katalog o nazwie "SimKol". Po ponownym uruchomieniu SimRail na Steam, folder ten automatycznie powinien się odbudować, a symulator zostanie przywrócony do ustawień wyjściowych. Wiadomo, wtedy należy wszystko sobie ustawić, ale może to pomoże. Jeżeli nie, to być może używasz jakiegoś oprogramowania antywirusowego. Jeśli tak jest, dodaj plik wykonywalny .exe SimRail do wyjątków i odblokuj go także w zaporze, zarówno na Windows, jak również w ww. programie antywirusowym. Gdyby to nie pomogło, zostaje chyba przeinstalowanie symulatora. Mam nadzieję, że coś z tego pomoże. 🙂 U mnie również pomogło, dziękuje za pomoc. 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts