Jump to content

Brak informacji o pociągach przy wybieraniu w Multipayer


przemo85

Recommended Posts

Cześć,

odpaliłem ostatnio grę po aktualizacjach i nie wyświetlają mi się informacje o pociągach jak chcę jakiś wybrać. Same znaki zapytania. Widzę tylko numer.

Wcześniej wszystko działało. Teraz muszę wybierać niemalże w ciemno. Ktoś wie o co może chodzić?

brakdanychpocigu.thumb.jpg.a648683f8d1500550d0a27478ca24ecd.jpg

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

@darth-gregorius Jeżeli sprawdzenie spójności plików nie pomogło, spróbuj w wyszukiwarkę Windows wpisać polecenie - %appdata% i zatwierdź Enter. Przeniesie Cię do katalogu "Roaming". Kliknij u góry w pasku w "Appdata" i wejdź do folderu "LocalLow", a następnie usuń katalog o nazwie "SimKol". Po ponownym uruchomieniu SimRail na Steam, folder ten automatycznie powinien się odbudować, a symulator zostanie przywrócony do ustawień wyjściowych. Wiadomo, wtedy należy wszystko sobie ustawić, ale może to pomoże. Jeżeli nie, to być może używasz jakiegoś oprogramowania antywirusowego. Jeśli tak jest, dodaj plik wykonywalny .exe SimRail do wyjątków i odblokuj go także w zaporze, zarówno na Windows, jak również w ww. programie antywirusowym. Gdyby to nie pomogło, zostaje chyba przeinstalowanie symulatora. Mam nadzieję, że coś z tego pomoże. 🙂

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, skylake napisał(a):

@darth-gregorius Jeżeli sprawdzenie spójności plików nie pomogło, spróbuj w wyszukiwarkę Windows wpisać polecenie - %appdata% i zatwierdź Enter. Przeniesie Cię do katalogu "Roaming". Kliknij u góry w pasku w "Appdata" i wejdź do folderu "LocalLow", a następnie usuń katalog o nazwie "SimKol". Po ponownym uruchomieniu SimRail na Steam, folder ten automatycznie powinien się odbudować, a symulator zostanie przywrócony do ustawień wyjściowych. Wiadomo, wtedy należy wszystko sobie ustawić, ale może to pomoże. Jeżeli nie, to być może używasz jakiegoś oprogramowania antywirusowego. Jeśli tak jest, dodaj plik wykonywalny .exe SimRail do wyjątków i odblokuj go także w zaporze, zarówno na Windows, jak również w ww. programie antywirusowym. Gdyby to nie pomogło, zostaje chyba przeinstalowanie symulatora. Mam nadzieję, że coś z tego pomoże. 🙂

 

Kolego dziękuje! usunięcie katalogi "SimKol" pomogło, wracam do gry 😄

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, skylake napisał(a):

@darth-gregorius Jeżeli sprawdzenie spójności plików nie pomogło, spróbuj w wyszukiwarkę Windows wpisać polecenie - %appdata% i zatwierdź Enter. Przeniesie Cię do katalogu "Roaming". Kliknij u góry w pasku w "Appdata" i wejdź do folderu "LocalLow", a następnie usuń katalog o nazwie "SimKol". Po ponownym uruchomieniu SimRail na Steam, folder ten automatycznie powinien się odbudować, a symulator zostanie przywrócony do ustawień wyjściowych. Wiadomo, wtedy należy wszystko sobie ustawić, ale może to pomoże. Jeżeli nie, to być może używasz jakiegoś oprogramowania antywirusowego. Jeśli tak jest, dodaj plik wykonywalny .exe SimRail do wyjątków i odblokuj go także w zaporze, zarówno na Windows, jak również w ww. programie antywirusowym. Gdyby to nie pomogło, zostaje chyba przeinstalowanie symulatora. Mam nadzieję, że coś z tego pomoże. 🙂

U mnie również pomogło, dziękuje za pomoc. 😀

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy