Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej,

potrzebuję pomocy w takiej sytuacji:

1. rozpędzam EN57/EN71 do powiedzmy do 60 km/h z ustawionym nastawnikiem w pozycji 6/6 (max)

2. Nie zmniejszając nastawnika uruchamiam hamulec EP na 100%

3. Po chwili następuje wyłączenie wyłącznika szybkiego w wyniku przeciążenia (amperomierz osiąga chyba 600+ amperów)

Jaka jest procedura przywrócenia jednostki do jazdy?

Posted

Musisz wszystko na zero mieć, nastawnik, boczniki i odblokować przekaźnik nadmiarowy silników trakcyjnych a jeśli trzeba to również sprężarki i to tyle i powinno ruszyć

  • I agree 1
Posted (edited)

A ja odblokowuję bez nastawnika na 0  🙂

Jak to dokładnie jest z tymi 600 amperami? Bo ja tylko obserwuję żeby mi spadało i jest ok, nawet z 1000. Np mam 500, włączam bocznikowanie, zwiększam je dosyć szybko i nawet dochodzi do 1000, ale jak spada to jest ok. Tylko uważam, żeby gwałtownie nie rosło. A wczoraj jechałem i jakieś 10 min. miałem ok 700 i też było ok

Edited by adamets2
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy