szarek Posted November 22, 2023 Share Posted November 22, 2023 Hej, potrzebuję pomocy w takiej sytuacji: 1. rozpędzam EN57/EN71 do powiedzmy do 60 km/h z ustawionym nastawnikiem w pozycji 6/6 (max) 2. Nie zmniejszając nastawnika uruchamiam hamulec EP na 100% 3. Po chwili następuje wyłączenie wyłącznika szybkiego w wyniku przeciążenia (amperomierz osiąga chyba 600+ amperów) Jaka jest procedura przywrócenia jednostki do jazdy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adisuper Posted November 22, 2023 Share Posted November 22, 2023 Musisz wszystko na zero mieć, nastawnik, boczniki i odblokować przekaźnik nadmiarowy silników trakcyjnych a jeśli trzeba to również sprężarki i to tyle i powinno ruszyć 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
szarek Posted November 22, 2023 Author Share Posted November 22, 2023 Sprawdziłem, wszystko wyłączyłem, nawet baterię, opuściłem pantografy i nie pomogło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted November 27, 2023 SIMRAIL Team Share Posted November 27, 2023 Do odblokowania przekaźnika nadmiarowego musisz ustawić kierunek na 0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamets2 Posted November 28, 2023 Share Posted November 28, 2023 (edited) A ja odblokowuję bez nastawnika na 0 🙂 Jak to dokładnie jest z tymi 600 amperami? Bo ja tylko obserwuję żeby mi spadało i jest ok, nawet z 1000. Np mam 500, włączam bocznikowanie, zwiększam je dosyć szybko i nawet dochodzi do 1000, ale jak spada to jest ok. Tylko uważam, żeby gwałtownie nie rosło. A wczoraj jechałem i jakieś 10 min. miałem ok 700 i też było ok Edited November 28, 2023 by adamets2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts