krycjuy3DIDI Posted November 11, 2023 Share Posted November 11, 2023 (edited) Czy twórcy planują usprawnić oświetlenie okien budynków ? Przez dodanie jakiś szczegółów mieszkań ? Gdyby nie te okna, to wyglądało by to o wiele bardziej realistycznie Edited November 11, 2023 by krycjuy3DIDI 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Footz Posted November 26, 2023 Share Posted November 26, 2023 W dniu 11.11.2023 o 15:19, krycjuy3DIDI napisał(a): Czy twórcy planują usprawnić oświetlenie okien budynków ? Przez dodanie jakiś szczegółów mieszkań ? Gdyby nie te okna, to wyglądało by to o wiele bardziej realistycznie Wg mnie brakuje trochu wiecej rozproszonego swiatla, widac to na bardziej odleglych blokach mieszkalnych gdzie widac tylko czern, i podswietlone kwadraciki okien. Po pierwszym update odnioslem wrazenie ze swiatla nocne sa o wiele lepsze, bardziej rozproszone i jest w nocy poprostu widniej, nie wiem czy to tez nie sprawka mgly i osiwetlenia ksiezyca. Natomiast po dodaniu fixa "interakcje świateł z wolumetryczną mgłą" mam wrazenie ze z powrotem zrobilo sie w nocy ciemno, swiatlo rozproszone praktycznie zniknelo. Zostalo to zapewne wprowadzone aby naprawić mgliste snopy swiatla z lamp lokomotyw, ale chyba tez popsuto wszystkie zrodla swiatla. Jezeli się mylę niech mnie użytkownicy developerzy poprawią, ale po pierwszym update aż chciało mi się jezdzić noca, stacje byly jasno oswietlone, na torach bylo dosc daleko widać, po fix z wolumetryczna mgla, odnioslem wrazenie ze wszystko to zniknelo, i chciałbym jakoś do tego wrocic. Moze ktos zna hacka jakigos np z configiem albo cos w tej wenie? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
krycjuy3DIDI Posted November 26, 2023 Author Share Posted November 26, 2023 9 hours ago, Footz said: Wg mnie brakuje trochu wiecej rozproszonego swiatla, widac to na bardziej odleglych blokach mieszkalnych gdzie widac tylko czern, i podswietlone kwadraciki okien. Po pierwszym update odnioslem wrazenie ze swiatla nocne sa o wiele lepsze, bardziej rozproszone i jest w nocy poprostu widniej, nie wiem czy to tez nie sprawka mgly i osiwetlenia ksiezyca. Natomiast po dodaniu fixa "interakcje świateł z wolumetryczną mgłą" mam wrazenie ze z powrotem zrobilo sie w nocy ciemno, swiatlo rozproszone praktycznie zniknelo. Zostalo to zapewne wprowadzone aby naprawić mgliste snopy swiatla z lamp lokomotyw, ale chyba tez popsuto wszystkie zrodla swiatla. Jezeli się mylę niech mnie użytkownicy developerzy poprawią, ale po pierwszym update aż chciało mi się jezdzić noca, stacje byly jasno oswietlone, na torach bylo dosc daleko widać, po fix z wolumetryczna mgla, odnioslem wrazenie ze wszystko to zniknelo, i chciałbym jakoś do tego wrocic. Moze ktos zna hacka jakigos np z configiem albo cos w tej wenie? Też to zauważyłem. Teraz czuje jakbym grał w grę, a przedtem jak symulator z prawdziwego zdarzenie. Jednakże uważam serio, ze powinni pododwać jakieś wariacje, a nie tylko żółte światełka... nie zależy mi by miasta były 1:1 i unikatowe, ale chociaż by budynki które są w polu widzenia maszynisty były bardzeij dopracowane ; lepsze oświetlenie okienne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conrad Posted December 9, 2023 Share Posted December 9, 2023 Wieksze urozmaicenie tekstur, oraz różnorodność barwowa. Większość wnętrz mieszkań ma cieple światło, ale nie którzy ogladaja tv, wtedy wpada zimniejsze, lekko niebieskawe nawet. Do tego powinni to być bardziej stonowane światło i na budynkach duzych, blokach mniejsza ilość zaswiecona. Podobny Problem pokazany na przykladzie ETS2: Przed Po 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conrad Posted December 9, 2023 Share Posted December 9, 2023 Dzisiaj jechałem koło Narodowego i on w rzeczywistości jest bladszy, to nie jest ekran LED, tylko podświetlone delikatnie siatki od środka, ale oprócz problemu powyżej, który w Warszawie jest widoczny to najbardziej brakuje mi skyline wieżowców i ich charakterystycznego oświetlenia nocnego. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSWQdPDOa38AW2oFYVJAxRUFfZZR9XCkaHlUOcSgMFHVu2LmmifF_vmd8kBa5A03Ew82ew&usqp=CAU Pięknie by się to prezentowało od strony Praskiej czy od strony Zachodniej Wystarczą proste bryły dobrze o teksturowane dzień/noc i już klimat metropolii będzie mocniej odczuwalny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamets2 Posted December 9, 2023 Share Posted December 9, 2023 (edited) Nie widziałem tego tematu i dałem podobny jako sugestia do single. Oczywiście ma to znaczenie we wszystkich trybach. Tutaj link: Generalnie o wiele za dużo tych świateł w środku nocy. O wiele za mocne i za dużo. Edited December 9, 2023 by adamets2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts