Jump to content

Oświetlenie budynków


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
W dniu 11.11.2023 o 15:19, krycjuy3DIDI napisał(a):

Czy twórcy planują usprawnić oświetlenie okien budynków ? Przez dodanie jakiś szczegółów mieszkań ? 

Gdyby nie te okna, to wyglądało by to o wiele bardziej realistycznie 

image.thumb.png.dd756cbdb49ebee0125063c5f5da2eb4.png

Wg mnie brakuje trochu wiecej rozproszonego swiatla, widac to na bardziej odleglych blokach mieszkalnych gdzie widac tylko czern, i podswietlone kwadraciki okien. Po pierwszym update odnioslem wrazenie ze swiatla nocne sa o wiele lepsze, bardziej rozproszone i jest w nocy poprostu widniej, nie wiem czy to tez nie sprawka mgly i osiwetlenia ksiezyca. Natomiast po dodaniu fixa "interakcje świateł z wolumetryczną mgłą" mam wrazenie ze z powrotem zrobilo sie w nocy ciemno, swiatlo rozproszone praktycznie zniknelo. Zostalo to zapewne wprowadzone aby naprawić mgliste snopy swiatla z lamp lokomotyw, ale chyba tez popsuto wszystkie zrodla swiatla. Jezeli się mylę niech mnie użytkownicy developerzy poprawią, ale po pierwszym update aż chciało mi się jezdzić noca, stacje byly jasno oswietlone, na torach bylo dosc daleko widać, po fix z wolumetryczna mgla, odnioslem wrazenie ze wszystko to zniknelo, i chciałbym jakoś do tego wrocic. Moze ktos zna hacka jakigos np z configiem albo cos w tej wenie?

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Footz said:

Wg mnie brakuje trochu wiecej rozproszonego swiatla, widac to na bardziej odleglych blokach mieszkalnych gdzie widac tylko czern, i podswietlone kwadraciki okien. Po pierwszym update odnioslem wrazenie ze swiatla nocne sa o wiele lepsze, bardziej rozproszone i jest w nocy poprostu widniej, nie wiem czy to tez nie sprawka mgly i osiwetlenia ksiezyca. Natomiast po dodaniu fixa "interakcje świateł z wolumetryczną mgłą" mam wrazenie ze z powrotem zrobilo sie w nocy ciemno, swiatlo rozproszone praktycznie zniknelo. Zostalo to zapewne wprowadzone aby naprawić mgliste snopy swiatla z lamp lokomotyw, ale chyba tez popsuto wszystkie zrodla swiatla. Jezeli się mylę niech mnie użytkownicy developerzy poprawią, ale po pierwszym update aż chciało mi się jezdzić noca, stacje byly jasno oswietlone, na torach bylo dosc daleko widać, po fix z wolumetryczna mgla, odnioslem wrazenie ze wszystko to zniknelo, i chciałbym jakoś do tego wrocic. Moze ktos zna hacka jakigos np z configiem albo cos w tej wenie?

Też to zauważyłem. Teraz czuje jakbym grał w grę, a przedtem jak symulator z prawdziwego zdarzenie. Jednakże uważam serio, ze powinni pododwać jakieś wariacje, a nie tylko żółte światełka... nie zależy mi by miasta były 1:1 i unikatowe, ale chociaż by budynki które są w polu widzenia maszynisty były bardzeij dopracowane ; lepsze oświetlenie okienne. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wieksze urozmaicenie tekstur, oraz różnorodność barwowa. Większość wnętrz mieszkań ma cieple światło, ale nie którzy ogladaja tv, wtedy wpada zimniejsze, lekko niebieskawe nawet. Do tego powinni to być bardziej stonowane światło i na budynkach duzych, blokach mniejsza ilość zaswiecona.

 

Podobny Problem pokazany na przykladzie ETS2:

Przed

pobrane.jpeg.97789cf66010481f02c75b1415b96b7d.jpeg

Po

realistic_building_lights_v2_3_by_grimes_for_ets2_v1_28_img2pre.jpg.dbe60459b0cb3446feb68c2e928090ba.jpg

  • I agree 6
Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj jechałem koło Narodowego i on w rzeczywistości jest bladszy, to nie jest ekran LED, tylko podświetlone delikatnie siatki od środka, ale oprócz problemu powyżej, który w Warszawie jest widoczny to najbardziej brakuje mi skyline wieżowców i ich charakterystycznego oświetlenia nocnego. 



https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSWQdPDOa38AW2oFYVJAxRUFfZZR9XCkaHlUOcSgMFHVu2LmmifF_vmd8kBa5A03Ew82ew&usqp=CAU

Pięknie by się to prezentowało od strony Praskiej
image.thumb.png.2af2cca3db425661af1910e16aebf783.png

czy od strony Zachodniej
image.thumb.png.1021e744d0d4e524a39392bd9ad79552.png

Wystarczą proste bryły dobrze o teksturowane dzień/noc i już klimat metropolii będzie mocniej odczuwalny.

Link to comment
Share on other sites

Nie widziałem tego tematu i dałem podobny jako sugestia do single. Oczywiście ma to znaczenie we wszystkich trybach.  Tutaj link:

Generalnie o wiele za dużo tych świateł w środku nocy. O wiele za mocne i za dużo.

Edited by adamets2
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 62 / 77
          • Percentage filling 81%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 3 / 79
          • Percentage filling 4%
          • Most players 78
      • PL4
      • pl4
      • 7 / 79
          • Percentage filling 9%
          • Most players 87
      • PL8
      • pl8
      • 5 / 76
          • Percentage filling 7%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 19 / 77
          • Percentage filling 25%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 1 / 30
          • Percentage filling 3%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 1 / 77
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 27 / 75
          • Percentage filling 36%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 79
          • Percentage filling 0%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 79
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 10 / 79
          • Percentage filling 13%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 77
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 80
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 7 / 82
          • Percentage filling 9%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 1 / 75
          • Percentage filling 1%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 28 / 34
          • Percentage filling 82%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 31
      • PL4
      • pl4
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 34
      • PL8
      • pl8
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 11 / 34
          • Percentage filling 32%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 18 / 34
          • Percentage filling 53%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 6 / 34
          • Percentage filling 18%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 228 / 1631 Total players
    • 14% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy