Jump to content

FORUM DYSKUSUJNE O CISZY ZE STRONY DEWELOPERÓW


Brak Informacji ze strony Developerów....  

72 members have voted

  1. 1. Dlaczego nie ma od miesiąca info o postępie prac nad grą

    • Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi zawsze o to samo. ($$$)
      11
    • Ciężko pracują i będzie niespodzianka. (aktualizacja)
      25
    • Czas letni są wakacje i jest pauza operacyjna.
      6
    • Szyny, szyny były złe a podwozie, podwozie, podwozie, podwozie też było złe :D
      19

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 06/25/23 at 06:00 PM

Recommended Posts

Temat zaczynam dla wypowiedzi DEWELOPERÓW dlaczego nie dzielą się znacznie częściej informacjami o postępie prac nad grą. Wystarczą krótkie posty na Fejsa.

I dodaję Ankietę co mogą myśleć gracze.

Pozdr.

Edited by Expertox
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

Ja tam myślę, że są zawaleni robotą, bo pracują nad symulatorami dosłownie wszystkiego (metro, tramwaj, wóz drabiniasty, dorzućmy jeszcze konkurencję dla kosmicznych Kerbali), do tego mają jeszcze projekty dla przewoźników kolejowych (symulatory). Z tego pewnie mają więcej $$$ niż z SR, więc priorytety się zmieniają. A tak na serio, ludzie na discordzie i na facebookowych grupkach już świętują miesięcznice ostatniego patcha. Deweloperzy tymczasem wciąż bez kontaktu, nawet jakiegoś ochłapu nie rzucą.

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

A co mają się wam tłumaczyć? Może mają wam jeszcze sms wysyłać o aktualizacji co? Śmiechu warte. Który producent gry czy programu na komputer tłumaczy się z tego co robi? Wrzuca się aktualizację z changelogiem i tyle. To że przedstawiają plan prac, to jest jedynie ich dobra wola i nie muszą tego robić. 

Edited by tomnord15
  • Like 3
  • Thanks 1
  • I agree 10
Link to comment
Share on other sites

Który to robi? Hmm to pytanie jest postawione źle. Prędzej powinieneś zapytać o to, który tego NIE ROBI. I tutaj jedną z odpowiedzi będą autorzy SR. Przyglądam się wielu grom we wczesnym dostępie/ oczekujących na wczesny dostęp. Przykłady? Proszę bardzo. Przykład nr 1: Afterconflict. Średnio raz na tydzień wrzucany update na profile w mediach społecznościowych. Czasem pierdoły w stylu "patrzcie, mamy nowy magazynek do Kałasza, co o tym myślicie?", innym razem tematy grubsze w stylu "pogadajmy, jak społeczność widzi temat respawnów w trybie multi". Czasem można nawet trafić na streama z... pisania kodu albo modelowania. Przykład nr 2: GHPC. Gra robiona przez dwóch dewów (!) plus okresowo najętych podwykonawców. Na samym początku raz na miesiąc stream z nowościami, obecnie ze względu na porę roku streamy co dwa miesiące.  Na discordzie co tydzień, czasem co dwa info o jakiejś nowości i zaproszenie do dyskusji. Chcesz być patronem projektu? Świetnie, patroni mają dostęp do specjalnego kanału z newsami. Oczywiście deweloperzy w obu tych przykładach są aktywni w mediach społecznościowych. Masz pomysł na urozmaicenie rozgrywki? Zrobiliśmy jakiś kardynalny błąd w grze? Rzuć temat, pogadamy. Nie powiem, jakoś tak łatwiej otwiera się portfel i wyciąga z niego $$$ ze świadomością, że jest się częścią społeczności, która ma na coś wpływ i godna jest informowania, jak kupiony przez nich produkt będzie się rozwijał.

Takich deweloperów, którym zależy na odzewie i podejściu społeczności, jest wielu. To naprawdę tylko dwa przykłady z brzegu...

  • Haha 2
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Może nie widziałeś TEGO, bo po co czytać coś co jest publikowane oficjalnie na kanale społeczności SR na Steamie:

https://steamcommunity.com/gid/103582791468323214/announcements/detail/3660911636362223604

przecież lepiej jęczeć na forum, choć do powyższego wpisu także można się odnieść - tam, na Steamie.

To co piszesz powyżej to TWOJE OCZEKIWANIA co do kontaktu ze społecznością, a raczej z Tobą, bo ja takiego kontaktu ze mną nie oczekuję, w tym wielokanałowej, przez wszelkie dostępne media społecznościowe, discordy, instagramy, fejsbuki i inne g* (na każdym potem będzie i tak syf nie do ogarnięcia) i wciskania mi co chwilę tematów do przemyślenia, a następnie oczekiwanie ode mnie wypocenia swojego zdania na jakimś forum czy discordzie, którego notabene NIKT nie ma obowiązku mieć i z niego korzystać, więc jako kanał stricte informacyjny jest wykluczony (nawet grafiki z produkcji przyszłego taboru zaczęli publikować także na forum, bo discord jest zabawką wciągającą tylko niektórych - po przetestowaniu dla mnie jest BEZUŻYTECZNY).

Jak zechcę wyrazić swoje zdanie lub zaproponować rozwiązania na przyszłość, to wystarczające możliwości są na tym forum i jeśli w ogóle warto się do tego odnieść, to ktoś z zespołu lub chociaż z moderatorów zajmuje jakieś stanowisko.

Nie bronię nikogo - do dnia zmiany podejścia do zgłaszania problemów i błędów na TYM forum moja recenzja tego oprogramowania na Steamie pozostanie negatywna - ale przestańcie narzekać na komunikację z zespołem, bo ona jest wystarczająca. Post na Steamie to odpowiedź w zasadzie na wszystkie pytania jakie do nich masz, a status FIXED w działach zgłaszania błędów opisuje jakich POPRAWEK do istniejącej dziś treści symulatora możesz spodziewać się w najbliższej aktualizacji. Nie bardzo wiem czego jeszcze oczekujesz 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, Nieciej napisał(a):

Może nie widziałeś TEGO

No widziałem TO i co? A Ty widziałeś np TO?:
https://reforger.armaplatform.com/news/dev-report-17

Tak to robią studia (niekoniecznie większe niż Simkol), które mają produkt w EA i którym na społeczności ZALEŻY.
Na litość, po dwóch miesiącach ciszy dostajesz takie coś, postarane na 13% i zrobione w Paincie, tylko żeby społeczność przestała jęczeć. Widać społeczność bardzo mało wymaga, skoro po takim ochłapie nastała znowu cisza i błoga radość. Swoją drogą, w tym steamowym devlogu jest aktualnie 56 komentarzy. Wiesz, ile z nich to wpisy deweloperów? ZERO. Nikt z dewów na przykład nie odniósł się do tego, gdzie podział się zapis gry w singlu. Dawno temu zapowiedziany, na obecnej "mapie drogowej" nieobecny. Wprowadzili pokątnie i nikt nie zauważył?

7 godzin temu, Nieciej napisał(a):

ja takiego kontaktu ze mną nie oczekuję

No cóż, co więc robisz na tym forum? Jeszcze ktoś przypadkiem będzie chciał się z Tobą skontaktować! Niestety, ze swoim podejściem jesteś w mniejszości. Przynajmniej patrząc na to, ilu ludzi ostatnio głośno krzyczało "chcemy informacji".

7 godzin temu, Nieciej napisał(a):

To co piszesz powyżej to TWOJE OCZEKIWANIA

To, co napisałem powyżej, to nie moje oczekiwania. To taki hmmm jakby standard. Naprawdę miło by było, jakby i szanowni twórcy tej wspaniałej gry o pociągach też trochę się do tego standardu stosowali.

Cytat

Jak zechcę wyrazić swoje zdanie lub zaproponować rozwiązania na przyszłość, to wystarczające możliwości są na tym forum

No raczysz chyba żartować? Jedyne, na co możesz tutaj liczyć, to sporadyczna wizyta deva, który napisze jedynie, że u niego działa. Albo napisze, że się nie znasz (vide Twoje problemy z numeracją pociągów). Zaiste, wystarczające.

 

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Daj spokój, fanatyków i tak nie przekonasz. Pisałem o tym ze 3 razy i zawsze grono wiernych obrońców pytało się, o co mi chodzi? O tym, że gra znudziła się większości nabywców, świadczy frekwencja na serwerach. Komplet jest w zasadzie tylko na PL 2. PL 4 i PL 3 już wieją pustkami. DE 1 jeszcze jakoś się trzyma, ale widać, że Niemcom i Czechom w większości też się już znudziło. O reszcie serwerów nawet nie będę wspominać.

  • Thanks 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 59 / 87
          • Percentage filling 68%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 9 / 66
          • Percentage filling 14%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 13 / 84
          • Percentage filling 15%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 8 / 79
          • Percentage filling 10%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 25 / 78
          • Percentage filling 32%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 46
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 2 / 77
          • Percentage filling 3%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 41 / 83
          • Percentage filling 49%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 4 / 77
          • Percentage filling 5%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 65
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 11 / 78
          • Percentage filling 14%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 84
          • Percentage filling 1%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 79
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 17 / 80
          • Percentage filling 21%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 2 / 82
          • Percentage filling 2%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 24 / 34
          • Percentage filling 71%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 8 / 34
          • Percentage filling 24%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 19 / 34
          • Percentage filling 56%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 29 / 34
          • Percentage filling 85%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 6 / 34
          • Percentage filling 18%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 10 / 34
          • Percentage filling 29%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 303 / 1655 Total players
    • 18% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy