Indiana Posted June 9, 2023 Share Posted June 9, 2023 (edited) W dniu 09.06.2023 ok. godz. 11:00 prowadziłem skład, który utknął na posterunku Dorota jak wiele innych, ponieważ gracz na Juliuszu nie akceptował WBL od Doroty. Po prawie 30 minutach zdecydowałem się usiąść na nastawni Dorota i rozładować zator. Próbowałem kontaktować się z Juliuszem na czacie oraz przez telefon niestety bezskutecznie. Porozumiałem się z graczami oczekującymi na przejazd, że będę ich wypuszczał na Sz i żeby uważali na poprzedzające składy. Była to jedyna opcja obejścia brak umiejętności gracza na Juliuszu. Niestety system (gra) wyrzuciła mnie z nastawni za wypuszczanie pociągów na zajęty szlak. przy braku komunikacji z sąsiednią nastawnią czyli Juliuszem nie ma możliwości otrzymania informacji czy skład dojechał czy nie i nie ma sensu na taką czekać. Maszyniści wiedzieli jaka jest sytuacja, każdy otrzymał stosowną informację, żeby uważać na skład, który znajduje się przed nim. Co się dzieje w sytuacji gdy zostaje się usuniętym z nastawni? Czy naliczane są jakieś ujemne punkty? Jakie są tego konsekwencje? Człowiek działa z dobrej woli, aby upłynnić ruch i z nie swojej winy zostaje ukarany. Jeżeli ktoś z graczy pamięta nick gracza z Juliusza lub go zaraportował to proszę o uzupełnienie nicku do tego postu. Może ktoś kto czyta, również będzie w stanie potwierdzić to zdarzenie bo akurat tamtędy przejeżdżał. Edited June 9, 2023 by Indiana Link to comment Share on other sites More sharing options...
KASZA Posted June 10, 2023 Share Posted June 10, 2023 Zasadniczo powinien być bardziej rygorystyczny system AFK na posterunkach oraz opcja głosowania nad wyrzuceniem graczy z serwera. Najlepiej jakby SimRail wprowadziło GM dla najbardziej zasłużonych graczy, żeby mieli pieczę nad serwerem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts