Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

W dniu 09.06.2023 ok. godz. 11:00 prowadziłem skład, który utknął na posterunku Dorota jak wiele innych, ponieważ gracz na Juliuszu nie akceptował WBL od Doroty. Po prawie 30 minutach zdecydowałem się usiąść na nastawni Dorota i rozładować zator. Próbowałem kontaktować się z Juliuszem na czacie oraz przez telefon niestety bezskutecznie. Porozumiałem się z graczami oczekującymi na przejazd, że będę ich wypuszczał na Sz i żeby uważali na poprzedzające składy. Była to jedyna opcja obejścia brak umiejętności gracza na Juliuszu. Niestety system (gra) wyrzuciła mnie z nastawni za wypuszczanie pociągów na zajęty szlak. przy braku komunikacji z sąsiednią nastawnią czyli Juliuszem nie ma możliwości otrzymania informacji czy skład dojechał czy nie i nie ma sensu na taką czekać. Maszyniści wiedzieli jaka jest sytuacja, każdy otrzymał stosowną informację, żeby uważać na skład, który znajduje się przed nim. Co się dzieje w sytuacji gdy zostaje się usuniętym z nastawni? Czy naliczane są jakieś ujemne punkty? Jakie są tego konsekwencje?

Człowiek działa z dobrej woli, aby upłynnić ruch i z nie swojej winy zostaje ukarany.

Jeżeli ktoś z graczy pamięta nick gracza z Juliusza lub go zaraportował to proszę o uzupełnienie nicku do tego postu. Może ktoś kto czyta, również będzie w stanie potwierdzić to zdarzenie bo akurat tamtędy przejeżdżał.

 

Edited by Indiana
Posted

Zasadniczo powinien być bardziej rygorystyczny system AFK na posterunkach oraz opcja głosowania nad wyrzuceniem graczy z serwera. Najlepiej jakby SimRail wprowadziło GM dla najbardziej zasłużonych graczy, żeby mieli pieczę nad serwerem. 

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy