Indiana Posted May 6, 2023 Posted May 6, 2023 (edited) Czy ktoś miał z Was problem z komputerem w nastawni, który wyświetla rozkład? Niestety nie da się wznowić na nim sesji/połączenia. Poza tym komputerem reszta działa poprawnie. Jaka może być tego przyczyna, jak temu zapobiegać? Edited May 6, 2023 by Indiana
SIMRAIL Team GoppelPL Posted May 6, 2023 SIMRAIL Team Posted May 6, 2023 Czy próbowałeś skorzystać z okna "dodatkowe opcje posterunku" (po lewej stronie ekranu, pod twoją nazwą użytkownika) i opcji "przeładuj rozkład jazdy"?
SIMRAIL Team Admin BOT Posted May 6, 2023 SIMRAIL Team Posted May 6, 2023 Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users. Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
Indiana Posted May 6, 2023 Author Posted May 6, 2023 8 minut temu, GoppelPL napisał(a): Czy próbowałeś skorzystać z okna "dodatkowe opcje posterunku" (po lewej stronie ekranu, pod twoją nazwą użytkownika) i opcji "przeładuj rozkład jazdy"? Nie próbowałem, przy kolejnej takiej awarii spróbuję. Dziękuję za sugestię.
krzysk Posted May 6, 2023 Posted May 6, 2023 Ja miałem kilka razy taką sytuację i próbowałem "przeładować rozkład jazdy". Czasem to pomagało ale w dniu dzisiejszym miałem podobny przypadek i przeładowanie nie podziałało. Co ciekawe zauważyłem, że w tym czasie bot "przejął" nastawnię i - mimo że cały czas byłem w środku - wykonał kilka czynności automatycznie za mnie
Recommended Posts