Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Czy ktoś miał z Was problem z komputerem w nastawni, który wyświetla rozkład?

Niestety nie da się wznowić na nim sesji/połączenia. Poza tym komputerem reszta działa poprawnie.

Jaka może być tego przyczyna, jak temu zapobiegać?
20230506164802_1.thumb.jpg.070e26d115d96ad52ad7ed320c3a2240.jpg

Edited by Indiana
  • SIMRAIL Team
Posted

Czy próbowałeś skorzystać z okna "dodatkowe opcje posterunku" (po lewej stronie ekranu, pod twoją nazwą użytkownika) i opcji "przeładuj rozkład jazdy"?

  • SIMRAIL Team
Posted
Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users.
Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
Posted
8 minut temu, GoppelPL napisał(a):

Czy próbowałeś skorzystać z okna "dodatkowe opcje posterunku" (po lewej stronie ekranu, pod twoją nazwą użytkownika) i opcji "przeładuj rozkład jazdy"?

Nie próbowałem, przy kolejnej takiej awarii spróbuję. Dziękuję za sugestię.

Posted

Ja miałem kilka razy taką sytuację i próbowałem "przeładować rozkład jazdy". Czasem to pomagało ale w dniu dzisiejszym miałem podobny przypadek i przeładowanie nie podziałało. Co ciekawe zauważyłem, że w tym czasie bot "przejął" nastawnię i - mimo że cały czas byłem w środku - wykonał kilka czynności automatycznie za mnie

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy