Jump to content

EU07 na wzniesieniu


Recommended Posts

Cześć wszystkim

Dzisiaj jechałem na multiplayerze z bruttem ze Staszica na Muchowcu w kierunku na Częstochowę. W okolicach stacji Dąbrowa Górnicza Huta Katowice pociąg zaczął zwalniać i zatrzymał się pomimo pełnej pary i piasecznicy. Nie byłem w stanie ruszyć z miejsca, bot bez problemu ruszał, a po powrocie na normalną grę pociąg zwalniał i się zatrzymywał. Wyglądało to jakby bot miał możliwość przekroczenia 600W przy rozruchu. Czy to bug czy jest coś o czym nie wiem przy ruszaniu z ciężarem ?

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, jwafel napisał(a):

Nie byłem w stanie ruszyć z miejsca

Ty też masz możliwość jazdy z wysokim poborem prądu aż do 750A a w innych lokomotywach nawet więcej.  Trzeba przełączyć sobie zakres prądu na wysoki przy ruszaniu, a jak się rozbujasz to sobie przełącz spowrotem na niski.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Ir.Ba. napisał(a):

Ty też masz możliwość jazdy z wysokim poborem prądu aż do 750A a w innych lokomotywach nawet więcej.  Trzeba przełączyć sobie zakres prądu na wysoki przy ruszaniu, a jak się rozbujasz to sobie przełącz spowrotem na niski.

Nie wiem czy w fizyce nie ma jakiegoś błędu. Pociąg zwalniał, dodałem mocy. Prąd był prawie 200A, na oporach, a wentylatory stopniowo robiły się coraz cichsze, aż w koncu całkiem ustały. Pociag się zatrzymal, a prąd nadal był blisko 200A. Co ciekawe sygnalizacja poślizgu świeciła stale, a przyhamowywanie nic nie dawało. Na widoku zewnętrznymi wyraźnie wiać było, że wszystkie koła stały w miejscu.

Edited by qbann
Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, Ir.Ba. napisał(a):

Ty też masz możliwość jazdy z wysokim poborem prądu aż do 750A a w innych lokomotywach nawet więcej.  Trzeba przełączyć sobie zakres prądu na wysoki przy ruszaniu, a jak się rozbujasz to sobie przełącz spowrotem na niski.

Dzięki za pomoc, odpaliłem dzisiaj ten sam pociąg i udało się chociaż łatwo nie było 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Piasecznica, PWT i WWR i trzeba sobie radzić. Z tego co pamiętam nie powinno się bawić na wysokim rozruchu więcej niż 5 minut bo przegrzeje się silniki trakcyjne. Jeśli się mylę to mnie poprawcie. Nie wiem tylko czy przegrzanie silników trakcyjnych jest zaimplementowane. Ja jednak dmucham na zimne i nie kombinuję dłużej niż 4-5 minut. 

Jeszcze tylko w ramach prawidłowości działania wyłączenie WWR tylko jak zejdziemy poniżej 600A

Edited by Grandal74
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy