tedzik Posted April 9, 2023 Share Posted April 9, 2023 Cześć wszystkim Dzisiaj jechałem na multiplayerze z bruttem ze Staszica na Muchowcu w kierunku na Częstochowę. W okolicach stacji Dąbrowa Górnicza Huta Katowice pociąg zaczął zwalniać i zatrzymał się pomimo pełnej pary i piasecznicy. Nie byłem w stanie ruszyć z miejsca, bot bez problemu ruszał, a po powrocie na normalną grę pociąg zwalniał i się zatrzymywał. Wyglądało to jakby bot miał możliwość przekroczenia 600W przy rozruchu. Czy to bug czy jest coś o czym nie wiem przy ruszaniu z ciężarem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aseru Posted April 9, 2023 Share Posted April 9, 2023 Bot jedzie bez fizyki więc podjedzie zawsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ir.Ba. Posted April 9, 2023 Share Posted April 9, 2023 2 godziny temu, jwafel napisał(a): Nie byłem w stanie ruszyć z miejsca Ty też masz możliwość jazdy z wysokim poborem prądu aż do 750A a w innych lokomotywach nawet więcej. Trzeba przełączyć sobie zakres prądu na wysoki przy ruszaniu, a jak się rozbujasz to sobie przełącz spowrotem na niski. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbahn Posted April 9, 2023 Share Posted April 9, 2023 (edited) 7 minut temu, Ir.Ba. napisał(a): Ty też masz możliwość jazdy z wysokim poborem prądu aż do 750A a w innych lokomotywach nawet więcej. Trzeba przełączyć sobie zakres prądu na wysoki przy ruszaniu, a jak się rozbujasz to sobie przełącz spowrotem na niski. Nie wiem czy w fizyce nie ma jakiegoś błędu. Pociąg zwalniał, dodałem mocy. Prąd był prawie 200A, na oporach, a wentylatory stopniowo robiły się coraz cichsze, aż w koncu całkiem ustały. Pociag się zatrzymal, a prąd nadal był blisko 200A. Co ciekawe sygnalizacja poślizgu świeciła stale, a przyhamowywanie nic nie dawało. Na widoku zewnętrznymi wyraźnie wiać było, że wszystkie koła stały w miejscu. Edited April 9, 2023 by qbann Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedzik Posted April 10, 2023 Author Share Posted April 10, 2023 13 godzin temu, Ir.Ba. napisał(a): Ty też masz możliwość jazdy z wysokim poborem prądu aż do 750A a w innych lokomotywach nawet więcej. Trzeba przełączyć sobie zakres prądu na wysoki przy ruszaniu, a jak się rozbujasz to sobie przełącz spowrotem na niski. Dzięki za pomoc, odpaliłem dzisiaj ten sam pociąg i udało się chociaż łatwo nie było 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ir.Ba. Posted April 10, 2023 Share Posted April 10, 2023 Nabierzesz wprawy, możesz nawet nieco przekroczyć 750A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grandal74 Posted May 7, 2023 Share Posted May 7, 2023 (edited) Piasecznica, PWT i WWR i trzeba sobie radzić. Z tego co pamiętam nie powinno się bawić na wysokim rozruchu więcej niż 5 minut bo przegrzeje się silniki trakcyjne. Jeśli się mylę to mnie poprawcie. Nie wiem tylko czy przegrzanie silników trakcyjnych jest zaimplementowane. Ja jednak dmucham na zimne i nie kombinuję dłużej niż 4-5 minut. Jeszcze tylko w ramach prawidłowości działania wyłączenie WWR tylko jak zejdziemy poniżej 600A Edited May 7, 2023 by Grandal74 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts