Jump to content

Katowice - szkody górnicze?


qbahn

Recommended Posts

30 minut temu, Krisu TV napisał(a):

Naprawdę zgłaszacie takie pierdoły. Jakby to wam w czymś pomogło. To nie jest symulator spacerowicza, tylko pociągu. A później się dziecię, że twórcy długo nie dają aktualizacji 

Akurat to nie jest pierdoła tylko ważna sprawa

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, Krisu TV napisał(a):

Naprawdę zgłaszacie takie pierdoły. Jakby to wam w czymś pomogło. To nie jest symulator spacerowicza, tylko pociągu. A później się dziecię, że twórcy długo nie dają aktualizacji 

Naprawdę zgłaszam. Szanuję pracę całego zespołu za tak rozległą mapę. Ale jakieś minimum jakości należy zachować. Oczywiście nie jest to priorytet. Osobiście czerpię przyjemność ze spacerów po mapie. Często żałuję, że jest tak zamknięta.

PS przejedź się CMK i zwróć uwagę jaki bałagan jest w sieci wysokiego napięcia. Może oni ciągnęli dane z Openstreetmap (choć wątpię, bo na niej jest większy porządek), ale sprawdzenie czy odległość między 2 słupami nie jest istotnie większa od średniej, to chyba da się prosto zrobić? Albo sprawdzić, czy sieć nie leży na drodze 😄 To też zamierzam zgłosić 😄

 

20230317201718_1.jpg

20230318184757_1.jpg

20230323232750_1.jpg

Edited by qbann
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, Krisu TV napisał(a):

To nie jest symulator spacerowicza,

Parafrazując klasyka: a jeśli Wasze dzieci chciałby urządzić sobie święto pieszego pasażera w SimRail? ...sprawdzić czy nie ksiądz. 😉

Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
11 godzin temu, qbann napisał(a):

PS przejedź się CMK i zwróć uwagę jaki bałagan jest w sieci wysokiego napięcia. Może oni ciągnęli dane z Openstreetmap (choć wątpię, bo na niej jest większy porządek), ale sprawdzenie czy odległość między 2 słupami nie jest istotnie większa od średniej, to chyba da się prosto zrobić? Albo sprawdzić, czy sieć nie leży na drodze 😄 To też zamierzam zgłosić 😄

 

 

 

Jak najbardziej, jeśli widzicie takie problemy, to prosimy coś takiego zgłosić.Błędy dotyczące otoczenia scenerii - te które są zgłaszane na forum - rozwiązujemy wszystkie. Oczywiście są też inne priorytety, dlatego czasem trzeba dłużej poczekać. 
Co do linii WN to faktycznie są one importowane z ogólne pojętych danych geodezyjnych. Ze względu na dokładność danych i braki w charakterystyce obiektów mogą wychodzić takie kwiatki. Będziemy poprawiać.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 6 / 72
          • Percentage filling 8%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 72
          • Percentage filling 1%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 72
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 44
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 1 / 66
          • Percentage filling 2%
          • Most players 80
      • EN2
      • en2
      • 0 / 66
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 28
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 2 / 71
          • Percentage filling 3%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 69
          • Percentage filling 0%
          • Most players 66
      • DE4
      • de4
      • 0 / 68
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 81
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 68
          • Percentage filling 0%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 0 / 67
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 4 / 27
          • Percentage filling 15%
          • Most players 27
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • PL4
      • pl4
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 27
      • EN2
      • en2
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 27
      • DE3
      • de3
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • DE4
      • de4
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 3 / 27
          • Percentage filling 11%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 22 / 1195 Total players
    • 2% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy