Jump to content

Aż 0.8% graczy osiągnęło osiągnięcie "na czas"?


Recommended Posts

Jak w tytule. Nie niepokoi Was szanowni devsi taki stan? A powód jest prosty, mapy się "rozjechały", wystarczy bardzo uważnie obserwować wyświetlane odległości na HUD do danego PK, semafora lub stacji. Odległość maleje, następnie nagle się zwiększa - czasem kilka razy a PK i tak jest w dziwnym miejscu, po nagłym wyzerowaniu odległości. Np. Z WAW odległość do Grodziska pojawia się trzykrotnie taka sama.

Link to comment
Share on other sites

Mnie to niepokoi bo już kilkukrotnie udało mi się zrobić na czas bez opóźnień ani przed  i nic totalnie. Tym bardziej odkąd jest zepsute sterowanie myszką hamulcem zasadniczym i nie działa płynnie a wcześniej tego nie było.

 

Edited by adisuper
Link to comment
Share on other sites

To wynika z faktu, że to osiągnięcie można zdobyć w trybie single player, a nie multiplayer. Większość graczy jednak gra trybie w multi stąd pewnie tak mały odsetek. Nie zmienia to faktu, że zegar przyjazdu i odjazdu w rozkładzie jazdy jest ultraniedokładny i czasem różnica może wynieść nawet minutę.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Jezzman napisał(a):

Nie oszukujmy się. W Polsce mało który pociąg przyjeżdża o czasie, więc taki procent jak najbardziej jest uzasadniony 🤣

Tyle że ja piszę o grze która aspiruje na "sima", powstaje 5(?) lat i tak wiem, ma potencjał. Nie pisałem o kabarecie zwanym PKP.

 

Cyt.

...To wynika z faktu, że to osiągnięcie można zdobyć w trybie single player, a nie multiplayer....

 

Też grywam multi, nawet wczoraj. Na start byłem opóźniony 41 minut a w przeciwnym kierunku snuł się sznurek 6 ciapongów, więc z rozkładem ani AI ani "dróżnicy" nie dają sobie rady. Moim zdaniem z powodu jaki opisałem.

Edited by wib.wojtek
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, wib.wojtek napisał(a):

Tyle że ja piszę o grze która aspiruje na "sima", powstaje 5(?) lat i tak wiem, ma potencjał.

Iiii tam 😛 Star Citizen powstaje od 10 lat z budżetem pół miliarda (!) dolarów, a nadal nie wyszli z alfy i jednego systemu gwiezdnego. Nasi górą 😄 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 18.03.2023 o 17:31, wib.wojtek napisał(a):

Tyle że ja piszę o grze która aspiruje na "sima", powstaje 5(?) lat i tak wiem, ma potencjał. Nie pisałem o kabarecie zwanym PKP.

Skoro aspirujesz do oceniania czegoś w taki prostacki sposób, a nie odróżniasz od siebie poszczególnych firm kolejowych i wciąż posługujesz się skrótem "PKP", jako winnym wszelkiego zła na kolei (kabaret to jednak pozytywna rzecz, widowisko satyryczne), to twoja ocena nie może być traktowana jako fachowa i obiektywna.

PKP (S.A.) to tylko "spółka matka" dla PKP PLK (infrastruktura kolejowa), PKP Energetyka, PKP Telkol, PKP Intercity (przewozy międzyregionalne - to dzięki nim pociągi KM z Radomia nie mogą jechać do Łodzi, a pociągi ŁKA z Łodzi nie mogą jechać do Radomia - spotykają się w Drzewicy "drzwi w drzwi", po dwóch stronach gruntowego peronu, bo przejazd bezpośredni z Łodzi do Radomia to wyłączne prawo PKP IC, choć ten przewoźnik go nie realizuje i nie zamierza) i PKP Cargo (przewozy towarowe), a dzięki możliwości nacisku poprzez aparat państwowy (wojewodów) jeszcze PolRegio (d. PKP Przewozy Regionalne) - ten jest nieco bardziej ponad prawem, bo MOŻE z Warszawy Głównej przez Skierniewice, Koluszki, Łódź do st. Ostrów Wlkp, a mógł nawet dalej do Poznania - reszta firm, głównie przewoźników, nie ma ABSOLUTNIE NIC WSPÓLNEGO z PKP i nic do powiedzenia na sieci PKP PLK. Jedna, wspólna, państwowa kolej - PKP - w Polsce dawno nie istnieje.

Edited by Nieciej
Brak spacji
  • Thanks 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 2 / 48
          • Percentage filling 4%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 2 / 79
          • Percentage filling 3%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 49
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 0 / 29
          • Percentage filling 0%
          • Most players 80
      • EN2
      • en2
      • 2 / 80
          • Percentage filling 3%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 84
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 2 / 49
          • Percentage filling 4%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 48
          • Percentage filling 0%
          • Most players 66
      • DE4
      • de4
      • 0 / 79
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 50
          • Percentage filling 0%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 71
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 79
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 49
          • Percentage filling 0%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 0 / 50
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN2
      • en2
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 27
      • DE3
      • de3
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • DE4
      • de4
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 16 / 1329 Total players
    • 1% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy