green all the way Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Skoro docelowo Sosnowiec Płd ma mieć urządzenia mechaniczne, w których używana jest blokada liniowa typu C, to może od razu wprowadzić ją w obu posterunkach, aby się dyżurni przyzwyczajali? Obecnie blokada ma 3 stany (w tym "wyłączony") co raczej nie zdarza się w urządzeniach mechanicznych. 1
Xevoni Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 Blokada typu "C" jest niezrozumiała dla wielu użytkowników, dużo ludzi robi przy niej masę błędów, dlatego nie ma sensu jej dodawać na Południowy. Poza tym na Południowym nawet w 2018 była blokada typu "EAP".
pan kura Posted March 8, 2023 Posted March 8, 2023 31 minut temu, Xevoni napisał(a): Blokada typu "C" jest niezrozumiała dla wielu użytkowników, dużo ludzi robi przy niej masę błędów, dlatego nie ma sensu jej dodawać na Południowy. Poza tym na Południowym nawet w 2018 była blokada typu "EAP". Zaciekawiłeś mnie, więc proszę przedstaw co jest takiego 'kompleksowego' w blokadzie typu C 1
green all the way Posted March 9, 2023 Author Posted March 9, 2023 Nie wiem co jest w terenie, opieram się np. na https://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php/Sosnowiec_Południowy gdzie jest napisane że urządzenia są mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją świetlną. Na w/w stronie jest też napisane że ruch prowadzony jest z dwóch nastawni: dysponującej SPł i wykonawczej SPł1. Skoro prosta wydawałoby się blokada liniowa C jest problemem, to czym będzie ogarnięcie blokady stacyjnej? Może trzeba będzie zrobić poziom trudności 6 na 5 stopniowej skali... Ja na przykład bardzo bym chciał zobaczyć zamodelowaną zarówno SPł jak i SPł1 z całym dobrodziejstwem mechanicznego inwentarza.
Mr yyoo men Posted March 10, 2023 Posted March 10, 2023 (edited) Kolego 89% dyzurnych. Nie ogarnia obecnego systemu. Edited March 22, 2023 by Mr yyoo men 1 1
Recommended Posts