Jump to content

Recommended Posts

Posted

Skoro docelowo Sosnowiec Płd ma mieć urządzenia mechaniczne, w których używana jest blokada liniowa typu C, to może od razu wprowadzić ją w obu posterunkach, aby się dyżurni przyzwyczajali?

Obecnie blokada ma 3 stany (w tym "wyłączony") co raczej nie zdarza się w urządzeniach mechanicznych.

  • I agree 1
Posted

Blokada typu "C" jest niezrozumiała dla wielu użytkowników, dużo ludzi robi przy niej masę błędów, dlatego nie ma sensu jej dodawać na Południowy. Poza tym na Południowym nawet w 2018 była blokada typu "EAP".

Posted
31 minut temu, Xevoni napisał(a):

Blokada typu "C" jest niezrozumiała dla wielu użytkowników, dużo ludzi robi przy niej masę błędów, dlatego nie ma sensu jej dodawać na Południowy. Poza tym na Południowym nawet w 2018 była blokada typu "EAP".

Zaciekawiłeś mnie, więc proszę przedstaw co jest takiego 'kompleksowego' w blokadzie typu C

  • Like 1
Posted

Nie wiem co jest w terenie, opieram się np. na https://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php/Sosnowiec_Południowy gdzie jest napisane że urządzenia są mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją świetlną.

Na w/w stronie jest też napisane że ruch prowadzony jest z dwóch nastawni: dysponującej SPł i wykonawczej SPł1.

Skoro prosta wydawałoby się blokada liniowa C jest problemem, to czym będzie ogarnięcie blokady stacyjnej?
Może trzeba będzie zrobić poziom trudności 6 na 5 stopniowej skali...

Ja na przykład bardzo bym chciał zobaczyć zamodelowaną zarówno SPł jak i SPł1 z całym dobrodziejstwem mechanicznego inwentarza.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy