Jump to content

Zmiana typu blokady liniowej Sosnowiec Płd


Recommended Posts

Skoro docelowo Sosnowiec Płd ma mieć urządzenia mechaniczne, w których używana jest blokada liniowa typu C, to może od razu wprowadzić ją w obu posterunkach, aby się dyżurni przyzwyczajali?

Obecnie blokada ma 3 stany (w tym "wyłączony") co raczej nie zdarza się w urządzeniach mechanicznych.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Blokada typu "C" jest niezrozumiała dla wielu użytkowników, dużo ludzi robi przy niej masę błędów, dlatego nie ma sensu jej dodawać na Południowy. Poza tym na Południowym nawet w 2018 była blokada typu "EAP".

Link to comment
Share on other sites

31 minut temu, Xevoni napisał(a):

Blokada typu "C" jest niezrozumiała dla wielu użytkowników, dużo ludzi robi przy niej masę błędów, dlatego nie ma sensu jej dodawać na Południowy. Poza tym na Południowym nawet w 2018 była blokada typu "EAP".

Zaciekawiłeś mnie, więc proszę przedstaw co jest takiego 'kompleksowego' w blokadzie typu C

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nie wiem co jest w terenie, opieram się np. na https://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php/Sosnowiec_Południowy gdzie jest napisane że urządzenia są mechaniczne scentralizowane z sygnalizacją świetlną.

Na w/w stronie jest też napisane że ruch prowadzony jest z dwóch nastawni: dysponującej SPł i wykonawczej SPł1.

Skoro prosta wydawałoby się blokada liniowa C jest problemem, to czym będzie ogarnięcie blokady stacyjnej?
Może trzeba będzie zrobić poziom trudności 6 na 5 stopniowej skali...

Ja na przykład bardzo bym chciał zobaczyć zamodelowaną zarówno SPł jak i SPł1 z całym dobrodziejstwem mechanicznego inwentarza.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy