Jump to content

ELF - wskakiwanie na dach


Cojapacz

Recommended Posts

  • SIMRAIL Team

Tak. Jak ktoś jest dobrym parkurowcem, to pewnie i po gniazdach ukrotnienia siódemki da radę. Serio chcecie obwarowania każdego pojazdu niewidzialnymi ścianami? Gracze raczej nie lubią takich rozwiązań. Wolałbym wykrywanie kolizji ludzika z siecią trakcyjną i game over jak się tam wlezie. 😛

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stele said:

Wolałbym wykrywanie kolizji ludzika z siecią trakcyjną i game over jak się tam wlezie. 😛

Fajnie by było, albo dodanie kolizji gracza z taborem jak ktoś wpadnie z peronu czy wskoczy na tor 😄

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 20.02.2023 o 20:38, Stele napisał(a):

Tak. Jak ktoś jest dobrym parkurowcem, to pewnie i po gniazdach ukrotnienia siódemki da radę. Serio chcecie obwarowania każdego pojazdu niewidzialnymi ścianami? Gracze raczej nie lubią takich rozwiązań. Wolałbym wykrywanie kolizji ludzika z siecią trakcyjną i game over jak się tam wlezie. 😛

Nie jest to jakoś specjalnie trudne, co do kontaktu z siecią i zgon (kick z serwera) to bardzo dobry pomysł - dodałoby realizmu, jestem ZA.

ep08dach.jpg

Edited by Arek
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 20.02.2023 o 20:38, Stele napisał(a):

Tak. Jak ktoś jest dobrym parkurowcem, to pewnie i po gniazdach ukrotnienia siódemki da radę. Serio chcecie obwarowania każdego pojazdu niewidzialnymi ścianami? Gracze raczej nie lubią takich rozwiązań. Wolałbym wykrywanie kolizji ludzika z siecią trakcyjną i game over jak się tam wlezie. 😛

Może wystarczy zmniejszyć skooczność mechanika? Sam nieźle skacze przez różne płoty 😛

Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team

Niestety musi być wstanie wskoczyć na peron z torów. Ma skoczność na metr ustawioną teraz. Skosu rampy z której się ześlizguje też nie ruszysz, bo schodki do wagonów potrafią być bardzo strome.

Link to comment
Share on other sites

Jasna sprawa, dla mnie to zwykła drobnostka, że da się wskoczyć na dach. Nie przeszkadza w grze, więc może zostać tak jak jest. Ale opcja z rażeniem prądem też jest ciekawa, nie powiem xD

Jedyne co mi przychodzi na myśl, ale nie wiem na ile jest to wykonalne,  to uczynic krawędź peronu "interaktywną" - coś jak przy drzwiach - klikamy na nie i pojawiają się opcje ich otwarcia. W przypadku peronu - klikamy na niego z torów i mamy opcję "wdrap się" 😄 Ale tak jak mówiłem - to jest błahostka, która nie ma wpływu na rozgrywkę ani na przyjemność z niej płynącą 😄

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 64 / 93
          • Percentage filling 69%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 55
          • Percentage filling 0%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 7 / 84
          • Percentage filling 8%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 1 / 85
          • Percentage filling 1%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 10 / 83
          • Percentage filling 12%
          • Most players 80
      • EN2
      • en2
      • 0 / 30
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 2 / 85
          • Percentage filling 2%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 16 / 79
          • Percentage filling 20%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 84
          • Percentage filling 0%
          • Most players 66
      • DE4
      • de4
      • 0 / 54
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 3 / 87
          • Percentage filling 3%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 3 / 81
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 87
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 4 / 90
          • Percentage filling 4%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 1 / 85
          • Percentage filling 1%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 21 / 27
          • Percentage filling 78%
          • Most players 27
      • PL3
      • pl3
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 27
      • PL4
      • pl4
      • 6 / 27
          • Percentage filling 22%
          • Most players 27
      • PL8
      • pl8
      • 4 / 27
          • Percentage filling 15%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 14 / 27
          • Percentage filling 52%
          • Most players 27
      • EN2
      • en2
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 15 / 27
          • Percentage filling 56%
          • Most players 27
      • DE3
      • de3
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 27
      • DE4
      • de4
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 3 / 27
          • Percentage filling 11%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 8 / 27
          • Percentage filling 30%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 190 / 1567 Total players
    • 12% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy