Jump to content

Następna Stacja dla dyżurnego


Recommended Posts

Cytat

wprowadzone zostaną wielce utęsknione manewry i tak dalej

No właśnie, ale co dalej? Manewry na pewno pomogą urozmaicić czas, ale co ma motywować do dyżuru w takich Pilichowicach? Może ograniczony dostęp do bardziej wymagających posterunków, dla osób z małym doświadczeniem (metoda kija)? Albo bonus doświadczenia za nudny posterunek (metoda marchewki)? 😄 Może jeśli kiedyś będą awarie zwrotnic z ich inspekcją w terenie albo ich korbowanie... Ale obecnie jest ciężko się zmotywować do grania na takim posterunku.

Link to comment
Share on other sites

Inaczej podejdę do tematu.
Wydaje mi się czasami iż nie ważne co by nie zostało wprowadzone, fontanny, wodotryski i inne udziwnienia to i tak nie dogodzisz. 
Z innej strony sięgając po stare powiedzenia, jeszcze nie znalazł się taki co by wszystkim dogodził.
A i tu społeczność jest ogromna, każdy ma inne podejście do gry. Jedni potrzebują motywacji a inni nie koniecznie.
Ja na Pilichowice wchodzę jak chcę sobie posiedzieć na totalnym luzie na posterunku, nie martwiąc się czy aby czasem dobrą decyzję podjąłem i jakie będą jej konsekwencje i skutki i czy aby za chwile nie poleci jakiś "Łomot" przez radio jaki to nie ogarnięty człek jestem 🙂 
Ale to też można by było rozstrzygać pod innym wątkiem. W każdym razie siadam jak mam czas i praktycznie ten czas poświęcam w całości na jeden posterunek. Jak usiądę to siedzę i to długo. Nie skaczę jak żaba po kilku posterunkach na zasadzie o nic nie jedzie to spadam, albo przeleciały dwa, trzy ciapungi to spadam. Raczej siedzę jakiś czas. A może co się wydarzy fajnego i zazwyczaj tak jest, jak jakieś "skoczki" wpadają na Olszamowice pchną dwa ciapungi bez większego zastanowienia i już można powiedzieć jest akcja. Bo trzeba dogadywać z Opocznem czy dziobaka po lewym przyjmie i tak dalej. Owszem tu trzeba mieć w Opocznie szybko myślącego i podejmującego takowe decyzje w miarę szybko. A nie na zasadzie ja piszę i głucha cisza. Bo telefonu to nawet nie łaska odebrać. Trza być konkretnym tak albo nie. I ja wiem jak mam reagować. Proste. Nie ma co się bać odpowiedzi. Ale trzeba się liczyć z konsekwencjami.
A jest wesoło później. Bo nagle uciekanie z posterunku i tak dalej. Po co to? Nie przyjąłeś po lewym, masz takie prawo. Ja bić za to nie będę. 
Tak że czasem wystarczy nieco więcej czasu spędzić na jakimś z pozoru nudnym posterunku. 
Jednak jak są osoby które potrzebują przysłowiowego "kija" lub "marchewki" no to ja już nic nie poradzę 🙂 
Każdy ma swoje indywidualne podejście do tych spraw 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Zaś ogólnie sprawę ujmując obecnie mam podejście do tego projektu na zasadzie, niech się rozwija swoim tempem.
Wyłączyłem że tak powiem swoje oczekiwania. Jakoś tak nagle podejście na luzie się załączyło. 
Oczekiwania schowałem sobie do "kieszeni" i generalnie sobie włączam rozgrywkę wybieram czy to posterunek czy to pociąg i gram, na zasadzie, bez oczekiwań, czasami coś mnie zaskoczy nowego, i jest to miłe. Czasami zaskoczy mnie działanie AI na jakimś posterunku, gdzie do tej pory takiej sytuacji nie miałem. Czasami działanie gracza mnie zaskoczy 🙂 ale to już w dwojaki sposób jest odbierane 🙂 Walnięcie przed gębą S1 na wyjazdowym (150m) przy Vmax. I ucieczka z posterunku. 🙂 
Co bardziej mnie bawi niż złości bo te ujemne punkty to można sobie tak naprawdę wiadomo gdzie wsadzić. Będę chciał to sobie zrobię kilka scenariuszy w singlu i odrobi się z nawiązką straty 🙂 
Nadgorliwość która dla mnie jest zawsze gorsza od faszyzmu. I pośpiech który raczej wskazany jest przy łapaniu pcheł.
Lecz są gracze którzy do tych dwóch kwestii podchodzą na zasadzie życia i śmierci 🙂 ale też nic nie poradzę. Tacy są i koniec.
Co w głębszym sensie też urozmaica rozgrywkę. Tylko na pytanie kiedy ktoś mnie zatrzymuje na szlaku pada wymyślna odpowiedź że mam postój ( ciekawe jaki )z mojej strony zaś pada odpowiedź stwierdzająca fakt, tylko taki że jestem przed czasem, następuje zawijka z posterunku. Zamiast powiedzieć że wyjazd będzie planowo. No to ręce mi też opadają. Wbiaj bot i podaje wyjazd i wachlowanie na nastawniku i boczniku. A taka odpowiedź też by była fajna bo przykładowo powiedziałbym że skorzystam i skoczę sobie po kawę 🙂 
Dlaczego takie dziwne reakcje są?, nie wiem 🙂  Coś robisz to miej odwagę powiedzieć co robisz i koniec. 
Wstrzymujesz jeden pociąg do planowego odjazdu, to to halo, rób tak do wszystkich bez wyjątków a nie tu gracz to poleci tu bot to nie poleci albo co gorsza gracz poleci a bot nie i to jeszcze wbrew jakiejkolwiek logice i rozkładowi bo gracz ważniejszy 🙂 hehe. Ech.

Co będzie to będzie. Poczekamy zobaczymy. A co do społeczności. Na razie wszyscy wyczekują. Będzie tak że część się wykruszy bo pewne elementy się znudzą jeśli chodzi o scenariusze, scenerie połączenia i jazdę pociągami zaś nowych spraw będzie jak na lekarstwo coraz mniej. Inni zaczną przychodzić. Jak to będzie czas pokaże.
Prawda jest taka że ten czas będzie bardzo sprawiedliwym sędzią i wiele aspektów rozstrzygnie 🙂 


 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, PrykStary napisał(a):


Np. ja mogę powiedzieć że do tej pory najnudniejszym posterunkiem na jakim miałem okazję posiedzieć to właśnie Grodzisk Mazowiecki. Totalna nuda.
 

Również mam takie zdanie, najbardziej chyba obecnie oblegana stacja, a tak na prawdę nic się na niej nie dzieje i chyba ciężko, aby się coś wydarzyło bez symulowania specjalnych warunków.

Natomiast nie do końca zgadzam się, że Plichowice/Olszamowice to też ciekawe posterunki. Pewnie masz rację, że coś się tam może dziać ciekawego, ale nie każdy może poświęcić 4h dziennie na granie, bo może akurat coś się wydarzy w tym czasie, ale... skakania po posterunkach nie uznaję tak czy inaczej.

Natomiast czytając to forum od dłuższego czasu mam obserwację (może błędną), że jednak coś sie musi/będzie musiało zmienić, bo coraz częściej pojawią się słowo "nuda" w tym czy innym kontekście. Za mało pociągów, rolowany rozkład jazdy, słabe posterunki itd. I faktycznie dodawanie moim zdaniem posterunków "przelotowych" nie ma za dużego sensu, nikt tam nie chce siedzieć, a te ciekawsze stacje są oblegane w związku z czym ciężko zagrać tak jakby się chciało. To moim zdaniem jest wyzwanie dla twórców... utrzymywanie ciekawości rozgrywki w przyszłości.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Nie będzie łatwo utrzymać ciekawość na dłuższą metę. Na razie każdy czeka na to co będzie następne.
Owszem gdy wejdą (może nie wejdą) manewry, zostaną udostępnione wszystkie posterunki to owszem będzie ciekawie przez jakiś czas a po pewnym czasie wszystko zostanie już przerobione. Ograne i znów zapanuje rutyna a to już niedaleko do nudy.
Taka niestety jest kolej na kolei. Coś co wydaje się nam jakimś ciekawym aspektem prawdopodobnie po pewnym czasie by nas znudziło. Pojawiały by się dni w których wszystko przebiega zgodnie z planem. Oczywiście tak mogą odczuwać osoby które nie lubią rutyny. Będziemy zatem wszyscy czekać na poszerzenie scenerii, na nowe kierunki, nowe połączenia i tak dalej.
Co też może być czym co przyciągnie ludzi ale pytanie na jak długo.
Tutaj będzie potrzeba aby developerzy wykazali się przede wszystkim dopracowanymi algorytmami na posterunkach aby wszystko poprawnie ze sobą się zazębiało. 
Inną sprawą jest fakt iż w realnym świecie kolei przeprowadzanych jest masa remontów, renowacji. Co róż to gdzieś coś zamknięte ruch jednotorowy. Takie rozwiązania też mogą i developerzy wprowadzać że na jakiś czas zamkną jakiś odcinek torowy między dwoma a może i nawet trzema posterunkami. Tak czy siak takie ewolucje będą dopiero miały sens jak już wszystko zostanie przygotowane. Zaś SimRail pozbędzie się masy problemów z jakimi obecnie się boryka a i funkcjonalności posterunków będą że tak powiem dostępne tak jak się należy 🙂
Oczywiście przyszłość. Czy bliska, czy daleka tego nawet nie podejmę się zgadywać.

SimRail, z pewnością ma potencjał, z pewnością jest to ambitny projekt. Jak będzie zobaczymy.
:) 

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, PrykStary napisał(a):

Nie będzie łatwo utrzymać ciekawość na dłuższą metę. Na razie każdy czeka na to co będzie następne.
Owszem gdy wejdą (może nie wejdą) manewry, zostaną udostępnione wszystkie posterunki to owszem będzie ciekawie przez jakiś czas a po pewnym czasie wszystko zostanie już przerobione. Ograne i znów zapanuje rutyna a to już niedaleko do nudy.
Taka niestety jest kolej na kolei. Coś co wydaje się nam jakimś ciekawym aspektem prawdopodobnie po pewnym czasie by nas znudziło. Pojawiały by się dni w których wszystko przebiega zgodnie z planem. Oczywiście tak mogą odczuwać osoby które nie lubią rutyny. Będziemy zatem wszyscy czekać na poszerzenie scenerii, na nowe kierunki, nowe połączenia i tak dalej.
Co też może być czym co przyciągnie ludzi ale pytanie na jak długo.
Tutaj będzie potrzeba aby developerzy wykazali się przede wszystkim dopracowanymi algorytmami na posterunkach aby wszystko poprawnie ze sobą się zazębiało. 
Inną sprawą jest fakt iż w realnym świecie kolei przeprowadzanych jest masa remontów, renowacji. Co róż to gdzieś coś zamknięte ruch jednotorowy. Takie rozwiązania też mogą i developerzy wprowadzać że na jakiś czas zamkną jakiś odcinek torowy między dwoma a może i nawet trzema posterunkami. Tak czy siak takie ewolucje będą dopiero miały sens jak już wszystko zostanie przygotowane. Zaś SimRail pozbędzie się masy problemów z jakimi obecnie się boryka a i funkcjonalności posterunków będą że tak powiem dostępne tak jak się należy 🙂
Oczywiście przyszłość. Czy bliska, czy daleka tego nawet nie podejmę się zgadywać.

SimRail, z pewnością ma potencjał, z pewnością jest to ambitny projekt. Jak będzie zobaczymy.
🙂

I właśnie dlatego, żeby nie było nudy, to sami gracze organizują pewne wydarzenia z życia wzięte. Takim kolejnym będzie wydarzenie 8.04.2023 na PL5 o 16:05

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, Krisu TV napisał(a):

I właśnie dlatego, żeby nie było nudy, to sami gracze organizują pewne wydarzenia z życia wzięte. Takim kolejnym będzie wydarzenie 8.04.2023 na PL5 o 16:05

Można gdzieś poczytać już o szczegółach?

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, MichuZ napisał(a):

Można gdzieś poczytać już o szczegółach?

Już ci mówię. Event odbędzie się 8.04.2023 o godzinie 16:05 na PL5 (mało uczęszczany serwer, więc nikomu nie będziemy przeszkadzać). Event trwać będzie do godziny 18:20. Podczas wydarzenia będzie symulowana katastrofa kolejowa, w wyniku której awarii ulegnie sieć trakcyjna na torze 1. Dodatkowo będą wygaszone semafory (nie będzie podawany sygnał S2, ani S1). Wszystkie pociągi będą kursowały po Sz po torze 2, lub wolnych torach bocznych. Dlatego do wydarzenia potrzebuje maksymalnej liczby dyżurnych ruchu i jak największej liczby maszynistów. Zapisy na wydarzenie na priv Krzysztof Krisu Jędrzejewski (FB). 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ja bym jednak był za tym żeby eventy były organizowane przez forum, a nie żadne priv na fb. Tym bardziej, że na forum dzięki temu jest kontrola administracji co w przypadku eventów bardzo się przydaje, a nie każdy ma fb (lub ma chęć z niego korzystać w tym celu). 

  • I agree 7
Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, Melok napisał(a):

Ja bym jednak był za tym żeby eventy były organizowane przez forum, a nie żadne priv na fb. Tym bardziej, że na forum dzięki temu jest kontrola administracji co w przypadku eventów bardzo się przydaje, a nie każdy ma fb (lub ma chęć z niego korzystać w tym celu). 

Event odbędzie się w grze SimRail a przez FB zbierane są zapisy. Czytaj ze zrozumieniem 

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, Melok napisał(a):

Czytaj ze zrozumieniem: jestem przeciwko jakimkolwiek zapisom przez FB. Jest forum, był event przez forum organizowany i tak to powinno wyglądać. 

Każdy może zorganizować event. Więc i zapisy mogą być wszędzie. Po pierwsze, a po drugie, już mam sporo chętnych 

 

Link to comment
Share on other sites

Po pierwsze: istnieje forum, a eventy przez forum organizowane mogą mieć nadzór administracji i będą mieć ręce i nogi. Dlatego powinny być ogłaszane zgodnie ze sztuką tutaj.
Po drugie: nie każdy chce używać FB do jakichś zapisów na eventy. Nie każdy nawet używa FB. Czemu ma być wykluczony z wydarzenia?
Po trzecie: nieważne ile jest chętnych czy też niechętnych to zapisy przez FB moim zdaniem nie powinny mieć miejsca skoro mamy forum i organizacja tutaj jest o niebo lepsza, a przynajmniej pozwala na zachowanie jakichkolwiek zasad.
Ostatni przykład eventu na PL2 pokazał, że takie "każdy może sobie zorganizować" kończy się 30-40 minutami pod semaforem, godzinnymi opóźnieniami, używaniem vc jak jakiegoś serwera discordowego do gadania o wszystkim i o niczym, bugowaniem gry i miganiem SZ jak leci bez jakichkolwiek zasad. Dlatego byłbym za tym żeby eventy były tutaj ogłaszane i miały miejsce tak jak jeden z nich, który był pod nadzorem administracji, serwer dostał specjalny wyróżnik i wszystko było pod kontrolą.

  • Like 1
  • I agree 6
Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, Melok napisał(a):

Po pierwsze: istnieje forum, a eventy przez forum organizowane mogą mieć nadzór administracji i będą mieć ręce i nogi. Dlatego powinny być ogłaszane zgodnie ze sztuką tutaj.
Po drugie: nie każdy chce używać FB do jakichś zapisów na eventy. Nie każdy nawet używa FB. Czemu ma być wykluczony z wydarzenia?
Po trzecie: nieważne ile jest chętnych czy też niechętnych to zapisy przez FB moim zdaniem nie powinny mieć miejsca skoro mamy forum i organizacja tutaj jest o niebo lepsza, a przynajmniej pozwala na zachowanie jakichkolwiek zasad.
Ostatni przykład eventu na PL2 pokazał, że takie "każdy może sobie zorganizować" kończy się 30-40 minutami pod semaforem, godzinnymi opóźnieniami, używaniem vc jak jakiegoś serwera discordowego do gadania o wszystkim i o niczym, bugowaniem gry i miganiem SZ jak leci bez jakichkolwiek zasad. Dlatego byłbym za tym żeby eventy były tutaj ogłaszane i miały miejsce tak jak jeden z nich, który był pod nadzorem administracji, serwer dostał specjalny wyróżnik i wszystko było pod kontrolą.

Jeśli chodzi o PL2 to na długo przed eventem był problem z zakorkowaniem Będzina przez nieogarniętego dyżurnego ruchu, przy współpracy bota i stąd właśnie wynikały te duże opóźnienia. 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 13.03.2023 o 16:19, PrykStary napisał(a):

Jaka stacja i kiedy się pojawi to już mniej istotne. 
Mam trochę inny punkt widzenia obecnej sytuacji, którym chciałbym się podzielić tutaj.
Obecnie mamy dwa posterunki, trochę takie oddzielone od całej sieci.
Grodzisk Mazowiecki oraz Dąbrowę Górniczą Wschodnią.
Niestety w obecnym systemie działania z nowym EDR te stacją są trochę osamotnione ( niestety nie zauważyłem by algorytmy działające na pośrednich posterunkach nanosiły korekty do EDR ) 
Dlatego też działanie na takich jest nieco utrudnione, i trudniej na tych posterunkach przewidzieć pewne sprawy. 
Oczywiście można posiłkować się dodatkowymi usprawnieniami uruchomionymi na monitorach dodatkowych jeśli ktoś ma taką możliwość. 
Zatem mam nadzieję że jak najszybciej będą oddawane do użytku te posterunki które będą wypełniać lukę po między tymi dwoma posterunkami jakie wymieniłem. I będzie to realizowane w szybszym tempie niż do tej pory. Oczywiście to szybsze tempo jest jedynie życzeniowe. 
Dlatego też fajnie by było gdybyśmy w najbliższym terminie doczekali się takich posterunków jak

Szelgi, Biała Rawska, Strzałki. Jako wypełnienie CMK między Grodziskiem Mazowieckim a Idzikowicami. 


Oraz posterunki Dąbrowa Górnicza Ząbkowice, Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce, Sosnowiec Kazimierz, Dorota, Juliusz, Dańdówka jako uzupełnienie rejonu wokół Dąbrowy górniczej Wschodniej.

Następne posterunki powinny być oddawane sukcesywnie rozwijając poszczególne kierunki, w sensie idąc dalej tak by nie robić przerw.
Mogę powiedzieć też inaczej wolę poczekać dłużej na kolejny posterunek np. Bukowno, jeśli wraz z tym posterunkiem zostaną oddane posterunki Sławków, Bukowno Przymiarki i Bukowno w tym samym czasie i momencie. A to już byłoby coś.

Oczywiście doskonale rozumiem że każdy ma swoje ulubione miejsca na obecnym dostępnym w grze świecie. Obecnej scenerii. I doskonalę to rozumiem że za chwile będziemy ścigać się na argumenty co w pierwszej kolejności. Choć sami powiedzcie czy nie fajnie by było jak by coś więcej się pojawiło od DG Wschodniej w kierunku Sędziszów.
Od takie moje małe przemyślenia 🙂

Teraz to, jak twórcy nie daliby podpowiedzi, że następną stacją byłby Grodzisk nie zgadlibyśmy, ponieważ z czego zauważyłem już twórcy nie dodają "testowych" EDR-ów i nie widać ich na mapie.
No chyba, że późną nocą, ale wątpię.
Więc już tak łatwo nie będzie można zgadnąć, co będzie kolejnym miejscem do dyżurowania jedynie będzie trzeba liczyć na podpowiedzi od twórców chyba, że coś z tych "testowych" EDR-ów się pojawi za jakiś czas.

Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, kolejaros napisał(a):

Skąd w ogóle pomysł, że będą Mysłowice? 

Ja myślałem, jak twórcy robią aktualnie tą trasę Tunel-Kraków Główny to może i powstanie połączenie Kraków Główny-Katowice Zawodzie, przez właśnie Mysłowice, Trzebinę, Krzeszowice itp.
Doszłyby wtedy jakieś nowe trasy Kolejami Śląskimi, ale i ogólnie nowe trasy. 🙂

Link to comment
Share on other sites

17 godzin temu, PrykStary napisał(a):

Np. ja mogę powiedzieć że do tej pory najnudniejszym posterunkiem na jakim miałem okazję posiedzieć to właśnie Grodzisk Mazowiecki. Totalna nuda.

Poczekaj na Pruszków 😂

Generalnie na nudę na tego typu posterunkach polecam robić to co mówią przepisy (względnie stara dobra sztuka prowadzenia ruchu, bo nie umiem teraz przytoczyć konkretu), tj. pociągom z ph nie podawać przelotu. Dopiero po zatrzymaniu pociągu powinno podawać się mu wyjazd. Słowo klucz - powinno. Oczywiście w Grodzisku, czy Pruszkowie mało kto tak robi. Prędzej tam jest kwestia ASDEK. Np. w Pruszkowie dla pociągu jadącego z kierunku Warszawy powinno się podać wyjazd do Grodziska jak na ASDEK nic nie wyskoczy. A że SimRail nie ma ASDEK to ten 😆 Nuda 🙃

Generalnie w ciągu doby linią 447 ma przejeżdżać 190 pociągów. Samą podmiejską - 447. Oczywiście z założenia, gdyby nie przebudowa Zachodniego. A jeszcze do tego ruch na CMK i na Wiedenkę za Grodziskiem + towarowe na WGT. 

Edited by en57
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Jakiś Bartuś napisał(a):

Ja myślałem, jak twórcy robią aktualnie tą trasę Tunel-Kraków Główny to może i powstanie połączenie Kraków Główny-Katowice Zawodzie, przez właśnie Mysłowice, Trzebinę, Krzeszowice itp.
Doszłyby wtedy jakieś nowe trasy Kolejami Śląskimi, ale i ogólnie nowe trasy. 🙂

Niestety, ale nie będzie tej trasy - przynajmniej nie ma jej nawet w planach. Ale różnie to w życiu bywa. Na pewno będą inne trasy, ale o tym Simkol poinformuje, jak będzie gotowe. Musimy czekać cierpliwie.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, kolejaros napisał(a):

Niestety, ale nie będzie tej trasy - przynajmniej nie ma jej nawet w planach. Ale różnie to w życiu bywa. Na pewno będą inne trasy, ale o tym Simkol poinformuje, jak będzie gotowe. Musimy czekać cierpliwie.

Trasa Tunel-Kraków będzie o czym mówi devlog wrzucony na profil FB 

 

334952764_1335980100312322_6882559282461689308_n.jpg

Edited by Krisu TV
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

3 godziny temu, kolejaros napisał(a):

Niestety, ale nie będzie tej trasy - przynajmniej nie ma jej nawet w planach. Ale różnie to w życiu bywa. Na pewno będą inne trasy, ale o tym Simkol poinformuje, jak będzie gotowe. Musimy czekać cierpliwie.

Teraz może nie ma, ale jak dla mnie powinna się pojawić.
Ponieważ jest to łącznica między dużymi miastami, jak nie teraz to w przyszłości.
Pożyjemy zobaczymy. 😛

Edited by Jakiś Bartuś
Link to comment
Share on other sites

W dniu 14.03.2023 o 16:04, Krisu TV napisał(a):

Jeśli chodzi o PL2 to na długo przed eventem był problem z zakorkowaniem Będzina przez nieogarniętego dyżurnego ruchu, przy współpracy bota i stąd właśnie wynikały te duże opóźnienia. 

Odezwał się ogarnięty dyżurny. Popisy ładne daliście wczoraj na serwerze i jeszcze pokazywałeś to na streamie. Szkoda, że najlepsze było po wyłączeniu streama. Właśnie dobrze pokazaliście dlaczego tego typu eventy powinny być realizowane pod okiem moderacji na forum. Bierzecie się za coś nie mając nawet dobrze wiedzy jak działają systemy na których siedzicie, gadacie między nastawniami na radiu i namawianie do jechania szybciej "a najwyżej punkty stracisz" xD Wisienką na torcie było wypuszczenie przez "ogarniętego dyżurnego" pociągów na siebie i ulotnienie się szybciutkie jak zaczęło się robić ciepło. Jeśli tak mają wyglądać evenciki to naprawdę super rozgrywka. No daliście radę mega profesjonalizm, czad super! Gratuluje 🚅

Edited by Robbie Louda
  • Like 8
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Robbie Louda napisał(a):

Odezwał się ogarnięty dyżurny. Popisy ładne daliście wczoraj na serwerze i jeszcze pokazywałeś to na streamie. Szkoda, że najlepsze było po wyłączeniu streama. Właśnie dobrze pokazaliście dlaczego tego typu eventy powinny być realizowane pod okiem moderacji na forum. Bierzecie się za coś nie mając nawet dobrze wiedzy jak działają systemy na których siedzicie, gadacie między nastawniami na radiu i namawianie do jechania szybciej "a najwyżej punkty stracisz" xD Wisienką na torcie było wypuszczenie przez "ogarniętego dyżurnego" pociągów na siebie i ulotnienie się szybciutkie jak zaczęło się robić ciepło. Jeśli tak mają wyglądać evenciki to naprawdę super rozgrywka. No daliście radę mega profesjonalizm, czad super! Gratuluje 🚅

Mnie to bardziej ciekawią podwójne standardy i konsekwencja. Jakby nie, nie pochwalam tego "eventu" jakkolwiek można to nazwać eventem robionym na publicznym serwerze najbardziej uczęszczanym przez wszystkich bez żadnej kontroli i zapowiedzi, ale tak samo nie pochwalam tego co dziś było też na PL2, cytuję z Discorda, " znecanieSieNadMaszynistamiWzawodziu.exe" "czekamy na razie na ofiare kolejna mojego przekretu" wystawiając sobie rozkazy pisemne bo kolega miał ochotę się zabawić. Szkoda tylko, że jego zabawa jest niekoniecznie zabawą dla pozostałych uczestników serwera, ale tam na Discordzie niekoniecznie widziałem, żeby ktokolwiek wypowiedział jakieś negatywne zdanie, wręcz przyzwalając na takie rzeczy. Także wóz albo przewóz. Piętnujemy wszystkie tego typu zachowania na publiku bez żadnej kontroli albo nic, a nie wybiórczo jak się komu podoba. Bo tak z lekka mi się jednak wydaje, że zasady podpadające pod trolling łamie zarówno wymyślanie sobie pożarów na serwerze i blokowanie konkretnych torów, jak i zmuszanie kogoś do rozkazów pisemnych, których oficjalnie w grze nie ma. Natomiast żeby dostać przejazd to jesteś zmuszony uczestniczyć w tym, albo puścić niekoniecznie zbyt miłe opinie na głosowym odnośnie swojego niezadowolenia. A info o evencie w nazwie serwera nie było (nie było bo nie było eventu), także każdy ma pełne prawo się pruć bo wchodzisz na publiczny normalny serwer i oczekujesz normalnego serwera a nie co dyżurkę 10 000 różnych wydarzeń bo komuś fantazja odjechała. 🙂

Edited by FartingZombie
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 28 / 78
          • Percentage filling 36%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 76
          • Percentage filling 0%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 7 / 79
          • Percentage filling 9%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 29
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 1 / 78
          • Percentage filling 1%
          • Most players 80
      • EN2
      • en2
      • 0 / 74
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 28
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 7 / 76
          • Percentage filling 9%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 76
          • Percentage filling 0%
          • Most players 66
      • DE4
      • de4
      • 0 / 77
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 75
          • Percentage filling 0%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 75
          • Percentage filling 1%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 76
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 7 / 73
          • Percentage filling 10%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 2 / 86
          • Percentage filling 2%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 17 / 27
          • Percentage filling 63%
          • Most players 27
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • PL4
      • pl4
      • 3 / 27
          • Percentage filling 11%
          • Most players 27
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 4 / 27
          • Percentage filling 15%
          • Most players 27
      • EN2
      • en2
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 7 / 27
          • Percentage filling 26%
          • Most players 27
      • DE3
      • de3
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • DE4
      • de4
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 89 / 1461 Total players
    • 6% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy