Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jak powinienem się zachować jako mechanik/maszynista w następującej sytuacji?

Dyżurny ustawił mi w Knapówce przelot z Psar na Włoszczową Północ, a powinien na Czarnce.

Obaj dostaliśmy komunikat jak poniżej i sygnał STOP. Dyżurny zignorował alert i wystawił mi Sygnał zastępczy i głosowo polecił jechać z informacją, że trasa jest ustawiona poprawnie.

image.png.9b41e73075d0fb36f776b5e4747d497a.png

Nie chodzi mi o karanie "gracza" tylko o sytuację symulacyjną. Jak w rzeczywistym świecie powinien się zachować maszynista?

 

Posted
Godzinę temu, Esper napisał(a):

Jak powinienem się zachować jako mechanik/maszynista w następującej sytuacji?

Dyżurny ustawił mi w Knapówce przelot z Psar na Włoszczową Północ, a powinien na Czarnce.

Obaj dostaliśmy komunikat jak poniżej i sygnał STOP. Dyżurny zignorował alert i wystawił mi Sygnał zastępczy i głosowo polecił jechać z informacją, że trasa jest ustawiona poprawnie.

image.png.9b41e73075d0fb36f776b5e4747d497a.png

Nie chodzi mi o karanie "gracza" tylko o sytuację symulacyjną. Jak w rzeczywistym świecie powinien się zachować maszynista?

Witaj jeśli chodzi o to , moim zdaniem jeśli dyżurny ruchu podał dobrze kierunek w którym jedziesz i pisze takie coś to albo jest błąd jakiś w skrypcie. I jeśli jedziesz dobrze i on podaje "SZ" na semaforze zwolnij do 20 km/h i przejedź . Jeśli nie dał cię na niepoprawny kierunek to możesz go zgłosić "report" że źle prowadzi ruch pociągów na tej stacji.

  • Like 2
Posted
21 godzin temu, Salva71 napisał(a):

Witaj jeśli chodzi o to , moim zdaniem jeśli dyżurny ruchu podał dobrze kierunek w którym jedziesz i pisze takie coś to albo jest błąd jakiś w skrypcie. I jeśli jedziesz dobrze i on podaje "SZ" na semaforze zwolnij do 20 km/h i przejedź . Jeśli nie dał cię na niepoprawny kierunek to możesz go zgłosić "report" że źle prowadzi ruch pociągów na tej stacji.

Właśnie nie chodziło mi o wątek pracy DR. To serwer PL1, nie ma instrukcji, każdy się musi nauczyć. Pytanie dotyczyło realnej sytuacji niepoprawnie ustawionego przebiegu.

Posted (edited)
8 minut temu, Esper napisał(a):

Właśnie nie chodziło mi o wątek pracy DR. To serwer PL1, nie ma instrukcji, każdy się musi nauczyć. Pytanie dotyczyło realnej sytuacji niepoprawnie ustawionego przebiegu.

Powinieneś dopytać o powód SZ i w razie wątpliwości na jaką trasę zostałeś wysłany i jeśli dowiesz się, że Twoje wątpliwości są słuszne to poprawić DR. W realu za takie coś, w najlepszym razie grozi Wam obu prokurator za stwarzanie ryzyka katastrofy, a w najgorszym powtórka ze Szczekocin. 

Edited by FartingZombie
Posted (edited)
10 godzin temu, Esper napisał(a):

Właśnie nie chodziło mi o wątek pracy DR. To serwer PL1, nie ma instrukcji, każdy się musi nauczyć. Pytanie dotyczyło realnej sytuacji niepoprawnie ustawionego przebiegu.

Realnie to sprawa wygląda tak że jeśli dyżury ruchu podaje sygnał zastępczy , maszynista obowiązuje przyjęcie informacji że wyjazd odbędzie się na sygnał zastępczy z powodu np. Uszkodzenia odcinka zajętości toru i może cię wyprawić na SZ. Maszynista zmniejsza prędkość do 20km/h i przejeżdża przez semafor . Maszynista musi się stosować do podawanych poleceń przez Dyżurnego Ruchu .  A jeśli chodzi o niepoprawne ustawienie przebiegu to jeśli maszynista zauważy takie zaniedbanie ze strony DR ma obowiązek zgłoszenia to UTK . I poczekać na przyjazd komisji UTK. Jeśli UTK uwzględni ten fakt dyżurnemu grozi odsunięcie od pełnionych obowiązków i wysłany zostaje na kurs ponowny .  

Edited by Salva71
Za szybko zakończyłem wypowiedź.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy