Jump to content

Po co restarty w weekend o 24.


bobikrk

Recommended Posts

Po co są te restarty o 24 w weekend, fajnie się gra i jak zawsze nawet w weekend restart o 24 z gry gdzie się fajnie jeździ... Jestem stanowczo na nie by restarty były o 24 weekendami...

Mogli byście zrobić by te restarty były 1 - 2 w nocy bo to mega psuje zabawę. Pierwszy raz się spotykam by trzeba było restartować co 6 godzin serwer... To w tej grze bardzo mi się nie podoba i psuje klimat.

To jest bardzo słabe moim zdaniem, bardzo irytuje.

Edited by bobikrk
  • I disagree 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Ale proszę pomyśleć co by było gdyby AI albo nieogarnięci gracze wszystko poblokowali i serwer byłby niegrywalny większość dnia. To wciąż Early Acces i trzeba to jakoś przecierpieć aż Twórcy dopracują grę. 

Edited by lukitram
Link to comment
Share on other sites

W sytuacjach których grałem nie było przypadku by AI sobie nie radziło ani gracze nie byli kompetentni w tym co robili. I nie widziałem potrzeby by o 24 restartować serwer .

Ale nie znam gry by tak często restartować serwer, nawet w EA.

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, bobikrk napisał(a):

Po co są te restarty o 24 w weekend, fajnie się gra i jak zawsze nawet w weekend restart o 24 z gry gdzie się fajnie jeździ... Jestem stanowczo na nie by restarty były o 24 weekendami...

Mogli byście zrobić by te restarty były 1 - 2 w nocy bo to mega psuje zabawę. Pierwszy raz się spotykam by trzeba było restartować co 6 godzin serwer... To w tej grze bardzo mi się nie podoba i psuje klimat.

To jest bardzo słabe moim zdaniem, bardzo irytuje.

Zapraszam do małej opowieści co zaszło wczoraj ( 04.02.2023 )

na serwerze gdzie tylko i wyłącznie AI czyli BOTy obsługują nastawnie. Opowieść długa, spora, trochę z przekąsem, trochę z żalem. Ale przede wszystkim pokazuje kilka kwestii. Mianowicie to że jeszcze od diabła roboty przed zespołem SimRail do ogarnięcia. Oraz to że wczesny dostęp powinniśmy traktować jak poligon doświadczalny w którym bierzemy udział, albo jak operację na żywym organizmie. 
A jeszcze zasypujemy devów informacjami co by mogło być, co by się przydało, zaś każdy z nas ma inne oczekiwania, inne wymagania. 🙂
Ponadto każdy z nas akceptuje fakt że jest to wczesny dostęp do produkcji. Co zresztą robimy każdorazowo klikając pewien mały przycisk, by zacząć rozgrywkę.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 74 / 84
          • Percentage filling 88%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 7 / 82
          • Percentage filling 9%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 17 / 81
          • Percentage filling 21%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 4 / 81
          • Percentage filling 5%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 41 / 84
          • Percentage filling 49%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 28
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 1 / 81
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 19 / 77
          • Percentage filling 25%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 6 / 80
          • Percentage filling 8%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 89
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 24 / 83
          • Percentage filling 29%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 6 / 80
          • Percentage filling 8%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 15 / 77
          • Percentage filling 19%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 4 / 86
          • Percentage filling 5%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 27 / 34
          • Percentage filling 79%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 9 / 34
          • Percentage filling 26%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 24 / 34
          • Percentage filling 71%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 19 / 34
          • Percentage filling 56%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 9 / 34
          • Percentage filling 26%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 9 / 34
          • Percentage filling 26%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 339 / 1683 Total players
    • 20% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy