Cooleyorz Posted February 3, 2023 Posted February 3, 2023 Po przełożeniu dźwigni PZZ w położenie "zasilanie zewnętrzne" bateria akumulatorów jest nadal ładowana z przetwornicy (woltomierz NN wskazuje 110V a amperomierz wskazuje ładowanie). Dodatkowo, używanie tej dźwigni przy pracującej przetwornicy powinno spowodować powstanie łuku elektrycznego. 1
SIMRAIL Team Admin BOT Posted February 3, 2023 SIMRAIL Team Posted February 3, 2023 Thank you for reporting this issue! Internal ticket number: #1887 Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu! Wewnętrzny numer zgłoszenia: #1887
SIMRAIL Team Stele Posted February 3, 2023 SIMRAIL Team Posted February 3, 2023 Ten przełącznik absolutnie nic nie robi w chwili obecnej. ładownie zewnętrzne nie jest obsługiwane od strony fizyki.
Cooleyorz Posted February 3, 2023 Author Posted February 3, 2023 Jeżeli ma nic nie robić, to lepiej zablokować do niego dostęp.
Cooleyorz Posted February 4, 2023 Author Posted February 4, 2023 Na przyszłość wskazówki do zaimplementowania: - zasilanie zewnętrzne przy wyłączonej przetwornicy spowoduje wyłączenie napięcia 110V na lokomotywie, z załączonej baterii zasilane będzie tylko oświetlenie -zasilanie zewnętrzne przy pracującej przetwornicy nie spowoduje zaniku 110V na lokomotywie tak długo, jak przetwornica pracuje (podobnie jak przy wyłączeniu baterii przy pracującej przetwornicy). Bateria nie będzie ładowana i będzie obciążona obwodami oświetleniowymi -w momencie przełączania dźwigni zasilania może nastąpić przeskok iskry, gdy amperomierz baterii wskazuje przepływ prądu 1
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted April 20, 2023 SIMRAIL Team Posted April 20, 2023 Będzie dodane w kolejnym patchu. 1
Recommended Posts