Jump to content

Recommended Posts

Posted

Po przełożeniu dźwigni PZZ w położenie "zasilanie zewnętrzne" bateria akumulatorów jest nadal ładowana z przetwornicy (woltomierz NN wskazuje 110V a amperomierz wskazuje ładowanie). Dodatkowo, używanie tej dźwigni przy pracującej przetwornicy powinno spowodować powstanie łuku elektrycznego.

  • I agree 1
  • SIMRAIL Team
Posted

 

Ten przełącznik absolutnie nic nie robi w chwili obecnej. ładownie zewnętrzne nie jest obsługiwane od strony fizyki.

 

Posted

Na przyszłość wskazówki do zaimplementowania:

- zasilanie zewnętrzne przy wyłączonej przetwornicy spowoduje wyłączenie napięcia 110V na lokomotywie, z załączonej baterii zasilane będzie tylko oświetlenie

-zasilanie zewnętrzne przy pracującej przetwornicy nie spowoduje zaniku 110V na lokomotywie tak długo, jak przetwornica pracuje (podobnie jak przy wyłączeniu baterii przy pracującej przetwornicy). Bateria nie będzie ładowana i będzie obciążona obwodami oświetleniowymi

-w momencie przełączania dźwigni zasilania może nastąpić przeskok iskry, gdy amperomierz baterii wskazuje przepływ prądu

 

  • Like 1
  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy