Cooleyorz Posted February 3, 2023 Posted February 3, 2023 W lokomotywie EU07 po przełączeniu łącznika dźwigienkowego "jazda ciągniona" nadal możliwa jest jazda. Po przełączeniu na "Jazdę ciągnioną" nie powinien się zamykać stycznik SZ2, przez co nie powinno być sterowania od 1 pozycji nastawnika jazdy. Ponadto nie powinien działać czuwak aktywny i SHP. Po przełączeniu na "Jazdę pociągową" powinno być znowu możliwe sterowanie stycznikami rozruchowymi oraz powinien się wzbudzić generator SHP (łącznie z otwarciem jego zaworu do momentu skasowania) 1
SIMRAIL Team Admin BOT Posted February 3, 2023 SIMRAIL Team Posted February 3, 2023 Thank you for reporting this issue! Internal ticket number: #1885 Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu! Wewnętrzny numer zgłoszenia: #1885
SIMRAIL Team Stele Posted February 3, 2023 SIMRAIL Team Posted February 3, 2023 Ten przełącznik absolutnie nic nie robi w chwili obecnej. Jazda ciągniona/ukrotnienie nie jest obsługiwane od strony fizyki.
Cooleyorz Posted February 3, 2023 Author Posted February 3, 2023 Jeżeli nie jest obsługiwany, to nie powinno dać się go przełączyć.
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted February 3, 2023 SIMRAIL Team Posted February 3, 2023 Pytanie pomocnicze - po załączeniu jazdy ciągnionej SHP nie działa, ale powietrza z PG nie zrzuca, dopóki są włączone baterie?
Cooleyorz Posted February 4, 2023 Author Posted February 4, 2023 Dokładnie tak, czuwak i SHP się nie wzbudzają (albo są w trybie samokasowania). Sens istnienia tego przełącznika to umożliwienie przeciągania lokomotywy z załączoną baterią, bez konieczności odcinania czuwaka i SHP na ramie pneumatycznej. 1
Recommended Posts