Jump to content

Tutorial EU07


Recommended Posts

Parę moich spostrzeżeń co do tutorialu EU07:

  • Da się przejść przez płot otaczający żeberko.
  • Przy uruchamianiu lokomotywy załączona jest piasecznica a ciśnienie w przewodzie głównym 0. W związku z tym, gdy damy na kierunek, to na torach będzie piaskownica 🙂
  • Brak informacji o załączeniu stycznika ogrzewania pociągu (widzę, że sprzęg WN jest podłączony do wagonu).
  • Przed zwolnieniem hamulca ręcznego powinniśmy zaciągnąć hamulec dodatkowy, żeby nam skład nie zbiegł.
  • Lektor nie mówi nic na temat osygnalizowania się (najpierw do manewrów, później do jazdy pociągowej).
  • Brak jest próby hamulca.
  • Lektor nie informuje o wyborze kanału radiołączności.
  • Lektor cały czas kazał mi przestawiać nastawnik na pozycje pomimo, że osiągnąłem już prędkość jazdy manewrowej.
  • Od podstawienia się w peron do planowego odjazdu powinien być dłuższy czas.
  • Pomimo, że kierownik podaje sygnał odjazd, to w konsoli pojawia się tekst "gotów do odjazdu" (a jedziemy przecież na wagonach!).
  • Przy ruszaniu już jako pociąg, limit prędkości nadal pokazuje 25 km/h aż do semafora.
  • Lektor nie informuje o konieczności wykonania hamowania kontrolnego.
  • Pasażerowie na peronach często stoją zbyt blisko krawędzi peronowej, a nie reagują na podawany sygnał "Baczność".
  • Brak jest kary za rozruch na odcinku jazdy bezprądowej.
  • Kara mogłaby być udzielana także za zadziałanie przekaźnika nadmiarowego silników trakcyjnych z winy maszynisty.
  • Nie da się nacisnąć przycisku nożnego piasecznicy i czuwaka.
  • Przycisk blokady szumu na radiu nie sprawia, że zaczyna ono odbierać zakłócenia.
  • Dźwięk sprężarki powinien zostać poprawiony (zwłaszcza moment jej wyłączenia).
  • Da się jechać na załączonej jeździe ciągnionej (a nie powinien się zamykać SZ2 - brak jazdy).
  • Skoro przytrzymanie "+" albo "-" powoduje ciągłe dodawanie pozycji nastawnika jazdy, to dlaczego pozycje bocznikowania trzeba dodawać po jednej?
  • Podczas jazdy przestawienie zaworu maszynisty na napełnianie uderzeniowe nie sprawiało, żeby ciśnienie w PG wzrosło powyżej 5 bar.
  • W Zawierciu brak było wskaźników W32.
  • W Sosnowcu kieruje się nas na bok na tor 4 (bez sensu jeszcze przy opóźnieniu). Wyjazd odbywa się na 40 km/h i prędkość ta jest wymuszona aż do następnego semafora, a powinna być tylko w okręgu zwrotnicowym, skoro wyjeżdżamy na tor główny zasadniczy.

Pozdrawiam!

  • Like 2
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy