Jump to content

wywala co chwilę z gry


Recommended Posts

  • SIMRAIL Team
Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users.
Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
Link to comment
Share on other sites

Witam dziś grałem na PL2 jechałem z Warszawy do Katowic ma stacji włoszczowa byłem 9 minut przed czasem pogoda była mglista i padał deszcz. Jak miałem ruszać wywaliło mnie po ponownym wejściu w ten sam pociąg byłem przed stacją włoszczowa do tego z 9 min opóźnieniem i pogoda była całkowicie inn

SimRail_log_2023-01-30_15-21-15.txt

Link to comment
Share on other sites

Wczoraj miałem tak samo, przejechałem 2-3 stacje i wywalało mnie do menu z komunikatem "rozłączono z nieznanego powodu", na dyżurce byłem 2 godziny bez rozłączenia. Miał ktoś podobny problem i zna jakieś rozwiązanie?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wy nie macie tak źle. Ja nawet nie mogę się połączyć, gdy wybieram jazdę pociągiem, wywala mnie od razu w oknie ładowania. O dziwo jak włączam dyżurowanie to jest wszystko OK

Link to comment
Share on other sites

Disconnecting connId=0 to prevent exploits from an Exception in MessageHandler: ArgumentException An item with the same key has already been added. Key: 08/13/2022 17:33:30
  at System.Collections.Generic.Dictionary`2[TKey,TValue].TryInsert (TKey key, TValue value, System.Collections.Generic.InsertionBehavior behavior) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at TrainAnnouncement.AnnouncementController.AddHighPriorityAnnouncement (System.DateTime date, TrainAnnouncement.TrainAnnouncementData announcementData) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at Assets.Scripts.PersistantWorldData.StationAnnoucements.StationAnnoucementsControllerClient.AddHighPriorityStationAnnouncementToQueue (System.String dateTime, Assets.Scripts.PersistantWorldData.StationAnnoucements.StationIdentifier stationIdentifier, Assets.Scripts.PersistantWorldData.StationAnnoucements.AnnouncementData announcementData) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at Assets.Scripts.PersistantWorldData.StationAnnoucements.StationAnnoucementsControllerServer.InvokeUserCode_RpcSyncHighPriorityQueue__StationIdentifier__String__AnnouncementData (Mirror.NetworkBehaviour obj, Mirror.NetworkReader reader, Mirror.NetworkConnectionToClient senderConnection) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at Mirror.NetworkIdentity.HandleRemoteCall (System.Int32 componentIndex, System.Int32 functionHash, Mirror.RemoteCalls.RemoteCallType remoteCallType, Mirror.NetworkReader reader, Mirror.NetworkConnectionToClient senderConnection) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at Mirror.NetworkClient.OnRPCMessage (Mirror.RpcMessage message) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at System.Action`1[T].Invoke (T obj) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at Mirror.NetworkClient+<>c__DisplayClass47_0`1[T].<RegisterHandler>g__HandlerWrapped|0 (Mirror.NetworkConnection _, T value) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at BestHTTP.WebSocket.OnWebSocketIncompleteFrameDelegate.Invoke (BestHTTP.WebSocket.WebSocket webSocket, BestHTTP.WebSocket.Frames.WebSocketFrameReader frame) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at Mirror.MessagePacking+<>c__DisplayClass7_0`2[T,C].<WrapHandler>g__Wrapped|0 (C conn, T msg, System.Int32 _) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at System.Action`3[T1,T2,T3].Invoke (T1 arg1, T2 arg2, T3 arg3) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at Mirror.MessagePacking+<>c__DisplayClass6_0`2[T,C].<WrapHandler>b__0 (Mirror.NetworkConnection conn, Mirror.NetworkReader reader, System.Int32 channelId) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at Mirror.NetworkClient.UnpackAndInvoke (Mirror.NetworkReader reader, System.Int32 channelId) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at Mirror.NetworkClient.OnTransportData (System.ArraySegment`1[T] data, System.Int32 channelId) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at kcp2k.KcpTransport.<Awake>b__22_5 (System.ArraySegment`1[T] message, kcp2k.KcpChannel channel) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at kcp2k.KcpClient.<Connect>b__7_1 (System.ArraySegment`1[T] message, kcp2k.KcpChannel channel) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at kcp2k.KcpConnection.TickIncoming_Authenticated (System.UInt32 time) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at kcp2k.KcpConnection.TickIncoming () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at Mirror.NetworkLoop.NetworkEarlyUpdate () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 

Ten błąd jest dokładnie taki sam u wszystkich (tutaj) których dzisiaj (11.03) wywalało.

Edited by katekyy
Link to comment
Share on other sites

U mnie zależy od dnia i godziny. Z reguły nie wywala ale zdarza się, że raz na x czasu wywali błąd i rozgrywka kończy się powrotem do menu, ale to naprawdę sporadycznie.

Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, kvbvs napisał(a):

U mnie zależy od dnia i godziny. Z reguły nie wywala ale zdarza się, że raz na x czasu wywali błąd i rozgrywka kończy się powrotem do menu, ale to naprawdę sporadycznie.

U mnie non stop o każdej porze dnia i nocy... Wchodzę na dyżurkę, zdarzę dojść do monitora i już rozłącza 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, kvbvs napisał(a):

Może sprawdź spójność plików gry ewentualnie jak masz możliwość zmień internet na inny i zobacz czy problem nadal będzie.

 

Spójność robiłem, nawet reinstall robiłem nic nie pomaga.
Nie ma sensu zmieniać internet, przed aktualizacją wszystko pięknie hulało 

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL1
      • pl1
      • 0 / 39
          • Percentage filling 0%
          • Most players 61
      • PL2
      • pl2
      • 3 / 39
          • Percentage filling 8%
          • Most players 85
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 72
          • Percentage filling 1%
          • Most players 57
      • PL4
      • pl4
      • 1 / 40
          • Percentage filling 3%
          • Most players 63
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 66
          • Percentage filling 0%
          • Most players 45
      • EN1
      • en1
      • 6 / 54
          • Percentage filling 11%
          • Most players 60
      • EN2
      • en2
      • 0 / 65
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 2 / 70
          • Percentage filling 3%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 10 / 41
          • Percentage filling 24%
          • Most players 81
      • DE3
      • de3
      • 0 / 41
          • Percentage filling 0%
          • Most players 66
      • DE4
      • de4
      • 0 / 68
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • FR1
      • fr1
      • 2 / 41
          • Percentage filling 5%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 43
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 71
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 1 / 42
          • Percentage filling 2%
          • Most players 50
      • ES1
      • es1
      • 1 / 44
          • Percentage filling 2%
          • Most players 18
      • IT1
      • it1
      • 1 / 54
          • Percentage filling 2%
          • Most players 61
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL1
      • pl1
      • 0 / 24
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • PL2
      • pl2
      • 3 / 24
          • Percentage filling 13%
          • Most players 25
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 24
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 24
          • Percentage filling 0%
          • Most players 24
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 24
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • EN1
      • en1
      • 4 / 24
          • Percentage filling 17%
          • Most players 24
      • EN2
      • en2
      • 1 / 24
          • Percentage filling 4%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 24
          • Percentage filling 0%
          • Most players 12
      • DE1
      • de1
      • 5 / 24
          • Percentage filling 21%
          • Most players 24
      • DE3
      • de3
      • 1 / 24
          • Percentage filling 4%
          • Most players 24
      • DE4
      • de4
      • 0 / 24
          • Percentage filling 0%
          • Most players 20
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 24
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 24
          • Percentage filling 0%
          • Most players 18
      • ES1
      • es1
      • 0 / 24
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 24
          • Percentage filling 0%
          • Most players 22
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 24
          • Percentage filling 0%
          • Most players 14
      • IT1
      • it1
      • 0 / 24
          • Percentage filling 0%
          • Most players 14
    • 34 Total servers
    • 42 / 1298 Total players
    • 3% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy