Aseru Posted January 29, 2023 Share Posted January 29, 2023 Brakuje bardzo skrótów klawiszowych, które myślę że są "must have": ZEW1 ZEW3 Piasecznica Przyhamowanie przy poślizgu Syrena (oba tony) Przyciemnienie reflektorów (światła długie/krótkie) On/off Sprężarka, Przetwornica Spryskiwacz Odblokowanie nadmiarowego silników trakcyjnych 1 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Dżosef Posted January 29, 2023 Share Posted January 29, 2023 W grze brakuje możliwości przypisania klawiszy do: - piasecznicy - syrena (oba tony), (niektóre lokomotywy/ezt pozwalją naciśnąć nogą sygnał dzwiękowy) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JarkPomsky Posted January 30, 2023 Share Posted January 30, 2023 Brak zew3 boli najbardziej. 1 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MavPL Posted January 30, 2023 Share Posted January 30, 2023 11 godzin temu, JarkPomsky napisał(a): Brak zew3 boli najbardziej. Kwestia przyzwyczajenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
o1zo Posted January 30, 2023 Share Posted January 30, 2023 20 godzin temu, Aseru napisał(a): Syrena (oba tony) Klawisz 'H' oraz 'J' . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Dżosef Posted January 30, 2023 Share Posted January 30, 2023 1 godzinę temu, o1zo napisał(a): Klawisz 'H' oraz 'J' . Syrena OBA tony a nie pojedynczo to lub to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepan Posted February 1, 2023 Share Posted February 1, 2023 wydaje mi sie ze na Elfie jak wciszniesz 2x H bedziesz mial dwa tony 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZimnyBeeR Posted February 2, 2023 Share Posted February 2, 2023 23 godziny temu, Szczepan napisał(a): wydaje mi sie ze na Elfie jak wciszniesz 2x H bedziesz mial dwa tony To jest raczej błąd silnika gry, zgłoszony Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted February 2, 2023 SIMRAIL Team Share Posted February 2, 2023 Technicznie nie jest to błąd. Mechanizm działania dźwigni jest ten sam, co przy nastawniku hamowania w elfie, gdzie "dwuklik" klawisza przeskakuje przez niestabilną pozycję do kolejnej. Tutaj dzieje się dokładnie to samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jezzman Posted February 3, 2023 Share Posted February 3, 2023 Co do bindów, to można by zrobić jakieś quick menu, przez które można by operować poszczególnymi funkcjami. Pozwoliło by to ograniczyć przypisania klawiszy. Poniżej przykładowe zdjęcie takiego menu z War Thundera. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts