pan kura Posted January 22, 2023 Posted January 22, 2023 (edited) W rzeczywistości po wzbudzeniu kostki dKoT i najechaniu pociągu na izolacje JTT lampka kontrola kostki powinna się wygasić, a licznik powinien przeskoczyć na kolejną pozycję. Podpiero po zwolnieniu się izolacji JTT kostka z przyciskiem KoT się wzbudza umożliwiając zrzucenie blokady. Jadnakże w Simrail sekwencja doraźnego zbijanie bloku końcowego wygląda nieco innaczej, gdyż lampka kontrolna dKoT pozostaje zapalona, aż do wykorzystania Ko co jest błędem S-Pl3 22/01/2023 Edited January 22, 2023 by pan kura 1
SIMRAIL Team Admin BOT Posted January 23, 2023 SIMRAIL Team Posted January 23, 2023 Thank you for reporting this issue! Internal ticket number: #1681 Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu! Wewnętrzny numer zgłoszenia: #1681
pan kura Posted January 23, 2023 Author Posted January 23, 2023 Dodam od siebie jeszcze, że ten sam problem występuje na blokadzie typu C
SIMRAIL Team uetam Posted January 23, 2023 SIMRAIL Team Posted January 23, 2023 8 minut temu, pan kura napisał(a): Dodam od siebie jeszcze, że ten sam problem występuje na blokadzie typu C Tak, mechanizm działania dKo na serwerze jest wspolny dla obu typów blokad. Błąd przekazano do odpowiedniego działu:)
Recommended Posts