pan kura Posted January 22, 2023 Share Posted January 22, 2023 (edited) W rzeczywistości po wzbudzeniu kostki dKoT i najechaniu pociągu na izolacje JTT lampka kontrola kostki powinna się wygasić, a licznik powinien przeskoczyć na kolejną pozycję. Podpiero po zwolnieniu się izolacji JTT kostka z przyciskiem KoT się wzbudza umożliwiając zrzucenie blokady. Jadnakże w Simrail sekwencja doraźnego zbijanie bloku końcowego wygląda nieco innaczej, gdyż lampka kontrolna dKoT pozostaje zapalona, aż do wykorzystania Ko co jest błędem S-Pl3 22/01/2023 Edited January 22, 2023 by pan kura 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team Admin BOT Posted January 23, 2023 SIMRAIL Team Share Posted January 23, 2023 Thank you for reporting this issue! Internal ticket number: #1681 Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu! Wewnętrzny numer zgłoszenia: #1681 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pan kura Posted January 23, 2023 Author Share Posted January 23, 2023 Dodam od siebie jeszcze, że ten sam problem występuje na blokadzie typu C Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team uetam Posted January 23, 2023 SIMRAIL Team Share Posted January 23, 2023 8 minut temu, pan kura napisał(a): Dodam od siebie jeszcze, że ten sam problem występuje na blokadzie typu C Tak, mechanizm działania dKo na serwerze jest wspolny dla obu typów blokad. Błąd przekazano do odpowiedniego działu:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts