Jump to content
Następne podsumowanie tygodnia pojawi się 07.12.2024 | The next summary of the week will be published on 07.12.2024

Recommended Posts

Posted (edited)

Proponuję zmniejszyć karę za niezatrzymanie towarem na postoju technicznym z -1000 na -100 albo -250. Obecnie są spore wątpliwości gdzie się zatrzymywać. Przykładowo, jadąc towarowym z Katowic do Myszkowa (tą zdezelowaną trasą gdzie jest więcej 20 km/h niż podkładów pod torami) staje się 5 razy, z czego np. w Dąbrowie Żąbkowicach AI kieruje na tor boczny, jest czerwone i od razu wiadomo, że jest planowany postój. Ale już w okolicy Katowic Janowa czy pomiędzy Łazami Ła a Zawierciem GT w ogóle nie wiadomo, jedzie się torem głównym, ciągle zielone, a wywala -1000 pkt!

W tym konkretnym przypadku jazda trwa z półtorej godziny, człowiek wlecze się przez Katowice kilometrami z prędkością 20km/h i nawet zarobić punktów się nie da, bo na koniec raptem 1500... Chore i zniechęca do towarów.

Także, jak na wstępie: postulat obniżenia drakońskiej kary -1000 pkt do czasu aż postoje techniczne nie będą usprawnione.

Edited by vitas
  • I agree 9
Posted (edited)

Ja to bym w ogóle na towarach zrezygnował z tych minusowych punktów za brak zatrzymania na pt. Często DR poda przelot i niepotrzebnie wlatują minusy wtedy.

Edited by Jezzman
  • I agree 1
Posted

Pomocą mogłoby być jakby dało się podejrzeć cały szczegółowy rozkład przy wybieraniu składu. Wtedy staramy się pilnować czegoś 🙂

Posted
W dniu 24.01.2023 o 12:59, Jezzman napisał(a):

Ja to bym w ogóle na towarach zrezygnował z tych minusowych punktów za brak zatrzymania na pt. Często DR pod przelot i niepotrzebnie wlatują minusy wtedy.

Za pt nie powinno być żadnej kary. Instrukcja Ir1 dopuszcza przejechanie pociągu bez zatrzymania nawet jeśli jest pt, gdy podczas postoju nie ma wymiany podróżnych.

  • I agree 1
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy