vitas Posted January 22, 2023 Share Posted January 22, 2023 (edited) Proponuję zmniejszyć karę za niezatrzymanie towarem na postoju technicznym z -1000 na -100 albo -250. Obecnie są spore wątpliwości gdzie się zatrzymywać. Przykładowo, jadąc towarowym z Katowic do Myszkowa (tą zdezelowaną trasą gdzie jest więcej 20 km/h niż podkładów pod torami) staje się 5 razy, z czego np. w Dąbrowie Żąbkowicach AI kieruje na tor boczny, jest czerwone i od razu wiadomo, że jest planowany postój. Ale już w okolicy Katowic Janowa czy pomiędzy Łazami Ła a Zawierciem GT w ogóle nie wiadomo, jedzie się torem głównym, ciągle zielone, a wywala -1000 pkt! W tym konkretnym przypadku jazda trwa z półtorej godziny, człowiek wlecze się przez Katowice kilometrami z prędkością 20km/h i nawet zarobić punktów się nie da, bo na koniec raptem 1500... Chore i zniechęca do towarów. Także, jak na wstępie: postulat obniżenia drakońskiej kary -1000 pkt do czasu aż postoje techniczne nie będą usprawnione. Edited January 22, 2023 by vitas 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jezzman Posted January 24, 2023 Share Posted January 24, 2023 (edited) Ja to bym w ogóle na towarach zrezygnował z tych minusowych punktów za brak zatrzymania na pt. Często DR poda przelot i niepotrzebnie wlatują minusy wtedy. Edited January 28, 2023 by Jezzman 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
igorkbk Posted January 24, 2023 Share Posted January 24, 2023 Temu teraz wisi masa nie używanych scenariuszy z towarem. Mój rekord to 250 pkt za 50 min przejazdu scenariusza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AreoBird Posted January 24, 2023 Share Posted January 24, 2023 Pomocą mogłoby być jakby dało się podejrzeć cały szczegółowy rozkład przy wybieraniu składu. Wtedy staramy się pilnować czegoś 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keltar319 Posted January 27, 2023 Share Posted January 27, 2023 W dniu 24.01.2023 o 12:59, Jezzman napisał(a): Ja to bym w ogóle na towarach zrezygnował z tych minusowych punktów za brak zatrzymania na pt. Często DR pod przelot i niepotrzebnie wlatują minusy wtedy. Za pt nie powinno być żadnej kary. Instrukcja Ir1 dopuszcza przejechanie pociągu bez zatrzymania nawet jeśli jest pt, gdy podczas postoju nie ma wymiany podróżnych. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts