Jump to content

Wskazniki pochylenia


Footz

Recommended Posts

37 minut temu, barman_2000 napisał(a):

Na CMK w rzeczywistości nie ma tych wskaźników więc i w grze ich nie będzie.

Zgoda, ale na sedziszow sa juz podjazdy/zjazdy niezle (chyba przez to zmienili ET07 na Dragony bo sobie rady nie dawaly) i tam nie ma znacznikow a akurat by sie przydaly.

Link to comment
Share on other sites

PLK odchodzi od wskaźników pochylenia. Na drewnianych liniach jeszcze je gdzieś spotkasz, ale na tych nowo modernizowanych raczej nie uświadczysz (przynajmniej ja tak mam gdzie jeżdżę w realu). Po to jest zapoznanie szlaku, aby wiedzieć gdzie ciągnąć, a gdzie puścić 😉 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Footz napisał(a):

Zgoda, ale na sedziszow sa juz podjazdy/zjazdy niezle (chyba przez to zmienili ET07 na Dragony bo sobie rady nie dawaly) i tam nie ma znacznikow a akurat by sie przydaly.

Co z tego, że Tobie by się przydały skoro na szlakach ich nie ma. 

Link to comment
Share on other sites

53 minuty temu, Aseru napisał(a):

PLK odchodzi od wskaźników pochylenia. Na drewnianych liniach jeszcze je gdzieś spotkasz, ale na tych nowo modernizowanych raczej nie uświadczysz (przynajmniej ja tak mam gdzie jeżdżę w realu). Po to jest zapoznanie szlaku, aby wiedzieć gdzie ciągnąć, a gdzie puścić 😉 

Nie jest to prawdą, wskaźniki są zakładane, ale na liniach gdzie są duże pochylenia jak na szlaku do Muszyny czy ze Stalowej Woli do Lublina. A na czterech jazdach na zapoznanie szlaku siedząc na fotelu i się gapiąc przez szybę nie nauczysz się profilu linii.

40 minut temu, hermaneg napisał(a):

W Austrii alpejskiej też tego nie ma na szlakach, jest specjalna elektroniczna lista tras w której można wyczytać nachylenie czy specjalnie zakwalifikowane strome odcinki. Praktyka czyni mistrza 😉

U nas też jest coś takiego jak dodatek 1 do wewnętrznego rozkładu jazdy i tam są zawarte wszystkie parametry linii z wyszczególnieniem spadków i wzniesień oraz ich wartości i na jakim odcinku.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

34 minuty temu, barman_2000 napisał(a):

Co z tego, że Tobie by się przydały skoro na szlakach ich nie ma. 

Jak takim tonem masz mi odpowiadać to sobie daruj. Ty mi jakiejś łaski nie robisz ani możliwości nie masz że wstawisz mi te wskaźniki czy nie. Ty piszesz o CMK, ja o trasie na Sędziszów, a przeglądnąłem przejazd na YT i są znaczniki na słupach tylko z tego co wygooglowalem to jakieś zmodernizowane.

Link to comment
Share on other sites

To jak już przy nachyleniu jesteśmy ciekawostka z Niemiec z rozkładu papierowego dla maszynisty i załogi pociągu 

Bez zick zacka - do 10 promili

1 zick zack - 10 do 20 promili

2 zick zacki - powyżej 20 promili

 

W Zusi2 czy Zusi3 sa właśnie takie rozkłady w formie papierowej czy elektronicznej - EBuLa

 

Keine Sägelinie bis 10‰
eine Sägelinie 10‰ bis 20 ­‰
zwei Sägelinien über 20‰

 

netz_buch.gif

Edited by hermaneg
Uzupelnienie
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team

Wszystkie wskaźniki/semafory były ustawiane ręcznie. Jak czegoś brakuje względem rzeczywistości, to albo nasz błąd, albo niezgodność czasowa przez różne materiały i trwającą modernizację.

Link to comment
Share on other sites

33 minuty temu, Stele napisał(a):

Wszystkie wskaźniki/semafory były ustawiane ręcznie. Jak czegoś brakuje względem rzeczywistości, to albo nasz błąd, albo niezgodność czasowa przez różne materiały i trwającą modernizację.

Spoko, ja sie tu nie napinam. Tylko na tej trasie dragonem z towarem w symulacji pod gorki momentami ciezko bylo, a na oko tego nie widac bo renderowana grafika bywa mylaca, mam wrazenie ze jade pod gore, a naprawde masa mocno mnie przyspiesza. Jakis wskaznik by poprostu dal mi wyprzedzenie i sie zastanawiam ze w innych symulatorach byly te wskazniki. Na filmie z tego co widzialem na tej trasie wskazniki sa w nowej wersji malo rzucajace sie w oczy na slupach trakcyjnych, zaraz chyba pod tabliczka kilometrazowa.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Fajnie by było mieć taką funkcję na HUDzie jak w TSW3. Szczerze to po przesiadce z tamtej gry szukałem tego tutaj na ekranie byłem pewien, że twórcy coś takiego wrzucą bo to pomaga w utrzymaniu prędkości zanim poznamy dany szlak.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 54 / 82
          • Percentage filling 66%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 73
          • Percentage filling 0%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 11 / 81
          • Percentage filling 14%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 26
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 12 / 80
          • Percentage filling 15%
          • Most players 80
      • EN2
      • en2
      • 0 / 81
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 47
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 27 / 81
          • Percentage filling 33%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 66
      • DE4
      • de4
      • 0 / 69
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 6 / 81
          • Percentage filling 7%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 78
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 79
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 5 / 82
          • Percentage filling 6%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 0 / 81
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 16 / 27
          • Percentage filling 59%
          • Most players 27
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • PL4
      • pl4
      • 3 / 27
          • Percentage filling 11%
          • Most players 27
      • PL8
      • pl8
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 8 / 27
          • Percentage filling 30%
          • Most players 27
      • EN2
      • en2
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 21 / 27
          • Percentage filling 78%
          • Most players 27
      • DE3
      • de3
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 27
      • DE4
      • de4
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 7 / 27
          • Percentage filling 26%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 180 / 1506 Total players
    • 12% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy