Jump to content

Jazda ED250


Recommended Posts

Jeżeli mam być szczery jazda ED250 na dzień dzisiejszy z prędkością 200 km/h jest niegrywalna - niestety ale przy tej prędkości konieczna jest widoczność wskazań nie tylko najbliższego semafora ale również kolejnego - w ostatecznej wersji gry problem rozwiąże ETCS jednak na dzień dzisiejszy - jeśli AI nie ogarnie w porę przelotu - możemy się zdziwić i po prostu przewalić semafor. Myślę, że dodanie info o wskazaniu jeszcze jednego semafora do czasu uruchomienia ETCS będzie bardzo pomocne.

Do tego jest kwestia wyłączonego DMI - rozumiem, że ETCS będzie uruchomiony później ale co to za problem uruchomić ten ekran? Dzięki temu będzie dostępny w dużo dogodniejszej lokalizacji prędkościomierz co pozwoli zarówno przybliżyć widok na niego przy ustawianiu tempomatu i jednocześnie obserwować wskaźniki przy torze. Sam ekran w trybie IS (izolacja) w ED250 powinien normalnie załączony. Za izolację odpowiada przełącznik dotyczący EVC, który na dziś można przełączyć jednak nic to nie zmienia w pojeździe.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team

Bez ETCS w obsadzie pojedynczej ograniczamy prędkość do 130km/h. 😄

Plan był by zrobić system ETCS kompletnie inną techniką obrazowania, to nie robiłem atrapy DMI, by się narobić i wywalić. Jeśli nic z ETCSu nie wyjdzie, to zrobimy goły wskaz parametrów pojazdu, jak w Traxxsie.

  • Like 2
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

17 godzin temu, Stele napisał(a):

Bez ETCS w obsadzie pojedynczej ograniczamy prędkość do 130km/h. 😄

Plan był by zrobić system ETCS kompletnie inną techniką obrazowania, to nie robiłem atrapy DMI, by się narobić i wywalić. Jeśli nic z ETCSu nie wyjdzie, to zrobimy goły wskaz parametrów pojazdu, jak w Traxxsie.

Tylko spróbuj się wyrobić na czas do celu jadąc 130 km/h zamiast 200 haha.

Powiedzmy, że grywalność podczas jazdy 200 km/h póki co zależy od koncentracji gracza i bacznej obserwacji semaforów. Jeśli zielone miga - hamujemy co najmniej do 160 km/h.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Wystarczyło by dodać tu po prawej u gory jakie jest wskazanie następnego semafora z uwzględnieniem światła pomarańczowego. Głownie chodzi mi o sbl, bo aktualnie mamy migają zielone czyli nastepny stały pomarańczowym i ograniczenie do 100km/h a komputer podpowiada nam vmax.sbl.gif.bcf6d875a9fefbf4458115da2ff7be84.gif

Link to comment
Share on other sites

W dniu 14.01.2023 o 23:47, Stele napisał(a):

Zgadzam się. Mało widoczne to zrobili, ale z pretensjami do Alstomu, czy kto tam jest podwykonawcą gui komputerka. 😛 My tylko odrysowujemy.

Można by w UI gry nad wyświetlaną prędkością zrobić jakiś mniejszy wskaźnik, na ile jest ustawiony tempomat. Ułatwiło by to znacznie jego używanie 🙂

Edited by Jezzman
a
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 15.01.2023 o 16:27, tomekkur1802 napisał(a):

Wystarczyło by dodać tu po prawej u gory jakie jest wskazanie następnego semafora z uwzględnieniem światła pomarańczowego. Głownie chodzi mi o sbl, bo aktualnie mamy migają zielone czyli nastepny stały pomarańczowym i ograniczenie do 100km/h a komputer podpowiada nam vmax.sbl.gif.bcf6d875a9fefbf4458115da2ff7be84.gif

To opracowanie jest niepoprawne, sygnał S3 nie oznacza na SBL że na następnym semaforze obowiązuje vmax=100, tak samo sygnał S5 nie oznacza że obowiązuje vmax=100.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy