Jump to content

Recommended Posts

Jeżeli mam być szczery jazda ED250 na dzień dzisiejszy z prędkością 200 km/h jest niegrywalna - niestety ale przy tej prędkości konieczna jest widoczność wskazań nie tylko najbliższego semafora ale również kolejnego - w ostatecznej wersji gry problem rozwiąże ETCS jednak na dzień dzisiejszy - jeśli AI nie ogarnie w porę przelotu - możemy się zdziwić i po prostu przewalić semafor. Myślę, że dodanie info o wskazaniu jeszcze jednego semafora do czasu uruchomienia ETCS będzie bardzo pomocne.

Do tego jest kwestia wyłączonego DMI - rozumiem, że ETCS będzie uruchomiony później ale co to za problem uruchomić ten ekran? Dzięki temu będzie dostępny w dużo dogodniejszej lokalizacji prędkościomierz co pozwoli zarówno przybliżyć widok na niego przy ustawianiu tempomatu i jednocześnie obserwować wskaźniki przy torze. Sam ekran w trybie IS (izolacja) w ED250 powinien normalnie załączony. Za izolację odpowiada przełącznik dotyczący EVC, który na dziś można przełączyć jednak nic to nie zmienia w pojeździe.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team

Bez ETCS w obsadzie pojedynczej ograniczamy prędkość do 130km/h. 😄

Plan był by zrobić system ETCS kompletnie inną techniką obrazowania, to nie robiłem atrapy DMI, by się narobić i wywalić. Jeśli nic z ETCSu nie wyjdzie, to zrobimy goły wskaz parametrów pojazdu, jak w Traxxsie.

  • Like 2
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

17 godzin temu, Stele napisał(a):

Bez ETCS w obsadzie pojedynczej ograniczamy prędkość do 130km/h. 😄

Plan był by zrobić system ETCS kompletnie inną techniką obrazowania, to nie robiłem atrapy DMI, by się narobić i wywalić. Jeśli nic z ETCSu nie wyjdzie, to zrobimy goły wskaz parametrów pojazdu, jak w Traxxsie.

Tylko spróbuj się wyrobić na czas do celu jadąc 130 km/h zamiast 200 haha.

Powiedzmy, że grywalność podczas jazdy 200 km/h póki co zależy od koncentracji gracza i bacznej obserwacji semaforów. Jeśli zielone miga - hamujemy co najmniej do 160 km/h.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team

Zgadzam się. Mało widoczne to zrobili, ale z pretensjami do Alstomu, czy kto tam jest podwykonawcą gui komputerka. 😛 My tylko odrysowujemy.

  • Like 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Wystarczyło by dodać tu po prawej u gory jakie jest wskazanie następnego semafora z uwzględnieniem światła pomarańczowego. Głownie chodzi mi o sbl, bo aktualnie mamy migają zielone czyli nastepny stały pomarańczowym i ograniczenie do 100km/h a komputer podpowiada nam vmax.sbl.gif.bcf6d875a9fefbf4458115da2ff7be84.gif

Link to comment
Share on other sites

W dniu 14.01.2023 o 23:47, Stele napisał(a):

Zgadzam się. Mało widoczne to zrobili, ale z pretensjami do Alstomu, czy kto tam jest podwykonawcą gui komputerka. 😛 My tylko odrysowujemy.

Można by w UI gry nad wyświetlaną prędkością zrobić jakiś mniejszy wskaźnik, na ile jest ustawiony tempomat. Ułatwiło by to znacznie jego używanie 🙂

Edited by Jezzman
a
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 15.01.2023 o 16:27, tomekkur1802 napisał(a):

Wystarczyło by dodać tu po prawej u gory jakie jest wskazanie następnego semafora z uwzględnieniem światła pomarańczowego. Głownie chodzi mi o sbl, bo aktualnie mamy migają zielone czyli nastepny stały pomarańczowym i ograniczenie do 100km/h a komputer podpowiada nam vmax.sbl.gif.bcf6d875a9fefbf4458115da2ff7be84.gif

To opracowanie jest niepoprawne, sygnał S3 nie oznacza na SBL że na następnym semaforze obowiązuje vmax=100, tak samo sygnał S5 nie oznacza że obowiązuje vmax=100.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL1
      • pl1
      • 1 / 82
          • Percentage filling 1%
          • Most players 61
      • PL2
      • pl2
      • 66 / 79
          • Percentage filling 84%
          • Most players 85
      • PL3
      • pl3
      • 2 / 75
          • Percentage filling 3%
          • Most players 57
      • PL4
      • pl4
      • 14 / 77
          • Percentage filling 18%
          • Most players 63
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 45
      • EN1
      • en1
      • 14 / 71
          • Percentage filling 20%
          • Most players 60
      • EN2
      • en2
      • 0 / 68
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 74
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 42 / 76
          • Percentage filling 55%
          • Most players 81
      • DE3
      • de3
      • 4 / 72
          • Percentage filling 6%
          • Most players 66
      • DE4
      • de4
      • 0 / 70
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • FR1
      • fr1
      • 12 / 77
          • Percentage filling 16%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 4 / 81
          • Percentage filling 5%
          • Most players 19
      • CN1
      • cn1
      • 4 / 57
          • Percentage filling 7%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 14 / 72
          • Percentage filling 19%
          • Most players 50
      • ES1
      • es1
      • 2 / 74
          • Percentage filling 3%
          • Most players 18
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL1
      • pl1
      • 3 / 24
          • Percentage filling 13%
          • Most players 21
      • PL2
      • pl2
      • 24 / 24
          • Percentage filling 100%
          • Most players 25
      • PL3
      • pl3
      • 8 / 24
          • Percentage filling 33%
          • Most players 21
      • PL4
      • pl4
      • 14 / 24
          • Percentage filling 58%
          • Most players 24
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • EN1
      • en1
      • 16 / 24
          • Percentage filling 67%
          • Most players 24
      • EN2
      • en2
      • 2 / 24
          • Percentage filling 8%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 2 / 24
          • Percentage filling 8%
          • Most players 12
      • DE1
      • de1
      • 22 / 24
          • Percentage filling 92%
          • Most players 24
      • DE3
      • de3
      • 9 / 24
          • Percentage filling 38%
          • Most players 24
      • DE4
      • de4
      • 5 / 24
          • Percentage filling 21%
          • Most players 20
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 24
          • Percentage filling 4%
          • Most players 13
      • FR1
      • fr1
      • 10 / 24
          • Percentage filling 42%
          • Most players 18
      • ES1
      • es1
      • 8 / 24
          • Percentage filling 33%
          • Most players 13
      • CZ1
      • cz1
      • 13 / 24
          • Percentage filling 54%
          • Most players 22
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 24
          • Percentage filling 4%
          • Most players 14
    • 32 Total servers
    • 317 / 1465 Total players
    • 22% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy