Draxxiu Posted January 13, 2023 Posted January 13, 2023 Jeżeli mam być szczery jazda ED250 na dzień dzisiejszy z prędkością 200 km/h jest niegrywalna - niestety ale przy tej prędkości konieczna jest widoczność wskazań nie tylko najbliższego semafora ale również kolejnego - w ostatecznej wersji gry problem rozwiąże ETCS jednak na dzień dzisiejszy - jeśli AI nie ogarnie w porę przelotu - możemy się zdziwić i po prostu przewalić semafor. Myślę, że dodanie info o wskazaniu jeszcze jednego semafora do czasu uruchomienia ETCS będzie bardzo pomocne. Do tego jest kwestia wyłączonego DMI - rozumiem, że ETCS będzie uruchomiony później ale co to za problem uruchomić ten ekran? Dzięki temu będzie dostępny w dużo dogodniejszej lokalizacji prędkościomierz co pozwoli zarówno przybliżyć widok na niego przy ustawianiu tempomatu i jednocześnie obserwować wskaźniki przy torze. Sam ekran w trybie IS (izolacja) w ED250 powinien normalnie załączony. Za izolację odpowiada przełącznik dotyczący EVC, który na dziś można przełączyć jednak nic to nie zmienia w pojeździe. 1
SIMRAIL Team Stele Posted January 13, 2023 SIMRAIL Team Posted January 13, 2023 Bez ETCS w obsadzie pojedynczej ograniczamy prędkość do 130km/h. 😄 Plan był by zrobić system ETCS kompletnie inną techniką obrazowania, to nie robiłem atrapy DMI, by się narobić i wywalić. Jeśli nic z ETCSu nie wyjdzie, to zrobimy goły wskaz parametrów pojazdu, jak w Traxxsie. 2 1
nULL Posted January 14, 2023 Posted January 14, 2023 17 godzin temu, Stele napisał(a): Bez ETCS w obsadzie pojedynczej ograniczamy prędkość do 130km/h. 😄 Plan był by zrobić system ETCS kompletnie inną techniką obrazowania, to nie robiłem atrapy DMI, by się narobić i wywalić. Jeśli nic z ETCSu nie wyjdzie, to zrobimy goły wskaz parametrów pojazdu, jak w Traxxsie. Tylko spróbuj się wyrobić na czas do celu jadąc 130 km/h zamiast 200 haha. Powiedzmy, że grywalność podczas jazdy 200 km/h póki co zależy od koncentracji gracza i bacznej obserwacji semaforów. Jeśli zielone miga - hamujemy co najmniej do 160 km/h. 1
ZimnyBeeR Posted January 14, 2023 Posted January 14, 2023 Tak tylko jeśli zwolnisz do 160 to nagle po, np. 3km masz 2 minuty straty 😛 Swoja drogą bardzo nieczytelne są parametry np. tempomatu w pendolino. 1
SIMRAIL Team Stele Posted January 14, 2023 SIMRAIL Team Posted January 14, 2023 Zgadzam się. Mało widoczne to zrobili, ale z pretensjami do Alstomu, czy kto tam jest podwykonawcą gui komputerka. 😛 My tylko odrysowujemy. 1 1
tomekkur1802 Posted January 15, 2023 Posted January 15, 2023 Wystarczyło by dodać tu po prawej u gory jakie jest wskazanie następnego semafora z uwzględnieniem światła pomarańczowego. Głownie chodzi mi o sbl, bo aktualnie mamy migają zielone czyli nastepny stały pomarańczowym i ograniczenie do 100km/h a komputer podpowiada nam vmax.
tomekkur1802 Posted January 15, 2023 Posted January 15, 2023 Aktualnie na cmk przy migającym pomarańczowym mamy vmax.
wdowa94 Posted January 18, 2023 Posted January 18, 2023 Totalnie bezpodstawne zgłoszenie. Nie ma żadnych problemów jechać nawet i 240km/h przy aktualnej sygnalizacji 1
Jezzman Posted January 20, 2023 Posted January 20, 2023 (edited) W dniu 14.01.2023 o 23:47, Stele napisał(a): Zgadzam się. Mało widoczne to zrobili, ale z pretensjami do Alstomu, czy kto tam jest podwykonawcą gui komputerka. 😛 My tylko odrysowujemy. Można by w UI gry nad wyświetlaną prędkością zrobić jakiś mniejszy wskaźnik, na ile jest ustawiony tempomat. Ułatwiło by to znacznie jego używanie 🙂 Edited January 20, 2023 by Jezzman a 1
bprog Posted January 22, 2023 Posted January 22, 2023 W dniu 15.01.2023 o 16:27, tomekkur1802 napisał(a): Wystarczyło by dodać tu po prawej u gory jakie jest wskazanie następnego semafora z uwzględnieniem światła pomarańczowego. Głownie chodzi mi o sbl, bo aktualnie mamy migają zielone czyli nastepny stały pomarańczowym i ograniczenie do 100km/h a komputer podpowiada nam vmax. To opracowanie jest niepoprawne, sygnał S3 nie oznacza na SBL że na następnym semaforze obowiązuje vmax=100, tak samo sygnał S5 nie oznacza że obowiązuje vmax=100.
Recommended Posts