motorak Posted December 8, 2022 Posted December 8, 2022 Wszystkie pociągi wyprawiane do Łaz ŁB po torach LK1 były zatrzymywane przez bota właśnie na stacji Łazy ŁB, przez co robił się korek niemożliwy do udrożnienia. Towarowe po torze 4 do Łaz ŁA jeździły normalnie dalej. Przy zmianie kierunku blokady liniowej po torze nr 1 na szlaku Łazy ŁC - Łazy ŁB dla wyjazdu po torze lewym, sam mogłem użyć "Pzk" i potwierdzić, mimo, że powinien to móc zrobić wyłącznie dyżurny stacji Łazy ŁB. Po dojeździe pociągu po lewym do Łaz ŁB (aby ominąć korek), już w żaden sposób nie dało się blokady obrócić z powrotem. Ani udzielając zgody na wyprawienie pociągu nieparzystego Łazom ŁB, ani kombinując użyć przycisków samemu (to akurat poprawnie). Skończyło się na dwóch torach szlakowych z blokadą obróconą w kierunku Łaz ŁB i zatrzymaniu ruchu w obu kierunkach przez nieudolność bota w Łazach ŁB.
SIMRAIL Team uetam Posted December 8, 2022 SIMRAIL Team Posted December 8, 2022 Dziękujemy za zgłoszenie @motorak Jesteś w stanie napisać na jakim serwerze i jakiego pociągu nie chciał wstępnie przyjąć ot ze stacji Łazy ŁB? pozdrawiam
ISEDR Misiek. Posted December 8, 2022 Posted December 8, 2022 Dokładnie taka sama sytuacja miała miejsce na posterunku DG -> DG Ząbkowice, serwer PL2. Odwrócona blokada, której nie dało się zwolnić, zmienić kierunku. Na Ząbkowicach jest fulltime AI, który zakorkował wsio po tym incydencie.
EmiK Posted December 8, 2022 Posted December 8, 2022 Dzisiaj na serwerze Es2 (17:5x - czas na serwerze) również Łazy zachowały się dziwnie. Zapytały się o drogę dla pociągu po torze 3, przyjąłem blokadę, której nie było, zaświeciła się czerwona strzałka (semafor podany, pociąg na szlaku) i pociąg... pojawił się na torze 1.
Recommended Posts