Jump to content

Błędy/efekty najbardziej utrudniające rozgrywkę (stan na 04.01.2023)


czubone

Recommended Posts

Dopisujcie w komentarzu, postaram się na bieżąco uzupełniać.

  1. Podkłady kolejowe zmieniające barwę na zieloną/czerwoną. 
    Cytat

    W nowym patchu 30.12 zamiast okresowo pojawiających się kolorowych podkładów czy szyn występują czasem zbyt ciemne podkłady, pasujące bardziej do nocnego oświetlenia.

     

  2. Budynki zmieniające barwę na zieloną/czerwoną/białą.
  3. Zbyt duża jasność grafiki.
  4. Znikające obiekty.
  5. Zniekształcony sygnał RP1 dla EP07/Pesa Elf.
  6. Zniekształcone dźwięki napełniania i spuszczania powietrza z cylindrów EP07.
  7. Zniekształcone dźwięki hamowania i luzowania dla Pesa Elf.
  8. Szalejący kran hamulca EP07 po zmianie okna w Windows 10.
  9. Boty blokujące szlaki w przypadku wybrania złej ścieżki.
  10. Naliczanie ujemnych punktów za prędkość na Haslerze (brak założenia marginesu błędu).
  11. Kolorowy cień światła semafora (orb) podążający za szybą pociągu po jego minięciu.
  12. Zbyt krótki LOD.
  13. Brak możliwości regulacji zakresu ustawień grafiki (odległość rysowania itd.).
Edited by czubone
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

Moze nie utrudniajace ale psujace imersje, caly problem krotkiego LOD, widac to w szegolnosci na 'łąkach, polach'. Raz mam wrazenie ze po bokach linii kolejowej sa pola pszenicy, a wystarczy przekrecic glowe, i 'pszenica/zolta trawa' zaczyna znikac, a zaczyna wylazic z pomiedzy niej zielona wysoka trawa. Ogolnie mam wrazenie ze trawa ciut za wysoka, i za zielona, a kolory troszku przesycone jak na Polska szarzyzne. Moze jakis suwak saturacji kolorow w ustawieniach? ;)

Edited by Footz
  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Footz napisał(a):

Moze nie utrudniajace ale psujace imersje, caly problem krotkiego LOD, widac to w szegolnosci na 'łąkach, polach'.

Wystarczy z dyżurki w Łazach spojrzeć w prawo - normalnie Pustynię Błędowską widać w oddali....
Przydało by się tam "rysować" trochę dalej 😉

image.thumb.png.6cad14b5fa33dd77f70ed859d8125998.png

Edited by dudi
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, dudi napisał(a):

Wystarczy z dyżurki w Łazach spojrzeć w prawo - normalnie Pustynię Błędowską widać w oddali....
Przydało by się tam "rysować" trochę dalej 😉

image.thumb.png.6cad14b5fa33dd77f70ed859d8125998.png

Zastanawiam sie czy to jest jakies ograniczenie Unity, czy dlatego ze sim ma byc tez pod konsole...

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się, że (jeśli jest taka możliwość) to dla dyżurnych odległość rysowania w osi tracków powinna być zwiększona.
Tutaj nie ma dynamiki i zmiany scenerii za oknem - można poszaleć.

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

W dniu 28.12.2022 o 21:14, dudi napisał(a):

Wydaje mi się, że (jeśli jest taka możliwość) to dla dyżurnych odległość rysowania w osi tracków powinna być zwiększona.
Tutaj nie ma dynamiki i zmiany scenerii za oknem - można poszaleć.

Nie wiem co stoi na przeszkodzie żeby dać użytkownikom w ustawieniach dowolny zakres ustawień grafiki i żeby każdy sobie regulował wg własnego widzimisię/konfiguracji sprzętowej jaka posiada, bez względu na to czy jedzie lokomotywą, czy siedzi na dyżurce. Martwi mnie to że zazwyczaj jak gry są równocześnie przygotowywane na konsole (tak jak SimRail), są one zazwyczaj 'downgradowane' graficznie. Tak na początku było z MSFS 2020, choć ostatecznie chyba troszku poprawili wersję na PC.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 31.12.2022 o 12:17, koltshin napisał(a):

W nowym patchu 30.12 zamiast okresowo pojawiających się kolorowych podkładów czy szyn występują czasem zbyt ciemne podkłady, pasujące bardziej do nocnego oświetlenia. Załączam screen.

20221231115906_1.jpg

Też mi się to dzisiaj zdarzyło, przy wyjezdzie z Katowice Szopienice podklady i nasyp nagle zmienily sie w wegiel. Zgłaszałes to już w Błędach może??

Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
33 minuty temu, Footz napisał(a):

Też mi się to dzisiaj zdarzyło, przy wyjezdzie z Katowice Szopienice podklady i nasyp nagle zmienily sie w wegiel. Zgłaszałes to już w Błędach może??

Jest zgłoszone.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 62 / 83
          • Percentage filling 75%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 2 / 26
          • Percentage filling 8%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 5 / 79
          • Percentage filling 6%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 2 / 76
          • Percentage filling 3%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 11 / 81
          • Percentage filling 14%
          • Most players 80
      • EN2
      • en2
      • 0 / 39
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 1 / 76
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 18 / 80
          • Percentage filling 23%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 2 / 86
          • Percentage filling 2%
          • Most players 66
      • DE4
      • de4
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 5 / 80
          • Percentage filling 6%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 3 / 77
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 78
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 7 / 81
          • Percentage filling 9%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 3 / 98
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 17 / 27
          • Percentage filling 63%
          • Most players 27
      • PL3
      • pl3
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 27
      • PL4
      • pl4
      • 6 / 27
          • Percentage filling 22%
          • Most players 27
      • PL8
      • pl8
      • 3 / 27
          • Percentage filling 11%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 8 / 27
          • Percentage filling 30%
          • Most players 27
      • EN2
      • en2
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 20 / 27
          • Percentage filling 74%
          • Most players 27
      • DE3
      • de3
      • 4 / 27
          • Percentage filling 15%
          • Most players 27
      • DE4
      • de4
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 7 / 27
          • Percentage filling 26%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 8 / 27
          • Percentage filling 30%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 200 / 1472 Total players
    • 14% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy