czubone Posted December 27, 2022 Share Posted December 27, 2022 (edited) Dopisujcie w komentarzu, postaram się na bieżąco uzupełniać. Podkłady kolejowe zmieniające barwę na zieloną/czerwoną. Cytat W nowym patchu 30.12 zamiast okresowo pojawiających się kolorowych podkładów czy szyn występują czasem zbyt ciemne podkłady, pasujące bardziej do nocnego oświetlenia. Budynki zmieniające barwę na zieloną/czerwoną/białą. Zbyt duża jasność grafiki. Znikające obiekty. Zniekształcony sygnał RP1 dla EP07/Pesa Elf. Zniekształcone dźwięki napełniania i spuszczania powietrza z cylindrów EP07. Zniekształcone dźwięki hamowania i luzowania dla Pesa Elf. Szalejący kran hamulca EP07 po zmianie okna w Windows 10. Boty blokujące szlaki w przypadku wybrania złej ścieżki. Naliczanie ujemnych punktów za prędkość na Haslerze (brak założenia marginesu błędu). Kolorowy cień światła semafora (orb) podążający za szybą pociągu po jego minięciu. Zbyt krótki LOD. Brak możliwości regulacji zakresu ustawień grafiki (odległość rysowania itd.). Edited January 4, 2023 by czubone 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Footz Posted December 28, 2022 Share Posted December 28, 2022 (edited) Moze nie utrudniajace ale psujace imersje, caly problem krotkiego LOD, widac to w szegolnosci na 'łąkach, polach'. Raz mam wrazenie ze po bokach linii kolejowej sa pola pszenicy, a wystarczy przekrecic glowe, i 'pszenica/zolta trawa' zaczyna znikac, a zaczyna wylazic z pomiedzy niej zielona wysoka trawa. Ogolnie mam wrazenie ze trawa ciut za wysoka, i za zielona, a kolory troszku przesycone jak na Polska szarzyzne. Moze jakis suwak saturacji kolorow w ustawieniach? ;) Edited December 28, 2022 by Footz 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dudi Posted December 28, 2022 Share Posted December 28, 2022 (edited) 4 godziny temu, Footz napisał(a): Moze nie utrudniajace ale psujace imersje, caly problem krotkiego LOD, widac to w szegolnosci na 'łąkach, polach'. Wystarczy z dyżurki w Łazach spojrzeć w prawo - normalnie Pustynię Błędowską widać w oddali.... Przydało by się tam "rysować" trochę dalej 😉 Edited December 28, 2022 by dudi 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Footz Posted December 28, 2022 Share Posted December 28, 2022 14 minut temu, dudi napisał(a): Wystarczy z dyżurki w Łazach spojrzeć w prawo - normalnie Pustynię Błędowską widać w oddali.... Przydało by się tam "rysować" trochę dalej 😉 Zastanawiam sie czy to jest jakies ograniczenie Unity, czy dlatego ze sim ma byc tez pod konsole... Link to comment Share on other sites More sharing options...
igorkbk Posted December 28, 2022 Share Posted December 28, 2022 Nie wiem czy to tylko mi się wydaje ale spadła troszkę optymalizacja od tego update'u Link to comment Share on other sites More sharing options...
dudi Posted December 28, 2022 Share Posted December 28, 2022 Wydaje mi się, że (jeśli jest taka możliwość) to dla dyżurnych odległość rysowania w osi tracków powinna być zwiększona. Tutaj nie ma dynamiki i zmiany scenerii za oknem - można poszaleć. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Footz Posted December 30, 2022 Share Posted December 30, 2022 W dniu 28.12.2022 o 21:14, dudi napisał(a): Wydaje mi się, że (jeśli jest taka możliwość) to dla dyżurnych odległość rysowania w osi tracków powinna być zwiększona. Tutaj nie ma dynamiki i zmiany scenerii za oknem - można poszaleć. Nie wiem co stoi na przeszkodzie żeby dać użytkownikom w ustawieniach dowolny zakres ustawień grafiki i żeby każdy sobie regulował wg własnego widzimisię/konfiguracji sprzętowej jaka posiada, bez względu na to czy jedzie lokomotywą, czy siedzi na dyżurce. Martwi mnie to że zazwyczaj jak gry są równocześnie przygotowywane na konsole (tak jak SimRail), są one zazwyczaj 'downgradowane' graficznie. Tak na początku było z MSFS 2020, choć ostatecznie chyba troszku poprawili wersję na PC. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koltshin Posted December 31, 2022 Share Posted December 31, 2022 W nowym patchu 30.12 zamiast okresowo pojawiających się kolorowych podkładów czy szyn występują czasem zbyt ciemne podkłady, pasujące bardziej do nocnego oświetlenia. Załączam screen. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Footz Posted January 1, 2023 Share Posted January 1, 2023 W dniu 31.12.2022 o 12:17, koltshin napisał(a): W nowym patchu 30.12 zamiast okresowo pojawiających się kolorowych podkładów czy szyn występują czasem zbyt ciemne podkłady, pasujące bardziej do nocnego oświetlenia. Załączam screen. Też mi się to dzisiaj zdarzyło, przy wyjezdzie z Katowice Szopienice podklady i nasyp nagle zmienily sie w wegiel. Zgłaszałes to już w Błędach może?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team uetam Posted January 1, 2023 SIMRAIL Team Share Posted January 1, 2023 33 minuty temu, Footz napisał(a): Też mi się to dzisiaj zdarzyło, przy wyjezdzie z Katowice Szopienice podklady i nasyp nagle zmienily sie w wegiel. Zgłaszałes to już w Błędach może?? Jest zgłoszone. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts