Jump to content

Wygładzanie krawędzi


Pitoras

Recommended Posts

Sugerowałbym zmianę lub usprawnienie systemu wygładzania krawędzi, gdyż obecny na rozdzielczości 1080p strasznie psuje wrażenia z jazdy czy obserwację otoczenia (zwłaszcza w ruchu). TAA strasznie mocno zmiękcza krawędzie, do tego stopnia, że nie całe 100m dalej np. sieć trakcyjna jest kompletnie już nie widoczna, tylko 20m przez jest bardzo mocno zniekształcona. Za to mniejsze poziomy wygładzania (SMAA i FXAA) powodują istną "sałatkę z pikseli". Przykładowo TD2 (który chyba jest oparty na tym samym silniku) czy nawet Maszyna, znacznie lepiej sobie z tym tematem radzą. Oczywiście ktoś powie zaraz, że kup lepszy monitor i grafikę (RTX obsługujący DLSS np.), tyle że no nie każdego stać na monitory 4K czy grafiki serii RTX. Chodzi mi po prostu że jest za duża różnica m.in. między pośrednim (SMAA), a 'najlepszym' (TAA) filtrem pod względem wizualnym. TAA ładnie się prezentuje jedynie w scenach statycznych.

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Dorzucilbym jeszcze mozliwosc zmiany plynnej jasnosci otoczenia . Obecne tak daje po oczach ze nie da sie grac na dziennych sceneriach , bola oczy ,zmiana jasnosci na monitorze powoduje ciemnienie w kabinie.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy