Pitoras Posted December 22, 2022 Posted December 22, 2022 Sugerowałbym zmianę lub usprawnienie systemu wygładzania krawędzi, gdyż obecny na rozdzielczości 1080p strasznie psuje wrażenia z jazdy czy obserwację otoczenia (zwłaszcza w ruchu). TAA strasznie mocno zmiękcza krawędzie, do tego stopnia, że nie całe 100m dalej np. sieć trakcyjna jest kompletnie już nie widoczna, tylko 20m przez jest bardzo mocno zniekształcona. Za to mniejsze poziomy wygładzania (SMAA i FXAA) powodują istną "sałatkę z pikseli". Przykładowo TD2 (który chyba jest oparty na tym samym silniku) czy nawet Maszyna, znacznie lepiej sobie z tym tematem radzą. Oczywiście ktoś powie zaraz, że kup lepszy monitor i grafikę (RTX obsługujący DLSS np.), tyle że no nie każdego stać na monitory 4K czy grafiki serii RTX. Chodzi mi po prostu że jest za duża różnica m.in. między pośrednim (SMAA), a 'najlepszym' (TAA) filtrem pod względem wizualnym. TAA ładnie się prezentuje jedynie w scenach statycznych. 2
robert357 - W7 FTW Posted December 22, 2022 Posted December 22, 2022 Lepszy sprzęt nic nie da, bo wygładzanie krawędzi jest tak samo tragiczne. Jedynie DLSS/FSR jako tako działa.
Arti Posted December 23, 2022 Posted December 23, 2022 Dorzucilbym jeszcze mozliwosc zmiany plynnej jasnosci otoczenia . Obecne tak daje po oczach ze nie da sie grac na dziennych sceneriach , bola oczy ,zmiana jasnosci na monitorze powoduje ciemnienie w kabinie. 1
Pitoras Posted December 23, 2022 Author Posted December 23, 2022 Generalnie przydałaby się możliwość zmiany jasności lub korekcji gamma. Kolory trawy też są zbyt intensywne, na totalnie pierwszych screenach waszych był bardziej prawidłowy odcień, bliższy szarości. 2
ZjemCiKolege Posted December 23, 2022 Posted December 23, 2022 Podepnę się do tego tematu, gdyż fajnie jakby wersja dlss była nowsza niż 2.2.11.0 no, chyba że podmiana dll działa 😉
Recommended Posts