okles92 Posted December 21, 2022 Posted December 21, 2022 Hej, fajnie, że została wprowadzona funkcjonalność szybkiego zejścia/wejścia na pozycje nastawnika (z shiftem, jak w maszynie), brakuje mi jednakże analogicznej funkcjonalności dla dźwigni bocznikowania, żeby było to spójne. Da to się dorobić? Pozdrawiam, Łukasz 1
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted January 5, 2023 SIMRAIL Team Posted January 5, 2023 Zrobione. Wyjdzie w tym albo następnym patchu. 1 4
robert357 - W7 FTW Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 A dałoby się zmodyfikować jeszcze szybkie wskakiwanie na wyższe pozycje tak, by można było tego użyć dopiero z pozycji 1 i wzwyż? 1
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted January 6, 2023 SIMRAIL Team Posted January 6, 2023 Już ja wiem, o co Ci chodzi 😉 Co do zasady - tak, natomiast nie wiem, czy inni gracze będą równie entuzjastycznie nastawieni do takiej zmiany. Do samego tematu można podejść na kilka sposobów, np. - całkowicie zablokować ten skrót na pozycji 0 - na pozycji 0 (przy otwartych liniowych) umożliwić wejście tylko na pozycję 1 i do czasu zamknięcia styczników uniemożliwić przejście dalej - jw. ale od pozycji numer 2 zostawić po staremu
MALECKI Posted January 6, 2023 Posted January 6, 2023 Przecież cała przyjemność jazdy EU to właśnie kręcenie fajerą i słuchanie rozruchów. 2
robert357 - W7 FTW Posted January 6, 2023 Posted January 6, 2023 No ja myślałem nad takim rozwiązaniem, że po użyciu skrótu z pozycji 0 automatycznie poczeka na tej pierwszej pozycji aż do zamknięcia styczników i poleci dalej. Kompletne zablokowanie może sprawić, że niektórzy nie będą rozumieć czemu to nie działa. 1
Pasiur Posted January 6, 2023 Posted January 6, 2023 Jest bardzo proste rozwiązanie, które zadowoli wszystkich. W ustawieniach gry dać możliwość wyboru między uproszczonym sterowaniem pociągu i zaawansowanym.
tomnord15 Posted January 6, 2023 Posted January 6, 2023 (edited) Szczerze? To powinno być to rozwiązane tak jak w MaSzynie a dlaczego? Bo nikt w realu nie przestawia z najwyższej pozycji bocznika na najniższą pozycja po pozycji tylko od razu zjeżdża do zera tak samo jak z nastawnikiem jazdy gdy osiągniemy docelową prędkość i odwrotnie gdy jedziemy powyżej 70 km/h to od razu dajemy najpierw na pierwszą bezoporową, krótka przerwa na przełączenie się układu i na drugą bezoporową, i tak jest właściwie. Edited January 6, 2023 by tomnord15 1
hyzwar Posted January 6, 2023 Posted January 6, 2023 7 minut temu, tomnord15 napisał(a): Szczerze? To powinno być to rozwiązane tak jak w MaSzynie a dlaczego? Bo nikt w realu nie przestawia z najwyższej pozycji bocznika na najniższą po pozycji tylko od razu zjeżdża do zera tak samo jak z nastawnikiem jazdy. No i tak właśnie będzie, z shiftem 1
Recommended Posts