Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ciągle włącza mi się buczek (sygnał dźwiękowy) bez żadnych innych wizualnych wskaźników. Mam czuwak wyłączony. Aby go wyłączyć i przywrócić działanie, muszę zresetować całą moc do zera. Nie wyzwala żadnych wyłączników przeciążeniowych, jak to ma miejsce przy przekroczeniu 600 amperów. Jadę ze stałą prędkością, a nagle włącza się losowy buczek i następuje odcięcie zasilania... Doprowadza mnie to do szału... Co to jest i jak to zatrzymać? Dzięki

Posted

Ten buczek sygnalizuje poślizg kół. Wyłączysz go niwelując poślizg (albo schodzisz z mocy albo sypiesz piach pod koła). Fajny bajer z tym buczkiem, poślizg jest też sygnalizowany kontrolką, ale ta jest tak ulokowana, że rzadko jest widoczna w polu widzenia kamery. 

  • I agree 2
Posted (edited)
1 hour ago, Królik Uszasty said:

Buczek włącza się też po 5 minutach jazdy z użyciem wysokiego rozruchu. Żeby go wyłączyć, należy używać tej funkcji z umiarem.

Co to jest "wysoki rozruch"? To nie jest tylko w Siódemkach? 

Edited by wyskass
Posted
2 hours ago, mluczak.kutno said:

Ten buczek sygnalizuje poślizg kół. Wyłączysz go niwelując poślizg (albo schodzisz z mocy albo sypiesz piach pod koła). Fajny bajer z tym buczkiem, poślizg jest też sygnalizowany kontrolką, ale ta jest tak ulokowana, że rzadko jest widoczna w polu widzenia kamery. 

Tak myślałem, ale normalnie, to można tylko cofnąć kilka klików, is łapie. Też widać czy się ślizga, po ruchu amperes, wiec nie rozumiem jak poślizg, w tym przypadku jest inny, i potrzeba wszystko wyzerować?  

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy