Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jak w tytule, buduję własny moduł sterowania, który będzie służył mi zamiast klawiatury i mam w tym temacie pytanie, czy jest możliwość by zostało wystawione jakieś API do pełnej komunikacji dwukierunkowej? Chciałbym wyciągać takie informacje jak: zadana prędkość na tempomacie, SHP, aktualnie pobierany prąd (A), czy inne pierdoły, takie jak choćby sygnał, że jest włączony tempomat. Wiem, że jest to zupełnie nadprogramowe, ale jeśli macie moduł, który za to odpowiada, to może jest możliwość wystawienia API bym mógł to spiąć u siebie?
Drugie pytanie tyczy się zakresu znaków, jakie są przyjmowane przez API kontrolera. Mogę to testować i na pewno po iluś godzinach będę miał całkiem spory zestaw, ale jeśli jest opcja, to proszę o podanie zakresu znaków HEX jaki jest obsługiwany - znacznie uprości mi to pracę.

Pozdrawiam.

  • I agree 1
Posted

Właściwie to wystarczy mi informacja, że przewidujecie możliwość wystawienia API lub nie. No i kwestia zakresu hexów łapanych przez wasze API przy komunikacji z klawiaturą.

  • I agree 1
Posted

Jest dedykowany wątek na forum dotyczący kontrolerów : 

 

 

Niestety wciąż czekamy na informacje od developerów kiedy to będzie supportowane i jak.

Posted (edited)

Patrząc na roadmap z 13 stycznia 2024 (publikacja na profilu oficjalnym):

image.thumb.png.a9ad2ab4687b2825507292c9755d5cbf.png

 

to wiedząc, że manewry powoli powstają, save game też, LUA edytor też, wersja konsolowa też (nowe $$$), to patrząc na prawą stronę, kasując zewnętrzne DLC, mamy miejsce na pracę nad  I/O support 🙂 

Czekamy zatem ...

Edited by Conrad
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy