beskidek2513 Posted Saturday at 11:18 PM Posted Saturday at 11:18 PM Proponuję na wakacje stworzyć kilka pociągów kolonijnych (specjalnych) prowadzonych lokomotywami ET22/EU07, które miałyby po 14-18 wagonów (jak za starych czasów na PKP jeździły takie). Można byłoby to wcisnąć na CMK w relacji W-wa - Starzyny - Tunel - Sosnowiec Płd. - Katowice i też w odwrotnym kierunku, a także np. Mszczonów (Szeligi) - Góra Włodowska - Katowice, bądź Mszczonów (Szeligi) - Starzyny - Kraków. Myślę, że bardziej byłoby to uzasadnione, aby puścić takie pociągi w godzinach nocnych, ale też za dnia ze 2-3 pary można by było wprowadzić. Ciekawe tylko, jakby system czytał zatrzymanie pociągu, gdyby ów nie mieścił się w peronach? Był już taki pociąg przed wyjściem z EA, bodajże nocny 1325x, nie pamiętam dokładnie numeru, ale był prowadzony bykiem i miał 12 wagonów. Wtedy to działało, to czemu by nie powtórzyć teraz tego?
Marcion Posted Monday at 09:24 AM Posted Monday at 09:24 AM Zbyt długi pociąg powoduje, że boty sobie nie radzą z postojami handlowymi. Pociągi nocne, które wymieniłeś były za długie na Warszawie Zachodniej, a bot chciał przepuścić pendolino, które nie mogło wjechać. Boty nie rozróżniają długości torów i nawet teraz jest czasami problem, że w Niedźwiedziu bot puszcza towara na bok, który się nie mieści i stacja się blokowała. Gdyby nie było takich problemów to z pewnością już część składów EIP jeździłaby podwójnie. 1 2
Recommended Posts