Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć, nie wiem czy ten temat był poruszany ale z chęcią się doczepię to paru kwestii które mnie irytują. Może ludzie nie związani z koleją nie widzą tego problemu ale dlaczego kochany Oerlikon jest tak wykastrowany? Gdzie jest napełnienie uderzeniowe (Fala)? Gdzie jest syk przepływającego powietrza (coś słychać ale to...)? To są szczegóły ale serio warto się skupić nad ważnym aspektem jakim jest hamowanie pociągu prawda? Zapraszam do dyskusji.

  • SIMRAIL Team
Posted

Napełnianie uderzeniowe jest zaimplementowane, natomiast jest jakiś wredny błąd schowany w obliczeniach przewodu głównego, który sprawia wrażeniem, że ciśnienie w nim się za szybko wyrównuje. To powoduje, że zawór nie jest w stanie podbić ciśnienia z dłuższym składem.

Syk powietrza jest zaimplementowany: hamowanie nagłe, upuszczanie z przewodu przy hamowaniu służbowym, napełnienie przewodu przy luzowaniu, upuszczanie powietrza ze zbiornika wyrównawczego po napełnianiu uderzeniowym (czyli samoczynne zejście z przeładowania 5,4 -> 5,0). Kwestia dźwięków jest taka, że po nagraniu z oryginalną dynamiką i tak niektóre dźwięki były podgłaśniane o 10-20 dB, żeby w symulatorze były jakkolwiek słyszalne.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy