Jump to content

Recommended Posts

Posted

 

---

 

Witam,

 

Od pewnego czasu z przykrością obserwuję, w jakim stanie znajduje się obecnie SimRail – zarówno w trybie multiplayer, jak i singleplayer. Piszę tę wiadomość częściowo z głowy, częściowo z sentymentu do gry, która miała ogromny potencjał i w wielu aspektach nadal go ma. Niestety, w mojej ocenie aktualny stan gry pozostawia wiele do życzenia.

 

Wydawane DLC trafiają do produkcji, mimo że podstawowa wersja gry nadal nie została w pełni dopracowana. Wiele funkcji zapowiedzianych w roadmapie wciąż nie zostało wdrożonych, co budzi rozczarowanie wśród graczy.

 

Z tego powodu chciałbym zwrócić się do twórców z prośbą o rozważenie udostępnienia społeczności możliwości aktywnego udziału w rozwoju gry – w szczególności w zakresie poprawek i nowych funkcji. Wielu graczy posiada odpowiednie umiejętności i pasję, by przyczynić się do rozwoju SimRail. Taka forma współpracy – oczywiście za zgodą i przy kontroli głównych developerów – mogłaby znacząco przyspieszyć proces usprawnień.

 

Wiele znanych tytułów zyskało dzięki silnemu zaangażowaniu społeczności i wierzę, że SimRail również mógłby pójść tą drogą. Taka inicjatywa mogłaby funkcjonować na zasadzie dobrowolnej (pro bono), gdzie społeczność – w swoim wolnym czasie – wprowadzałaby zmiany i poprawki, które po weryfikacji trafiałyby do gry.

 

Społeczność SimRail to grupa zaangażowanych ludzi z konkretnymi oczekiwaniami i wartościowymi pomysłami. Warto z tej siły skorzystać.

 

Chętnie poznam Wasze opinie na ten temat!

 

 

---

 

  • I agree 9
Posted

Szanowny kolega maszynista wyżej odpisał, że została udostępniona wersja beta (co jest naprawdę sporym plusem), więc niejako uczestniczymy w tworzeniu gry na bieżąco.  Widzę, że drugi Szanowny kolega ma dopisek "PlayTesty", więc wychodzi na to, że jest z nami od samego początku. Czy nie zdążył przez te kilka lat kolega przyzwyczaić się do takiego stanu rzeczy? Tak, ja też ubolewam, że nie ma kilku funkcji w podstawowej wersji gry, które miały pojawić się do wyjścia z wczesnego dostępu, ale cały czas mam z tyłu głowy, że jest to mały zespół i to wszystko trochę potrwa. Z drugiej strony, twórcy MUSZĄ mieć tego świadomość, że czas to pieniądz, i im szybciej to wszystko zostanie zrobione i wydane, tym WSZYSCY na tym skorzystamy. 

  • I agree 1
Posted
Godzinę temu, KOlorowy napisał(a):

Szanowny kolega maszynista wyżej odpisał, że została udostępniona wersja beta (co jest naprawdę sporym plusem), więc niejako uczestniczymy w tworzeniu gry na bieżąco.  Widzę, że drugi Szanowny kolega ma dopisek "PlayTesty", więc wychodzi na to, że jest z nami od samego początku. Czy nie zdążył przez te kilka lat kolega przyzwyczaić się do takiego stanu rzeczy? Tak, ja też ubolewam, że nie ma kilku funkcji w podstawowej wersji gry, które miały pojawić się do wyjścia z wczesnego dostępu, ale cały czas mam z tyłu głowy, że jest to mały zespół i to wszystko trochę potrwa. Z drugiej strony, twórcy MUSZĄ mieć tego świadomość, że czas to pieniądz, i im szybciej to wszystko zostanie zrobione i wydane, tym WSZYSCY na tym skorzystamy. 

Ale clu tego co napisałem to to, żeby społeczność też zaczęła tworzyć kontent a nie tylko testować, chyba źle zeozumiałeś

  • I agree 1
Posted
17 minut temu, Sn1ck3rs napisał(a):

Ale clu tego co napisałem to to, żeby społeczność też zaczęła tworzyć kontent a nie tylko testować, chyba źle zeozumiałeś

Cytat

Z tego powodu chciałbym zwrócić się do twórców z prośbą o rozważenie udostępnienia społeczności możliwości aktywnego udziału w rozwoju gry – w szczególności w zakresie poprawek i nowych funkcji.

Aktywny udział w rozwoju gry, to między innymi udostępnienie nam wersji beta, ale i zgłaszanie swoich propozycji na forum. Z resztą, polecam przejrzeć forum, bo podobna forma współpracy już obowiązywała (albo i dalej obowiązuje, stanu faktycznego nie znam) 

Posted
21 minut temu, Sn1ck3rs napisał(a):

żeby społeczność też zaczęła tworzyć kontent a nie tylko testować, chyba źle zeozumiałeś

Żeby coś takiego miało miejsce (chociażby tylko grafika wagonów i lokomotyw) musi być specjalne narzędzie.

A kiedy mają pracować nad tym narzędziem skoro nawet wszystkie podstawowe fukcje gry są niedopracowane?

  • I agree 3
Posted
23 minuty temu, PL_Andrev napisał(a):

Żeby coś takiego miało miejsce (chociażby tylko grafika wagonów i lokomotyw) musi być specjalne narzędzie.

Żadnego specjalnego narzędzia nie potrzeba, potrzeba odszyfrowania przynajmniej części plików gry lub implementacja mechanizmu który przeszukiwałby jakiś konkretny, niezaszyfrowany, folder w poszukiwaniu tekstur od społeczności. Z resztą mod zmieniający tekstury na takie z logami nielicencjonowanych firm trzecich już jest i nie wymagał on niczego od SimKolu. 

  • I agree 1
Posted
9 minut temu, Rafał napisał(a):

Żadnego specjalnego narzędzia nie potrzeba, potrzeba odszyfrowania przynajmniej części plików gry 

XD Naprawdę myślisz że oni szyfrują tekstury??? XDDD

To cecha akurat tego silnika gry, że tekstury są kompilowane i niedostępne do edycji. Są oczywiście metody które umożliwiają podpięcie tekstur z katalogu zewnętrznego, ale jakoś dziwnie się mało spotyka takich rozwiązań. 

Posted
9 godzin temu, Sn1ck3rs napisał(a):

---

Witam,

Od pewnego czasu z przykrością obserwuję, w jakim stanie znajduje się obecnie SimRail – zarówno w trybie multiplayer, jak i singleplayer. Piszę tę wiadomość częściowo z głowy, częściowo z sentymentu do gry, która miała ogromny potencjał i w wielu aspektach nadal go ma. Niestety, w mojej ocenie aktualny stan gry pozostawia wiele do życzenia.

Wydawane DLC trafiają do produkcji, mimo że podstawowa wersja gry nadal nie została w pełni dopracowana. Wiele funkcji zapowiedzianych w roadmapie wciąż nie zostało wdrożonych, co budzi rozczarowanie wśród graczy.

Z tego powodu chciałbym zwrócić się do twórców z prośbą o rozważenie udostępnienia społeczności możliwości aktywnego udziału w rozwoju gry – w szczególności w zakresie poprawek i nowych funkcji. Wielu graczy posiada odpowiednie umiejętności i pasję, by przyczynić się do rozwoju SimRail. Taka forma współpracy – oczywiście za zgodą i przy kontroli głównych developerów – mogłaby znacząco przyspieszyć proces usprawnień.

Wiele znanych tytułów zyskało dzięki silnemu zaangażowaniu społeczności i wierzę, że SimRail również mógłby pójść tą drogą. Taka inicjatywa mogłaby funkcjonować na zasadzie dobrowolnej (pro bono), gdzie społeczność – w swoim wolnym czasie – wprowadzałaby zmiany i poprawki, które po weryfikacji trafiałyby do gry.

Społeczność SimRail to grupa zaangażowanych ludzi z konkretnymi oczekiwaniami i wartościowymi pomysłami. Warto z tej siły skorzystać.

Chętnie poznam Wasze opinie na ten temat!

---

To jest projekt biznesowy. Nowe DLC zapewnia dochody. A błędami i poprawkami zajmują się z łaski na uciechę. Ktoś z wierchuszki nawet bezczelnie odpowiedział, że informatycy nie pracują 24/7. To w kontekście tego co działo się w majowy weekend. Wczoraj napisałem do takiego jednego  sprawie serwerów PL3, PL5 ale jak to zwykle bywa buc nie jest w stanie odpowiedzieć albo mu się nie chce. 

Nikt nie wymaga całodobowego zaangażowania kogokolwiek. Jednakże skoro ludzie zapłacili za produkt i taki jeden buc z drugim dzięki temu mają co do gara włożyć winni są szacunek dla klientów lub odbiorców jak kto woli. 

A przechodząc do meritum, twierdzę że cokolwiek stworzone przez użytkowników przerastające zdolnościom intelektualnym developerów dopuszczone nie będzie. Nie można bowiem podważać autorytetu twórców, choćby byli największymi głąbami na świecie.

Rozumiem, że w ramach odwetu za głoszenie prawdy oczywistej w swoim prymitywizmie zostanie mi zapodany permanentny ban. Tak, abym nie miał możliwości korzystania z czegoś za co zapłaciłem.  Nie mam nastu lat. Tylko kilkadziesiąt i też prowadzę biznes. Ale niech ktokolwiek zanim zrobi taki krok przemyśli sobie czy warto. Bo można z tego zrobić niezłe halo. I projekt biznesowy może pójść w rozsypkę.

Już sam fakt że ktoś na forum wyświetla mi komunikat o moderowaniu moich treści trąci głupotą. To tak jakby ktoś z góry zakładał, że sugestia jakiegokolwiek użytkownika wnosząca in plus a będąca poza zasięgiem intelektualnego pojmowania nie może ujrzeć światła dziennego, bo to podważy autorytet twórcy developera. Typowo polskie myślenie. 

  • I disagree 4
  • Confused 3
  • I agree 2
Posted (edited)
39 minut temu, PL_Andrev napisał(a):

Naprawdę myślisz że oni szyfrują tekstury?

Tak, i to nie opinia a fakt. Wszystkie pliki gry są zaszyfrowane, bez klucza deszyfrującego nie wypakujesz ich z plików gry.
 

39 minut temu, PL_Andrev napisał(a):

To cecha akurat tego silnika gry, że tekstury są kompilowane i niedostępne do edycji.

Tak, aczkolwiek w Unity da się do nich bez problemu dostać jeżeli nie są zaszyfrowane.

Edited by Rafał
Posted
1 godzinę temu, pomperek napisał(a):

Nowe DLC zapewnia dochody.

Właśnie. Nowe DLC a nie łatanie podstawki 🙂

Na dodatkach od społeczności producent nie zarobi, dlatego też nie widzę powodu, dla którego na takie dodatki miałby się otwierać. Gdyby producentowi na tym zależało, to już by to zrobił dawno temu- mało to przecież głosów było, że w grze brakuje wszystkiego (oprócz torów)?

Z drugiej strony. Czy społeczność SR dałaby radę pociągnąć projekt stworzenia np jakieś scenerii od A do Z, z realnym układem torowym, realnym terenem i chociaż niewielką ilością dedykowanych budynków? Pytanie jest jak najbardziej zasadne, bo już niejedna sceneria do Maszyny, TD2, OpenRails czy Trainza umarła na jakimś bardzo wczesnym etapie prac. Po prostu w pewnym momencie kończy się początkowy zapał, zaczyna się postrzegać stopień skomplikowania i cóż- już się nie chce, szczególnie że robi się tak naprawdę "za darmo".  To samo możemy powiedzieć o nowych lokomotywach i wagonach. Przez kilkanaście lat podglądania symulatorowych społeczności już się naoglądałem masy screenów cudownych modeli czy tras, które rzekomo były bliskie wydania a ostatecznie autor nagle znikał z forum i zostawiał społeczności tylko rozczarowanie. Już nie wspomnę o innych inicjatywach, typu edytor tras do jednego symka, którego temat co jakiś czas jest podejmowany od nowa przez kolejnych ludzi i nikt nie potrafi tego doprowadzić do końca.

Ja tu widzę wielki entuzjazm, ale znam też realia. Jakiś czas temu podglądałem tworzenie jednej scenerii do Maszyny. Ułożenie jakichś 100km układu torowego, dołożenie terenu, postawienie sygnalizatorów i częściowo wskaźników zajęło bodajże... kilkaset roboczogodzin. Dokładnej wartości nie pamiętam, ale sam rząd wielkości robi wrażenie. A co z otoczeniem? Siecią trakcyjną? Co z resztą 'pierdół" typu zależności na nastawniach? Goście od TSW kiedyś pochwalili się swoim tempem tworzenia scenerii, dedykowany zespół kilkunastu osób robił "na gotowo" średnio jakieś 2km scenerii tygodniowo. Nie wiem niestety, ile robi się taką lokomotywę.

Simkol obiecał, że zrobi ET22, że zrobi Kraków, że zrobi Łódź. Obiecał i-o dziwo- zrobił, mniej lub bardziej spóźnione ale zrobione. Pewnie, kiedyś autorzy mogą przestać klepać te DLC i Simrail zacznie powoli umierać. W takiej sytuacji i tak społeczność nie da rady tej gry dalej napędzać, bo nie podtrzymają przy życiu multi- chyba że zdarzy się cud i dostaniemy możliwość stawiania własnych serwerów.

 

  • I agree 1
Posted
3 godziny temu, pomperek napisał(a):

To jest projekt biznesowy. Nowe DLC zapewnia dochody. A błędami i poprawkami zajmują się z łaski na uciechę. Ktoś z wierchuszki nawet bezczelnie odpowiedział, że informatycy nie pracują 24/7. To w kontekście tego co działo się w majowy weekend. Wczoraj napisałem do takiego jednego  sprawie serwerów PL3, PL5 ale jak to zwykle bywa buc nie jest w stanie odpowiedzieć albo mu się nie chce. 

Nikt nie wymaga całodobowego zaangażowania kogokolwiek. Jednakże skoro ludzie zapłacili za produkt i taki jeden buc z drugim dzięki temu mają co do gara włożyć winni są szacunek dla klientów lub odbiorców jak kto woli. 

A przechodząc do meritum, twierdzę że cokolwiek stworzone przez użytkowników przerastające zdolnościom intelektualnym developerów dopuszczone nie będzie. Nie można bowiem podważać autorytetu twórców, choćby byli największymi głąbami na świecie.

Rozumiem, że w ramach odwetu za głoszenie prawdy oczywistej w swoim prymitywizmie zostanie mi zapodany permanentny ban. Tak, abym nie miał możliwości korzystania z czegoś za co zapłaciłem.  Nie mam nastu lat. Tylko kilkadziesiąt i też prowadzę biznes. Ale niech ktokolwiek zanim zrobi taki krok przemyśli sobie czy warto. Bo można z tego zrobić niezłe halo. I projekt biznesowy może pójść w rozsypkę.

Już sam fakt że ktoś na forum wyświetla mi komunikat o moderowaniu moich treści trąci głupotą. To tak jakby ktoś z góry zakładał, że sugestia jakiegokolwiek użytkownika wnosząca in plus a będąca poza zasięgiem intelektualnego pojmowania nie może ujrzeć światła dziennego, bo to podważy autorytet twórcy developera. Typowo polskie myślenie. 

Masz racje, pomysł na taki model gry nie dał by takich dochodów XD

Posted
17 minut temu, mluczak.kutno napisał(a):

dlatego też nie widzę powodu, dla którego na takie dodatki miałby się otwierać.

Może wystarczającym powodem jest uszczęśliwienie klientów i spełnienie wcześniejszych zapowiedzi byłoby wystarczającym powodem? Bo tak.... edytor scenerii był obiecany.
 

19 minut temu, mluczak.kutno napisał(a):

Z drugiej strony. Czy społeczność SR dałaby radę pociągnąć projekt stworzenia np jakieś scenerii od A do Z, z realnym układem torowym, realnym terenem i chociaż niewielką ilością dedykowanych budynków?

A dlaczego by nie? W kilka dni zrobiłem kilka budynków dla scenerii trójmiejskiej - screeny gdzieś tutaj wrzucałem. Ja wiem, że dla jednej osoby to projekt nader ambitny, ale chętnie zacząłbym od czegoś małego jakbym tylko miał edytor i dokumentację do niego. A do większego projektu to drużyna pierścienia by się na pewno jakaś zebrała.
 

22 minuty temu, mluczak.kutno napisał(a):

zajęło bodajże... kilkaset roboczogodzin.

Jak ktoś się spodziewa, że stworzenie kilkuset modeli i co najmniej trzech-czterech zestawu tekstur do nich to dwa kliknięcia to faktycznie może się zniechęcić uświadamiając sobie ogrom potrzebnej pracy, ale nie rozumiem jaki to miałby być argument przeciwko wydawaniu edytora scenerii?


W ogóle co to za pokręcona logika? Nie mając edytora scenerii na pewno nie będzie żadnych scenerii od społeczności, mając edytor dostępny być może coś zobaczysz wartego uwagi. Chyba lepiej mieć nadzieję i szansę na cokolwiek niż pewnikiem brak tej szansy? Czasami jak czytam niektóre osoby na tym forum to mam wrażenia że według waszej opinii to SimKol już powinien się położyć i tylko odpoczywać bo wszystko to dużo pracy albo nie przyniesie bezpośredniego zysku firmie.

  • I agree 4
Posted
14 godzin temu, Sn1ck3rs napisał(a):

Chętnie poznam Wasze opinie na ten temat!

Twój wcześniejszy wpis ma już 1900 odpowiedzi jak dobrze sprawdziłem.  O  roadmapie. To obecne pytanie ma potencjał na kolejne  2000:))))))  

Posted
30 minut temu, Rafał napisał(a):

Może wystarczającym powodem jest uszczęśliwienie klientów i spełnienie wcześniejszych zapowiedzi byłoby wystarczającym powodem? Bo tak.... edytor scenerii był obiecany.

Był tak obiecany, że aż stosowny kafelek wyleciał z menu głównego gry? 🙂 Przypominam, że na jego miejscu jest teraz edytor scenariuszy. I mogę się założyć, że to max co dostanie społeczność. Złosliwym bedąc można rzec, że edytor taki już każdy ma, wszak wystarczy systemowy notatnik...

32 minuty temu, Rafał napisał(a):

A dlaczego by nie? W kilka dni zrobiłem kilka budynków dla scenerii trójmiejskiej - screeny gdzieś tutaj wrzucałem

Z całym szacunkiem... Zrobiłeś w kilka dni kilka budynków do scenerii trójmiejskiej, tzn jaki to procent (promil) wszystkich budynków potrzebnych do jako- takiego ogarnięcia tej trasy? Dostosowałeś te budynki do gry, zrobiłeś im różne wersje LOD, wersje nocne, wersje na różne pory roku? Ja w kilka dni też kiedyś naklepałem kilka realnych modeli do Maszyny, wtedy boleśnie zrozumiałem że sama siatka z Blendera i teksturki PBR z Substanca to nie wszystko.
"Ależ Maszyna to drewno, nie ma się co chwalić"- cóż, dla innych gierek też robiłem modele.  Żadne hop-siup.

37 minut temu, Rafał napisał(a):

A do większego projektu to drużyna pierścienia by się na pewno jakaś zebrała.

Ależ społeczność innych symków, o których tu wspominałem, też wychodziła z takiego założenia. Czasem taka drużyna pierścienia się zbiera, robi i dowozi, czasem (zdecydowanie częściej) jednak nic z tego nie wychodzi. Wiem, że jest wiara w sukces, ale czemu akurat w tej grze miałoby być inaczej? Ludzie z Trainza mają chyba największą bibliotekę gotowych assetów, najprostszy edytor i- bez urazy- przywiązują najmniejszą wagę do jakości układu torowego oraz sieci trakcyjnej, a scenerie u nich jakoś nie powstają jak grzyby po deszczu...

39 minut temu, Rafał napisał(a):

jaki to miałby być argument przeciwko wydawaniu edytora scenerii?

Być może jest coś, o czym nie wiemy. Być może jakieś względy prawne/ licencyjne/ jakiekolwiek inne wzbraniają Simkolowi dać ludziom wprost te same narzędzia, z których korzystają. Być może takie narzędzia edycyjne musiałyby dopiero powstać, angażując budżet i czas programistów, którzy przecież nie załatali jeszcze podstawowej wersji gry. Albo po prostu boją się zalewu dodatków marnej jakości, co wpływać może na "dobre imię" ich projektu? Przecież nawet taka Maszyna z tego samego powodu wzbrania się przez dodatkami spoza oficjalnej sceny.

55 minut temu, Rafał napisał(a):

Czasami jak czytam niektóre osoby na tym forum to mam wrażenia że według waszej opinii to SimKol już powinien się położyć i tylko odpoczywać bo wszystko to dużo pracy

Przecież gra jeszcze nie skończona. To oni sami powinni dokończyć swoją grę, a nie społeczność. Społeczność uzbrojona w edytory to nie jest panaceum na problemy Simraila. Społeczność tymi edytorami nie naprawi chociażby lipnych serwerów multi. A taki programista, zwolniony z obowiązku pisania edytorów, już taki problem rozgryźć może.

  • I agree 3
Posted

Zakładka edytor scenerii była, więc bez dwóch zdań, ten edytor powinien zostać wydany. To był jeden z dwóch z powodów zakupienia przeze mnie tej gry. Drugi powód to multiplayer, więc nadal czekam.

 

  • I agree 3
Posted (edited)
2 godziny temu, misiek_131415 napisał(a):

Twój wcześniejszy wpis ma już 1900 odpowiedzi jak dobrze sprawdziłem.  O  roadmapie. To obecne pytanie ma potencjał na kolejne  2000:))))))  

No mój post o road mapie nastukał 160K co jest najwiekszym chyba wynikiem na całym forum XDDD

Edited by Sn1ck3rs
Posted
8 godzin temu, Rafał napisał(a):

Żadnego specjalnego narzędzia nie potrzeba, potrzeba odszyfrowania przynajmniej części plików gry lub implementacja mechanizmu który przeszukiwałby jakiś konkretny, niezaszyfrowany, folder w poszukiwaniu tekstur od społeczności. Z resztą mod zmieniający tekstury na takie z logami nielicencjonowanych firm trzecich już jest i nie wymagał on niczego od SimKolu. 

Gdzie ten mod można znaleźć?

  • I agree 1
  • SIMRAIL Team
Posted

No cóż, ja rozumiem krytykę, zwłaszcza zasłużoną, ale wydaje mi się, że jednak niewymyślne inwektywy wykraczają poza jej ramy.

10 godzin temu, pomperek napisał(a):

(...)Wczoraj napisałem do takiego jednego  sprawie serwerów PL3, PL5 ale jak to zwykle bywa buc nie jest w stanie odpowiedzieć albo mu się nie chce. 

Nikt nie wymaga całodobowego zaangażowania kogokolwiek.(...)

Po pierwsze, jest mi trochę przykro, że zostaję publicznie nazwany "bucem" - mam nadzieję, że to odosobniona opinia, ale może niech się reszta społeczności wypowie w tej kwestii.

Po drugie, napisałeś w piątek o godzinie jak widać....

image.png.9af7424f59bf3d633d6babc50202cfef.png

...i już kolejnego dnia o 10:35 postanawiasz naubliżać mi i reszcie zespołu. Jednocześnie piszesz, że nikt nie wymaga całodobowego zaangażowania kogokolwiek. W kolejnym zdaniu. Serio? Mi to się nie klei.

 

Nie wchodząc w dalszą polemikę - uważam, że Twoja wiadomość byłaby znacznie bardziej wartościowa, gdyby była napisana z klasą przystającą mężczyźnie w sile wieku. Natomiast agresja i obrażanie innych ludzi jest proszeniem się o wykluczenie ze społeczności niezależnie od tego, czy się jest "za", czy "przeciw".

  • Like 3
  • I disagree 1
  • I agree 19
Posted (edited)

W tym projekcie jest tyle niedowiezionych rzeczy, że musisz, a raczej powinieneś brać to na klatę Macieju. Taka jest naturalna kolej rzeczy w przyrodzie, zwłaszcza gdy najpierw bierze się pieniądze, a potem daje produkt. Żebyś nie zarzucał mi czegokolwiek, to przypominam, że kupując samochód oczekujesz tego, że będzie on bezusterkowo jeździć, a wszystkie jego systemy będą sprawne od przekręcenia kluczyka... inaczej przyjęty model marketingowy to wyłudzanie metodą "na wnuczka". 

Reasumując: stworzyliście model funkcjonowania, z którym musicie niestety żyć bo to Wasze autorskie dzieło.

Edited by Mywasher
  • I agree 3
Posted
3 godziny temu, Królik Uszasty napisał(a):

No cóż, ja rozumiem krytykę, zwłaszcza zasłużoną, ale wydaje mi się, że jednak niewymyślne inwektywy wykraczają poza jej ramy.

Po pierwsze, jest mi trochę przykro, że zostaję publicznie nazwany "bucem" - mam nadzieję, że to odosobniona opinia, ale może niech się reszta społeczności wypowie w tej kwestii.

Po drugie, napisałeś w piątek o godzinie jak widać....

image.png.9af7424f59bf3d633d6babc50202cfef.png

...i już kolejnego dnia o 10:35 postanawiasz naubliżać mi i reszcie zespołu. Jednocześnie piszesz, że nikt nie wymaga całodobowego zaangażowania kogokolwiek. W kolejnym zdaniu. Serio? Mi to się nie klei.

Nie wchodząc w dalszą polemikę - uważam, że Twoja wiadomość byłaby znacznie bardziej wartościowa, gdyby była napisana z klasą przystającą mężczyźnie w sile wieku. Natomiast agresja i obrażanie innych ludzi jest proszeniem się o wykluczenie ze społeczności niezależnie od tego, czy się jest "za", czy "przeciw".

Jest jakaś minimalna szansa że simrail będzie w takiej formie jak podałem w poście 

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy