Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ukończyłem bardzo przyjemny scenariusz intermodalny. Bardzo fajny scenariusz, ale ma następujące problemy. Dot. to ET22 z Sggrss. Pozostałych wariantów nie sprawdzałem, a pogoda nie ma wpływu na te błedy.
 

  1. Pociąg jest spawnowany z zerową prędkością. Można go zrespić jadącego 20km/h, że niby hamuje do semafora. Doda to trochę realizmu. VD się wczyta to poda S2.
  2. Pociąg jest respiony z złym kanałem radiowym. Sam testując LUA kiedyś miałem problem z ustawieniem kanału radiowego w pociagu. Jeśli to bug dajcie komunikat o workaround bo tarczy o kanale radiowym nie ma. W kodzie widzę, że próbujecie ustawić kanał, ale już w early access to nie działało. W sensie ta metoda tej klasy.
    Trains[0].SetRadioChannel(2, true)
  3. Przejazd kolejowy tuż po zrespieniu się nie zamyka i wymusza on 20km/h. Nie znalazłem w kodzie, że to feature.
  4. Zatrzymanie w Grodzisku Maz. nie ma sensu. Bo można na v-max przejechać na LK1, a nie wlec się 60km/h przez kawałek stacji. W ten sposób zwalniamy Pendolino. Rozumiem, że musi się coś dziać w tym scenariuszu, ale może to psuć imersję. Można np. dorzucić na LK1 jakieś kolmazy które by usprawiedliwiały taką decyzję.
  5. Brak instrukcji w miejscu rozkładu jazdy jak manewrować. Znowu ten sam problem. Nie każdy da sobie radę.. A w ET22 idzie uratować sytuację przy zerowym ciśnieniu w zbiorniku głównym, ale wymaga to trochę zabawy, a nie jak po patchu w EU07.  Ogólnie scenariusz mógł by być świetna bazą pod samouczek w DLC Łódź + Cargo. Uczy prawie wszystkiego w tym nawet ETCS.
  6. Na planszy z ukończeniem da się dojechać do krańca mapy. Można by wymusić, aby bot zatrzymał na najbliższym SBL pociąg manualnie ustawiając stan SBL na S1. Wtedy nie wydarzy się sytuacja, że gracz zobaczy kraniec mapy. Co nie powinno się wydarzyć.
  7. Zewy nie generują dzwięków, a powinny. To też kwestia LUA ewentualnie, aby to była logika symulatora już.

image.thumb.png.cf4eb5187a516113a88f7e055899298c.png

  • I agree 1
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Przejechałem właśnie ten scenariusz.

Ad. 6 - tuż po zakończeniu scenariusza na ekranie z podsumowaniem pod loka wyjechał samochód, zaciekawiony poczekałem aż pociąg dojechał do semafora wskazującego S1 Stój, który radośnie przerżnął z pełną prędkością.

 

Nie wiem czy w Pruszkowie próbę hamulca robi się na kanale szlakowym, ale bardzo mocno wątpię. Wyciągnięcie lektorom kija z tylnej części ciała też by bardzo pomogło się wczuć. Że nie wspomnę o wyciszaniu gry podczas rozmów - świat tak nie działa.

 

Standardowo opóźnienie w pociągu towarowym. Chciałbym zobaczyć choć jeden taki pociąg, szczególnie w Cargo, który jedzie z rozkładem co do minuty od początku do końca. Jeden wystarczy.

 

Powrotny skład jest dość ciężki, trzeci układ i boki zapięte, ale wskazówka woltomierza sztywna jak po błękitnych tabletkach. Pozazdrościć napięcia w sieci na linii, ale możliwość przeciążenia trafostacji i przez to chwilowy zanik napięcia byłby ciekawym urozmaiceniem.

Edited by Szigo
  • I agree 2
Posted (edited)

Ad.7 U mnie w wielu singlowych scenariuszach ZEWy nie generują dźwięku, choć bywa to losowe. Miałem nie raz taką sytuację, że gdy generował się dźwięk ZEW to scenariusz się "wysypywał". Miałem tak np. w scenariuszu Lata 80 na EN57. Dziwne zjawisko. 

Edited by eSPeIKaE
Stylistyka.
Posted

U Mnie w tym scenariuszu grając ET25 DRAGON nie działa ETCS, choć linia jest w grze wyposażona. Tzn jak chce ustawić ETCS to cały czas go zrywa, tak jakby linia nie była wyposażona w niego.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy