mluczak.kutno Posted March 23 Posted March 23 (edited) Kolejny problem. Utknąłem na S1 przed samym wjazdem do Łaz ŁC. Po radiu dostaję informacje, że mam czekać na zwolnienie szlaku przez pociąg osobowy. Dla toru obok wyświetlony został sygnał S13. Czekałem z 10min na osobowy i nic, cisza. Kolejne ZEWy to powtórzenie komunikatu o konieczności czekania na osobowy. Ps. Patrząc na przykładowe logi w tym wątku, to zapewne jest błąd gry a nie scenariusza... Eh, Simrail. SimRail_log_2025-03-23_17-58-42.txt Edited March 23 by mluczak.kutno
bart_dem Posted March 23 Posted March 23 (edited) Dojechałem luzem do Bukowna, połączyłem się ze składem, podałem analizę i dalej cisza. SimRail_log_2025-03-23_18-52-55.txt Edited March 23 by bart_dem
patwrobel Posted March 23 Author Posted March 23 30 minut temu, bart_dem napisał(a): Dojechałem luzem do Bukowna, połączyłem się ze składem, podałem analizę i dalej cisza. SimRail_log_2025-03-23_18-52-55.txt 14.78 MB · 1 pobranie Wiem, też to miałem kilka razy ale nie zabardzo mogę coś z tym zrobić leci błąd podczas ustawiania nowego rozkładu: Cytat [2025-03-23 21:37:06]: NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at TrainsetInfo.SetTimetable (Assets.Scripts.Trainset.Storage.TimeTableStorage timeTable, System.Boolean isAtTheStation, System.Boolean setEmptyBoards) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke (System.Object obj, System.Reflection.BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.MethodMemberDescriptor.Execute (MoonSharp.Interpreter.Script script, System.Object obj, MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext context, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.OverloadedMethodMemberDescriptor.PerformOverloadedCall (MoonSharp.Interpreter.Script script, System.Object obj, MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext context, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.OverloadedMethodMemberDescriptor+<>c__DisplayClass33_0.<GetCallback>b__0 (MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext context, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Internal_ExecCall (System.Int32 argsCount, System.Int32 instructionPtr, MoonSharp.Interpreter.CallbackFunction handler, MoonSharp.Interpreter.CallbackFunction continuation, System.Boolean thisCall, System.String debugText, MoonSharp.Interpreter.DynValue unwindHandler) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Processing_Loop (System.Int32 instructionPtr) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Coroutine_Resume (MoonSharp.Interpreter.DynValue[] args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaCoroutineWrapper+LuaWrappedCoroutine+<UnityToLuaWrappedCoroutine>d__15.MoveNext () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.SetupCoroutine.InvokeMoveNext (System.Collections.IEnumerator enumerator, System.IntPtr returnValueAddress) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaCoroutineWrapper+LuaWrappedCoroutine..ctor (Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaCoroutineWrapper parent, MoonSharp.Interpreter.Closure func) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaStaticMappings.CreateCoroutine (MoonSharp.Interpreter.Closure coroutine) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke (System.Object obj, System.Reflection.BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.MethodMemberDescriptor.Execute (MoonSharp.Interpreter.Script script, System.Object obj, MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext context, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.FunctionMemberDescriptorBase+<>c__DisplayClass29_0.<GetCallback>b__0 (MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext c, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments a) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Internal_ExecCall (System.Int32 argsCount, System.Int32 instructionPtr, MoonSharp.Interpreter.CallbackFunction handler, MoonSharp.Interpreter.CallbackFunction continuation, System.Boolean thisCall, System.String debugText, MoonSharp.Interpreter.DynValue unwindHandler) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Processing_Loop (System.Int32 instructionPtr) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Coroutine_Resume (MoonSharp.Interpreter.DynValue[] args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaCoroutineWrapper+LuaWrappedCoroutine+<UnityToLuaWrappedCoroutine>d__15.MoveNext () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.SetupCoroutine.InvokeMoveNext (System.Collections.IEnumerator enumerator, System.IntPtr returnValueAddress) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 Może coś mam źle ustawione w nim nie wiem, ale wątpię, bo jak start jest z Bukowna to ten sam rozkład ładuje się bez problemu. Wydaje mi się że SimRail ma problem czasem z przełączaniem między rozkładami czyli jak już jeden mamy i trzeba nowy załadować. Zrobiłem już wcześniej bezpiecznik że jak nie udało się załadować są te widoczne NULLe to próbuje jeszcze raz ale to chyba nic nie daje bo po tym błędzie z cytatu wywala się cały silnik gry i nie działają skrypty. Dlatego pociąg przed Tobą EU07 nie dociera do Sławkowa i nie można dostać wyjazdu z Bukowna - generalnie lipa 😞 1
patwrobel Posted March 23 Author Posted March 23 Godzinę temu, bart_dem napisał(a): Szkoda, bo chciało by się ukończyć taki fajny scenariusz👍 Ukończyć mozesz uruchom od etapu Bukowno i jedziesz dalej. Jutro pokombinuje może to problem z tym że dalem jako ostatnia stacje Łazy Łb zeby nie było komunikatu w Łazach że przejechano peron (absurd przy towarowym ale tak ma SimRail)
bart_dem Posted March 24 Posted March 24 Godzinę temu, patwrobel napisał(a): Ukończyć mozesz uruchom od etapu Bukowno Tak zrobiłem, ale to nie to samo co od początku do końca😉 1
patwrobel Posted March 24 Author Posted March 24 (edited) W dniu 23.03.2025 o 19:35, mluczak.kutno napisał(a): Kolejny problem. Utknąłem na S1 przed samym wjazdem do Łaz ŁC. Po radiu dostaję informacje, że mam czekać na zwolnienie szlaku przez pociąg osobowy. Dla toru obok wyświetlony został sygnał S13. Czekałem z 10min na osobowy i nic, cisza. Kolejne ZEWy to powtórzenie komunikatu o konieczności czekania na osobowy. Ps. Patrząc na przykładowe logi w tym wątku, to zapewne jest błąd gry a nie scenariusza... Eh, Simrail. SimRail_log_2025-03-23_17-58-42.txt 20.25 MB · 1 pobranie Nowa aktualizacja 1.0.6 już dostępna Link do pobrania: 44_patwrobel.7z (Aktualizacja: 2025.03.24) Hey, naprawione w nowej wersji 1.0.6. Problem był jak za daleko odjechał osobowy od gracza to SimRail go usuwa i jak do niego znów się zbliżasz to go sam tworzy ale już nie pod LC tylko LB 😕 co psuje scenariusz i uniemożliwia podanie na zajęty tor. Dodałem stosowne zabezpieczenie. Edited March 24 by patwrobel 2 2
jmluengor Posted Saturday at 08:30 PM Posted Saturday at 08:30 PM A fantastic and very entertaining scenario. My sincere thanks and appreciation for your work. 1
patwrobel Posted 12 hours ago Author Posted 12 hours ago Nowa aktualizacja 1.0.7 już dostępna Link do pobrania: 44_patwrobel.7z (Aktualizacja: 2025.03.31) Bardzo ważna aktualizacja! Podczas oglądania filmików na Youtube z moich tras zauważyłem, że ludzie zasygnalizowali że jak nałożą się dwa komunikaty audio na siebie to całość przestaje działać - nie wiedziałem o takim problemie SimRail. Zrobiłem zabezpieczenie (kolejkowanie) komunikatów, aby nie nakładały się - powinno to pomóc 🙂 Drugą rzecz którą dodałem to podczas manewrów na ŁB wymuszenie które sprzęgi da się rozłączyć a które nie. Widziałem że ludzie mieli problem z kolejnością łączenia/rozłączania a to jest istotne w SimRail. 3 1
eSPeIKaE Posted 11 hours ago Posted 11 hours ago Super scenariusze. Dzięki wielkie. I do tego wszystko śmiga jak powinno. Brawo!
Recommended Posts