Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam

mam prośbę - mógłby ktoś dać instrukcję, jak ruszyć składem platform podczepionym do 2xeu07 z krakowa do sędziszowa? (ostatnia na liscie kraków-tunel) w miarę dokładną, ze szczególami typu że kabiny trzeba zmieniać obiegając lok, a nie przez korytarz. przy użyciu korytarza od razu całe sterowanie głupieje. co prawda raz mi sie udało ruszyć, ale i tak po 3 min ciśnienie przewodu gł spadło nagle do zera. najbardziej irytuje mnie jednak to, że nie da się zrestartować scenariusza. po restarcie na 1 semaforze non stop stój. całą grę trzeba odpalać, na nowo, żeby scenariusz ruszył.

Posted (edited)

To tak od razu powiem, że żadnego scenariusza nie można restartować przez przycisk "Restart scenariusza", to zawsze je buguje. Trzeba wychodzić do menu i startować misję stamtąd od nowa.

Edited by Bulbulator
  • Haha 1
  • I agree 1
Posted (edited)
9 godzin temu, Madmartigan napisał(a):

Witam

mam prośbę - mógłby ktoś dać instrukcję, jak ruszyć składem platform podczepionym do 2xeu07 z krakowa do sędziszowa? (ostatnia na liscie kraków-tunel) w miarę dokładną, ze szczególami typu że kabiny trzeba zmieniać obiegając lok, a nie przez korytarz. przy użyciu korytarza od razu całe sterowanie głupieje. co prawda raz mi sie udało ruszyć, ale i tak po 3 min ciśnienie przewodu gł spadło nagle do zera. najbardziej irytuje mnie jednak to, że nie da się zrestartować scenariusza. po restarcie na 1 semaforze non stop stój. całą grę trzeba odpalać, na nowo, żeby scenariusz ruszył.

Wkleję tutaj szanownemu Panu o takie coś, z czego ja sam korzystałem. Nie wiem, czy błąd ze samoistnym spinaniem lokomotyw bez odsłonięcia sprzęgu nadal działa, ale w razie czego proszę pisać, pomożemy towarzyszu. 
(Moim zdaniem nie ma NAJMNIEJSZEJ różnicy, czy obiegamy skład, czy idziemy korytarzem). I proszę pamiętać o zamykaniu drzwi do składu! (Tak, to jest rzecz ważna). 

Jeśli poprawnie jest spięty skład, to ruszysz Pan nim bez problemu 

Sprzęganie pendo.jpg

Edited by KOlorowy
Posted
1 minutę temu, bart_dem napisał(a):

@KOlorowy kolega chce połączyć 2xEU07

Mam nauczkę, żeby nie wstawiać postów, kiedy jestem zaspany. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

Posted (edited)
14 godzin temu, Madmartigan napisał(a):

Witam

mam prośbę - mógłby ktoś dać instrukcję, jak ruszyć składem platform podczepionym do 2xeu07 z krakowa do sędziszowa? (ostatnia na liscie kraków-tunel) w miarę dokładną, ze szczególami typu że kabiny trzeba zmieniać obiegając lok, a nie przez korytarz. przy użyciu korytarza od razu całe sterowanie głupieje. co prawda raz mi sie udało ruszyć, ale i tak po 3 min ciśnienie przewodu gł spadło nagle do zera. najbardziej irytuje mnie jednak to, że nie da się zrestartować scenariusza. po restarcie na 1 semaforze non stop stój. całą grę trzeba odpalać, na nowo, żeby scenariusz ruszył.

Ale ale! Jeśli wybrałem dobry scenariusz, to mój obrazek dodany post wyżej nie jest taki głupi i można zrobić to na podobnej zasadzie (i nie chodzi o łączenie eu07 ze sobą, a z platformami, czy co tam wybierzemy). Odpaliłem na szybko grę, sprawdziłem (robiłem to pierwszy raz w życiu) i zrób tak. W momencie kiedy wszystko podepniesz, w kabinie w której znajdowałeś się dotychczas, zaciągnij ręczny i pomocniczy (inaczej mi skład zaczął uciekać), a zasadniczy na odcięcie. Wyłącz wszystko (tj. sprężarkę, pantograf, radio, nawrotnik na pozycję neutralną, dezaktywuj kabinę itd) ALE zostaw włączoną baterię. Wyjdź z kabiny i poleć do drugiej (do tej, w której teraz będziesz kontynuować jazdę - nie szedłem przez korytarz.). Zaciągnij ręczny i pomocniczy. Włącz wszystko tak, jak należy. (jak byś uruchamiał ponownie lokomotowę). Jak wszystko zrobisz, poleć do poprzedniej kabiny i zwolnij ręczny, wraz z pomocniczym. Jeśli nic nie pominąłem, jesteś gotów do drogi. Uprzedzam komentarze purystów kolejowych. Nie wiem, czy sytuacja z baterią i pantografem jest poprawna, ale tak zrobiłem na szybko i zadziałało. (a zabawa z ręcznymi i pomocniczymi uniemożliwiała mi zbiegnięcie składu - pora roku zima) 

Edited by KOlorowy
Posted

Dzięki panowie za liczny odzew. dziś podjąłem 3 próby -ostania powiodła się. cały problem (z momentalnym spadkiem przewodu głównego do zera ) zaczynał się, gdy dotknąłem ponownie kranu starej kabiny po wejściu i aktywacji nowej. jedyną dla mnie sekwencją było zrobienie próby hamulca na starej kabinie, wyłączenie jej, spuszczenie na przewodzie do 2-3 żeby się nie stoczył i odcięcie. zamknięcie kabiny i spacer do nowej. jeśli po wejściu do nowej wróciłbym do starej odblokować pomocniczy czy ręczny, od razu przewód leciał na zero i był nie do napełnienia. dla mnie to koniec wątku, jeszcze raz dzięki i samych S2 życzę!

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy